خودرو

هوندای تازه نفس بازار خودروی ایران، عکس

در پی افزایش محدودیت های بین المللی ناشی از تحریم ها، دور جدیدی از واردات خودرو به کشور آغاز شد که فرصت مناسبی را برای ورود محصولات چینی به بازار ایران فراهم کرد. با این حال، برخی شرکت های واردکننده در مسیری متفاوت گام نهادند و اقدام به عرضه برندهای ژاپنی...

29 فروردین 1403

نزدیک شدن ترسناک یک سیارک به زمین!

دانشمندان اخیرا سیارکی را کشف کردند که در یک اتفاق عجیب و ترسناک تا فاصله 12 هزار کیلومتری به زمین نزدیک شد و این سنگ فضایی تا 70 سال دیگر به سمت زمین حرکت نخواهد کرد.

24 فروردین 1403

سرباز تازه مرسدس بنز برای جنگ با بی ام و و آئودی، عکس

نسل بعدی خودروی پلاگین هیبریدی مرسدس بنز، E کلاس نو با کد 53 خواهد بود که در هر دو سبک بدنه سدان و استیشن واگن در دسترس است. مرسدس E کلاس به نوعی برادر کوچکتر مدل S محسوب می شود و به تازگی دستخوش تغییرات AMG، بازوی قدرتمند و اسپرت این برند آلمانی شده است.

23 اسفند 1402

جاهای دیدنی ریودوژانیرو ، قلب تپنده برزیل!

از افتخارات بزرگ شهر ریودوژانیرو، این است که یونسکو از آن با لقب شهر منظره ها دل فریب میان کوه و دریا یاد می نماید! البته که جاهای دیدنی ریودوژانیرو، محدود به کوه و ساحل آن نمی شوند. این شهر تماشایی که به عنوان دومین شهر بزرگ برزیل شناخته می گردد، روزگاری...

13 اسفند 1402

هشدار ایلان ماسک درباره آخرالزمان متفاوت هوش مصنوعی

ایلان ماسک در یک جلسه پرسش و پاسخ با اشاره به سرعت پیشرفت هوش مصنوعی، گفت: من هرگز ندیده ام که فناوری به این سرعت پیشرفت کند. او بعلاوه در خصوص کمبودهایی که به زودی در این حوزه با آنها روبرو خواهیم بود، پیش بینی هایی داشته است.

12 اسفند 1402

آمار فروش خودروسازان در چین منتشر شد ، BYD اول، چری عقب تر از چانگان!

Felipe Munoz از car industry analysis آمار فروش خودروسازان در بازار خودرو چین را برای سال 2023 میلادی منتشر کرد. براساس رده بندی تازه فروش، فولکس واگن که سال ها در رده اول جدول پرفروش ترین خودروسازان در چین قرار داشت، این عنوان را به BYD واگذار نموده است. جالب اینجاست که...

10 اسفند 1402

محدودیت های ترافیکی جاده های کشور در تعطیلات پیش رو، این مسیرها یکطرفه یا مسدود می شوند

مرکز مدیریت راه ها گفت: تردد موتورسیکلت ها به استثناء موتورسیکلت های انتظامی و امدادی از ساعت 12 روز چهارشنبه دوم اسفند تا ساعت 6 صبح روز دوشنبه هفتم اسفند از محورهای کرج - چالوس، هراز، فیروزکوه و محور تهران - سمنان - مشهد و بالعکس ممنوع اعلام شده است.

2 اسفند 1402

بنز بهتر است یا بی ام و؟

مرسدس بنز و ب ام و مشهورترین خودروسازان آلمانی در جهان هستند. رقابت این دو شرکت افسانه ای است.

30 بهمن 1402

اینجا گرندکانیون آمریکا نیست،هایقر فیروزآباد است!

از جمله شگفتی های این کهن بوم و بر اهورایی هایقر است؛ دره ای که در سی و پنج کیلومتری جنوب شهر فیروزآباد فارس بعد از روستای جایدشت ریشه در زمین دوانیده است و سر بر آسمان پر ستاره ساییده.

23 دی 1402

کامیون های بدون راننده به جاده می آیند

دیجیاتو نوشت: کامیون های بدون راننده این شرکت سال 2027 با یاری سازنده خودروی آلمانی Continental فراوری خواهند شد.

18 دی 1402

ساخت یک لامبورگینی با شش چرخ و سه محور! ، عکس

لامبورگینی در حال حاضر روی اوروس پلاگین هیبریدی کار می نماید، اما به طور تصادفی نوع بسیار متفاوتی از یک اوروس هیبریدی دیده شده است. این خودرو هیچ گونه قوای برقی ندارد و در عوض یک پیشرانه V8 توئین توربو را با طراحی شش چرخ ترکیب می نماید.

23 آذر 1402

ب ام و XM Label Red ، دیدار با هیولای 748 اسب بخاری BMW در قطر

ب ام و XM Label Red با رنگ فوق العاده Frozen Black و المان های Toronto Red در نمایشگاه خودرو ژنو قطر به نمایش عایدی. فقط 500 دستگاه از این نسخه ب ام و XM Label Red در دنیا فراوری خواهد شد. XM Label Red با 748 اسب بخار قدرت، قوی ترین ب ام و M تاریخ این برند آلمانی است. اما جالب اینجاست که...

23 مهر 1402

یک روز با بچه های آلاسکا در تابستان سرد!

هیچ چیز جهانی تر از لذت بردن بچه ها در کارناوال تابستانی نیست، خواه در وسط موج گرما در شهر نیویورک باشد یا در هوای خنک تر در توندرای آلاسکا.

20 شهریور 1402

چالش های احتمالی برای دریافت ویزای توریستی کانادا

در واقع ویزا مجوز ورود به کشور کانادا است و، قبل از آغاز سفر، باید در خواست ویزا بدهیم. اما آیا می توانیم در مدت زمان کوتاه تر و با روش های راحت تری درخواست ویزا بدهیم؟

19 شهریور 1402

قیمت محصولات سایپا امروز یکشنبه 12 شهریور 1402

خبرنگاران- شاهین گران ترین سواری داخلی سایپاست. قیمت شاهین در کارخانه تقریبا 425 میلیون است، اما همین محصول در بازار آزاد 555 میلیون تومان قیمت دارد.

12 شهریور 1402

شهریور به یاد ماندنی در تنگه خرماچال

مازندران آن قدر زیباست که از هر گوشه اش که بخواهی صحبت کنی یک مثنوی هفتادمن زیبایی می گردد. تنگه خرماچال یکی از این گوشه های بهشت آیین سرزمینمان ایران است و مقصدی خنک و روح نواز برای سفرهای شهریور.

9 شهریور 1402

موتور V8 دوباره به مدل های C63 و E63 مرسدس بنز برمی شود

مدل های C63 و E63 مرسدس بنز در آینده دوباره به موتور V8 مجهز خواهند شد. گرچه موتورهای V8 برای پاس کردن قوانین آلایندگی نو به تغییراتی احتیاج دارند، اما بر اساس گزارش مجله Car and Driver، مدل های آینده AMG مرسدس بنز به طور احتمالی به استفاده از موتورهای V8 روی خواهند...

19 مرداد 1402

در اوپرت چه گذشت؟

روزنامه اینترنتی فرازدیلی نوشت: در روز های گذشته، تصاویری از حمله گروهی ناشناس به تعدادی از گردشگران در منطقه ییلاقی اوپرت در شبکه های اجتماعی منتشر شده است. گفته می گردد که این حمله در شامگاه 19 تیرماه، بین ساعات 20 تا یک بامداد رخ داده است.

3 مرداد 1402

شرایط حذف کارت سوخت جایگاه داران اعلام شد

مدیر سامانه هوشمند کارت سوخت گفت: حذف کارت سوخت جایگاهداران بر اساس اندازه فروش است به طوری که جایگاه های سوختی که عرضه کمتری دارند به آن ها یک کارت تعلق می گیرد.

24 تیر 1402

شهر موقت حومه مرکز

عملکرد سه بازیگر اصلی یک شهر، در کانون زندگی در حومه شمال شرق تهران، از نگاه به این شهر تازه به عنوان یک شهر موقت حکایت دارد.

22 تیر 1402
تعداد: (177)