یک روز با بچه های آلاسکا در تابستان سرد!

به گزارش سرزمین من، هیچ چیز جهانی تر از لذت بردن بچه ها در کارناوال تابستانی نیست، خواه در وسط موج گرما در شهر نیویورک باشد یا در هوای خنک تر در توندرای آلاسکا.

یک روز با بچه های آلاسکا در تابستان سرد!

به گزارش سرزمین من، در اواسط ماه اوت، بچه های آکیاچاک در آلاسکا، زمانی که دهکده کارناوال سالانه خود را قبل از آغاز مدرسه برگزار می کرد، مشتاقانه به امید برنده شدن یک حیوان عروسکی با هم به پرداختند. بچه ها در صف های طولانی ایستاده بودند و منتظر نوبت بودند تا حلقه هایی را دور بطری های نوشابه بیاندازند، یک توپ بولینگ را بغلتانند تا پین ها را بریزند، یا دارت پرتاب نمایند.

غرفه های کارناوال موقت از چوب ساخته شده بودند و با برزنت آبی پوشانده شده بودند تا کارگران را از نم نم باران همواره حاضر در ساحل غربی رودخانه کوسکوکویم، در حدود 400 مایلی (644 کیلومتری) غرب آنکوریج محافظت کند. تقریباً 700 ساکن - یک سوم آن ها بچه ها زیر 10 سال - در جامعه ای وجود دارد که در ماه های گرم تر فقط با قایق یا هواپیما قابل دسترسی است.

در زمستان، رودخانه یخ زده کوسکوکویم تبدیل به یک جاده یخی می گردد و به عنوان بزرگراه به دیگر روستا های مجاور و بتل، یک جامعه مرکزی برای جنوب غربی آلاسکا در حدود 20 مایلی (32 کیلومتری) جنوب غربی آکیاچاک عمل می نماید.

بچه ها دوچرخه سواری و بچه های بزرگ تر و بزرگسالان عمدتاً سوار بر چهار چرخ در خیابان های گل آلود حرکت می نمایند یا در دهکده ای پر از سگ و گربه های اندک - اگر وجود داشته باشد - می دوند.

منبع: فرارو

به "یک روز با بچه های آلاسکا در تابستان سرد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یک روز با بچه های آلاسکا در تابستان سرد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید