کامیون های بدون راننده به جاده می آیند

به گزارش سرزمین من، دیجیاتو نوشت: کامیون های بدون راننده این شرکت سال 2027 با یاری سازنده خودروی آلمانی Continental فراوری خواهند شد.

کامیون های بدون راننده به جاده می آیند

شرکت سازنده فناوری های خودران Aurora Innovation از تکمیل طراحی، معماری و سخت افزار سیستم خودران خود با نام Aurora Driver برای کامیون ها خبر داده است. این فناوری در خط فراوری آینده کامیون های بدون راننده این شرکت که سال 2027 با یاری سازنده خودروی آلمانی Continental فراوری خواهند شد، استفاده می گردد.

  • جنگنده تازه روسیه که رقیب جدی اف 35 آمریکا است/ عکس

براساس گزارش ورج، Aurora همچنان میخواهد تا سرانجام سال میلادی 2024 تعداد انگشت شماری کامیون بدون راننده فراوری کند؛ اما این شرکت تا رسیدن به نقطه عطف نهایی خود که طراحی کامل سخت افزار و نرم افزار خودرانش است، سه سال فرصت دارد.

اولین کامیون های خودران به زودی فراوری خواهند شد

Aurora که سال 2017 به وسیله فارغ التحصیلان تسلا، اوبر و Waymo تأسیس شد، اعلام نموده است که میخواهد امسال 20 کامیون کاملاً خودران را راه اندازی کند و درنظر دارد که در سال 2025 تعداد آن ها را به حدود 100 دستگاه برساند و درنهایت آن ها را به شرکت های دیگر بفروشد.

این شرکت اولین بار در آوریل سال 2023 سرمایه گذاری مشترک با شرکت فراوریکننده قطعات خودرو آلمانی کانتیننتال (Continental) انجام داد که Aurora با وجود آن می تواند برنامه های فراوری خود را به روشی بسیار معنادارتر به سرانجام برساند. این شرکت بعلاوه با Volvo و Paccar نیز قراردادهایی بسته است تا از فناوری خودران خود در کامیون های این شرکت ها استفاده کند.

در طول چند سال گذشته شرکت هایی ازجمله تسلا و کروز (Cruise) روی توسعه فناوری خودران تمرکز داشته اند. بااین حال، فناوری ساخته شده به وسیله این شرکت ها با مسائل امنیتی برای عابران پیاده همراه بوده است و Aurora امید دارد تا یک رویکرد سنجیده و محافظانه کارانه برای تجاری سازی کامیون هایش ارائه کند. این شرکت میخواهد تا در ادامه امسال و آینده با همکاری Continental، در کارخانه های تگزاس خود روی ساخت و آزمایش نسخه های اولیه فناوری اش تمرکز کند.

  • تفاوت عجیب 4 و 5 در مغز انسان

  • اجرای مراسم ختم در ماه!

  • بزرگترین خودروساز دنیا در راه ایران/عکس

5858

منبع: خبرآنلاین

به "کامیون های بدون راننده به جاده می آیند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کامیون های بدون راننده به جاده می آیند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید