اخبار صنعت

تعطیلات دو روزه پایانی بر یکنواختی گردشگری داخلی است

خبرگزاری مهر/ براساس آخرین خبرهای بدست آمده، تعطیلات دو روزه پایانی بر یکنواختی گردشگری داخلی است.

15 فروردین 1403

تصویر روز ناسا: چشمان زنجیره مارکاریان، عکس

در تصویر مقابل از زنجیره مارکاریان دو کهکشان NGC 4438 (سمت چپ) و NGC 4435 به عنوان چشم ها شناخته می شوند.

2 فروردین 1403

معرفی جاذبه های طبیعی ایران به زبان یونانی

با هدف معرفی جاذبه های طبیعی ایران به گردشگران یونانی و ترویج اکوتوریسم، بخش گردشگری طبیعت به همت رایزنی فرهنگی کشورمان در پایگاه ایرانشناسی به زبان یونانی راه اندازی شد.

26 اسفند 1402

متال گیر سالید 4 چگونه مانند بلاک باستری سینمایی است؟

در اینجا دارل ویجایا (Darrel Wijaya)، یکی از بنیانگذاران Nomina Games، شرح می دهد که متال گیر سالید 4 چگونه مانند بلاک باستری سینمایی با ریتمی فوق العاده است.

22 اسفند 1402

هشدار ایلان ماسک درباره آخرالزمان متفاوت هوش مصنوعی

ایلان ماسک در یک جلسه پرسش و پاسخ با اشاره به سرعت پیشرفت هوش مصنوعی، گفت: من هرگز ندیده ام که فناوری به این سرعت پیشرفت کند. او بعلاوه در خصوص کمبودهایی که به زودی در این حوزه با آنها روبرو خواهیم بود، پیش بینی هایی داشته است.

12 اسفند 1402

آمار فروش خودروسازان در چین منتشر شد ، BYD اول، چری عقب تر از چانگان!

Felipe Munoz از car industry analysis آمار فروش خودروسازان در بازار خودرو چین را برای سال 2023 میلادی منتشر کرد. براساس رده بندی تازه فروش، فولکس واگن که سال ها در رده اول جدول پرفروش ترین خودروسازان در چین قرار داشت، این عنوان را به BYD واگذار نموده است. جالب اینجاست که...

10 اسفند 1402

رئیس کمیته ملی موزه ها در ایران پیشنهاد ثبت جهانی تخت فولاد اصفهان را بیان نمود

ایسنا/ براساس خبرهای منتشر شده، رئیس کمیته ملی موزه ها در ایران پیشنهاد ثبت جهانی تخت فولاد اصفهان را مطرح کرد.

29 بهمن 1402

برای میزبانی از اجلاس جهانی گردشگری شهری در تهران آمادگی داریم

ایرنا/ براساس سخنان شهردار تهران و آخرین خبرهای بدست آمده، برای میزبانی از اجلاس جهانی گردشگری شهری در تهران آمادگی داریم.

24 بهمن 1402

طرز تهیه مربای پوست پرتقال خوشمزه به سه روش

مربای پوست پرتقال از خوشمزه ترین مرباهای پاییزی و زمستانی محسوب می گردد که در میان ایرانی ها به ویژه شمالی ها طرف داران بسیاری دارد. این مربای خوشمزه و مقوی که هم با خود پرتقال و هم با پوست آن درست می گردد در تمام فصول سال می توانید آن را بخورید. برای تهیه...

9 بهمن 1402

باداب سورت دومین چشمه شور جهان

یکی از جاذبه های گردشگری استان مازندران، وجود چشمه های باداب سورت در جنوب شهرستان ساری بوده که معروف به چشمه های رنگی است.

3 بهمن 1402

نمایشگاه فرش و تابلو و تابلو فرش دستبافت ایرانی در مجموعه نیاوران برگزار گردید

ایلنا/ براساس آخرین گزارشهای منتشر گشته، نمایشگاه فرش و تابلو و تابلو فرش دستبافت ایرانی در مجموعه نیاوران برگزار گردید.

23 آبان 1402

جهنم سبز کجاست؟

اگر به ماجراجویی در طبیعت علاقه دارید سفر به جهنم سبز را از دست ندهید. این عنوان به آمازون بزرگترین جنگل های بارانی دنیا اختصاص دارد. جایی که خانه عجیب ترین و حتی خطرناک ترین موجودات روی زمین است و متنوع ترین پوشش گیاهی را دارد. جنگل های آمازون به قدری...

11 مهر 1402

گردشگری هنری می تواند به توسعه پایدار یاری کند

ایرنا/ براساس آخرین خبر و گزارش های منتشر شده، گردشگری هنری می تواند به توسعه پایدار یاری کند.

6 مهر 1402

کارفرما ها در رزومه ها در پی چه مهارت هایی هستند؟

پاسخ: دوست عزیز، بخش مهارت ها در رزومه به کارفرما ها نشان می دهد که تو توانایی های لازم برای موفقیت در شغل مربوطه را داری یا خیر. معمولا کارفرما ها به این بخش توجه ویژه ای دارند.

29 شهریور 1402

روش تهیه یک آشِ داغِ کم کالری مخصوص تابستان

با اینکه گرمای هوا به شدت یک ماه قبل نیست ولی حتی در این هوا هم خوردن خوراکی های داغی مثل آش و سوپ ـ البته اگر طعم ترشی داشته باشند ـ لذت خودش را دارد.

26 شهریور 1402

در اولین فرصت این ته انداز بال مرغ رو درست کن و لذت ببر!

ته دیگ خودش خوشمزه س حالا فکر کن بال مرغ بشه ته دیگت! بال مرغ یکی از خوردنی های فوق العاده خوشمزه و در عین حال چرب است! با این عضو از بدن مرغ خیلی غذا های دلچسبی درست می گردد که یکی از آن ها ته انداز است.

18 شهریور 1402

قیمت نو مرغ را ببینید، به این شرط قیمت مرغ می ریزد

رئیس سازمان جهاد کشاورزی گفت: با کسانی که مرغ را بالاتر از قیمت مصوب به دست مشتریان می رسانند برخورد خواهد شد.

13 شهریور 1402

داستان پهن هزاران فرش دستباف در زمین های کشاورزی

در روزهای گرم تابستان، کارخانه های قالیشویی و پرداخت، کارگران را بلافاصله پس از روز ها کار سخت برای برداشت گندم، در منطقه دؤشم آلتی ترکیه، که به خاطر فرش های دستبافش معروف است، برای پهن کردن فرش روی صد ها هکتار زمین کشاورزی را بکار می گیرند.

26 مرداد 1402

موتور V8 دوباره به مدل های C63 و E63 مرسدس بنز برمی شود

مدل های C63 و E63 مرسدس بنز در آینده دوباره به موتور V8 مجهز خواهند شد. گرچه موتورهای V8 برای پاس کردن قوانین آلایندگی نو به تغییراتی احتیاج دارند، اما بر اساس گزارش مجله Car and Driver، مدل های آینده AMG مرسدس بنز به طور احتمالی به استفاده از موتورهای V8 روی خواهند...

19 مرداد 1402

این روز ها اینگونه از ابرماه عکس بگیرید!

شاید برای شما تصویر برداری از آسمان در حالی که ماه در آن می درخشد هیجان انگیز باشد، با این راهنمای تخصصی نحوه گرفتن تصاویر خیره کننده از ماه را بیاموزید.

18 مرداد 1402
تعداد: (306)