سرباز تازه مرسدس بنز برای جنگ با بی ام و و آئودی، عکس

به گزارش سرزمین من، نسل بعدی خودروی پلاگین هیبریدی مرسدس بنز، E کلاس نو با کد 53 خواهد بود که در هر دو سبک بدنه سدان و استیشن واگن در دسترس است. مرسدس E کلاس به نوعی برادر کوچکتر مدل S محسوب می شود و به تازگی دستخوش تغییرات AMG، بازوی قدرتمند و اسپرت این برند آلمانی شده است.

سرباز تازه مرسدس بنز برای جنگ با بی ام و و آئودی، عکس

امیرمسعود عابدین: نسل قبل AMG E53 حدود 430 اسب بخار قدرت داشت، در حالی که جایگزین آن، پیشرانه 6 سیلندر توربوشارژ تقویت شده دارد که 443 اسب بخار قدرت تولید می کند. موتور احتراقی مذکور در حال حاضر همراه با یک موتور الکتریکی 161 اسب بخاری کار می کند که مجموع خروجی را به 577 اسب بخار می رساند.

با فعال کردن حالت Race Start، خروجی ترکیبی به 603 اسب بخار قدرت به صورت موقت افزایش می یابد. گشتاور این پیشرانه تازه به 750 نیوتن متر رسیده که نسبت به نسل قبل با 520 نیوتون متر گشتاور، افزایش چشمگیری داشته است.

این مشخصات برای ثبت شتاب صفر تا صد کیلومتر بر ساعت در 3.8 ثانیه کافیست، البته که مدل استیشن واگن به دلیل سنگین تر بودن، 0.1 ثانیه کندتر است. حداکثر سرعت هر دو مدل به صورت الکترونیکی روی 250 کیلومتر بر ساعت محدود شده است، اما پکیج سفارشی AMG این محدودیت را به 280 کیلومتر بر ساعت برای سدان و 275 کیلومتر بر ساعت برای استیشن واگن تغییر می دهد.

E کلاس تازه از سیستم پلاگین هیبریدی استفاده می کند و در زیر کف صندوق عقب آن، یک بسته باتری با ظرفیت 21.22 کیلووات ساعت نصب شده است. مرسدس ادعا می کند که این باتری برای پیمودن بیش از 100 کیلومتر مسافت (براساس WLTP) بدون مصرف بنزین کافی است. این بسته باتری انرژی خود را به موتور الکتریکی تعبیه شده در گیربکس 9 سرعته اتوماتیک جهت صرفه جویی در فضا می رساند.

در مقایسه با کلاس E عادی، این خودرو دارای بدنه مستحکم تر، ترمزهای بزرگتر و فرمان پذیری چرخ های عقب به صورت استاندارد است.

E کلاس تازه با گلگیرهای جلوی عریض تر، جلوپنجره مشبک روشن و اگزوز چهارگوش، طراحی تهاجمی تری دارد. جالب اینجاست که اکسل جلو کمی عریض تر از یک کلاس E معمولی است.

یک E63 تازه نیز در راه است و انتظار می رود که آن نیز یک سیستم پلاگین هیبریدی دریافت کند. متأسفانه، پیشرانه V8 قدرتمند در حال حذف شدن است تا فضایی برای یک موتور شش سیلندر باز کند.

همانطور که انتظار می رود، مرسدس AMG فقط این سدان را به ایالات متحده می آورد. این خودرو قرار است در اواخر سال جاری به دست فروشندگان برسد و قیمت آن نزدیک به عرضه اعلام می شود.

جهت مشاهده لیست قیمت روز خودرو های داخلی و خارجی می توانید به صفحه لیست قیمت روز خودرو در سرزمین من مراجعه کنید.

5858

منبع: خبرآنلاین

به "سرباز تازه مرسدس بنز برای جنگ با بی ام و و آئودی، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرباز تازه مرسدس بنز برای جنگ با بی ام و و آئودی، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید