هوش مصنوعی

متال گیر سالید 4 چگونه مانند بلاک باستری سینمایی است؟

در اینجا دارل ویجایا (Darrel Wijaya)، یکی از بنیانگذاران Nomina Games، شرح می دهد که متال گیر سالید 4 چگونه مانند بلاک باستری سینمایی با ریتمی فوق العاده است.

22 اسفند 1402

هشدار ایلان ماسک درباره آخرالزمان متفاوت هوش مصنوعی

ایلان ماسک در یک جلسه پرسش و پاسخ با اشاره به سرعت پیشرفت هوش مصنوعی، گفت: من هرگز ندیده ام که فناوری به این سرعت پیشرفت کند. او بعلاوه در خصوص کمبودهایی که به زودی در این حوزه با آنها روبرو خواهیم بود، پیش بینی هایی داشته است.

12 اسفند 1402

بنز بهتر است یا بی ام و؟

مرسدس بنز و ب ام و مشهورترین خودروسازان آلمانی در جهان هستند. رقابت این دو شرکت افسانه ای است.

30 بهمن 1402

گوگل پیکسل 7a در برابر پیکسل 7؛ خیلی دور، خیلی نزدیک

گوشی های هوشمند سری A گوگل چند سالی است که با درخشش خود در بازار میان رده، طرفداران زیادی پیدا کرده اند. پیکسل 7a جدیدترین عضو این خانواده محسوب می شود که از چیپست تنسور 2، نمایشگر 90 هرتز و دوربین مبتنی بر رزولوشن بالاتر نسبت به نسل های قبلی استفاده می کند....

23 بهمن 1402

تغییرات مجذوب کننده پیام رسان پیش فرض اندروید، عکس

زومیت نوشت: ویژگی Magic Compose در برنامه پیام رسان گوگل با بهره گیری از هوش مصنوعی پاسخ دادن به پیام ها را آسان تر می کند.

1 دی 1402

توافق آلمان، فرانسه و ایتالیا بر سر موضوعی نو!

مهر نوشت: به نقل از رویترز طبق یک سند مشترک آلمان، فرانسه و ایتالیا درباره شیوه قانونمندسازی هوش مصنوعی در آینده به توافقی دست یافته اند آنها معتقدند باید به جای هوش مصنوعی کاربردهای آن را قانونمند کرد.

28 آبان 1402

آشنایی با تور و گردشگری مجازی در دنیا

برای کسانی که وقت کافی برای سفر ندارند یا قصد دارند پیش از سفر به کشور یا شهر مورد نظرشان از آن جا بازدیدی داشته باشند، گردشگری مجازی انتخابی هوشمندانه و مجذوب کننده است.

8 آبان 1402

پیشبینی ایلان ماسک از آینده ترسناک هوش مصنوعی ، توصیه مهم مدیرعامل تسلا

ایلان ماسک می گوید، اگر برای هوش مصنوعی قانون گذاری شکل نگیرد، آینده ای فاجعه آمیز در انتظارمان خواهد بود.

29 خرداد 1402

تقابل خلق ارزش و ریسک های فناوری

نکته مهمی که مدیران اجرایی حوزه های مختلف در رابطه با این فناوری باید از آن مطلع شوند، این است که ظرفیت های موارد کاربریِ متحول نماینده هوش مصنوعی مولد که مزایای عملی بسیاری نیز برای مشاغل و حیطه های کاری گوناگون دارند، در حال حاضر شکل گرفته اند. شرکت...

26 خرداد 1402

ترسی که هر روز بیشتر می گردد، با پیشرفت هوش مصنوعی کابوس ترمیناتور به واقعیت می پیوندد؟

ایسنا نوشت: با توجه به پیشرفت چشمگیر و فزاینده هوش مصنوعی، بعضی دانشمندان از احتمال انقراض بشر به دست این فناوری صحبت نموده اند اما بعضی دیگر معتقدند که بیان چنین ترس هایی فقط یک روش تبلیغاتی برای جذب بودجه است و انسان ها باید به فکر مسائل مهم تری باشند.

18 خرداد 1402

5 ابزار شاخص برای بهینه سازی کامپیوتر ویندوزی

اگر کامپیوتر ویندوزی شما هم کند شده و احتیاج به پاک کردن فایل های اضافه و بهینه سازی آن دارید، می توانید یکی از این 5 ابزار را امتحان کنید تا عمکلرد سیستم خود را به طرز چشمگیری افزایش دهد.

22 اردیبهشت 1402

اولین واکنش پروفسور جنجالی پایتون: بیانیه می دهم ، فعلا، بروید در چت جی پی تی جستجو کنید!

داود دومیری گنجی که با صحبت هایش درباره شبکه جهانی پایتون در کانون توجه نهاده شد، از حرف هایش دفاع کرد و وعده انتشار بیانیه ای را داد که به این حواشی پاسخ می دهد.

29 فروردین 1402

ابزار جالب یا توسعه ترسناک؟ ، نخستین رادیو زیر نظر هوش مصنوعی آغاز به کار کرد

فناوری نوی به نام RadioGPT امکان اجرای کل برنامه ها در یک ایستگاه رادیویی را برای هوش مصنوعی فراهم می نماید. آیا این یک ابزار نو جالب است یا یک توسعه ترسناک؟

8 اسفند 1401

عمر گوگل به سر آمده؟

ChatGPT می تواند طی یک تا دو سال آینده به تهدید جدی برای موتور جستجوی گوگل و اصلی ترین منبع عایدی این شرکت تبدیل گردد.

14 بهمن 1401

برای تخفیف تا 90 درصد مکالمه و اینترنت، چه کدی را بگیریم؟

با افزایش تعداد اپراتورهای تلفن همراه زمینه رقابت بین آنها در جذب تعداد بیشتر مشترکان نسبت به رقبای خود شکل گرفت. برهمین اساس اپراتورهای تلفن همراه همیشه سعی می کنند با ارائه خدمات گوناگون و متنوع ضمن جلب توجه تعداد بیشتر مشترکان تلفن همراه، رضایت مشتریان...

16 دی 1401

با جدیدترین مترجم هوشمند آشنا شوید ، مسلط به 60 زبان زنده جهان ، مناسب برای سفرهای خارجی

مترجم هوشمند موسوم به AI Pocket محصولی ویژه برای کاربرانی است که سفرهای خارجی پر تعدادی دارند و مایلند در هر نقطه از دنیا به زبان محلی سخن بگویند.

9 دی 1401

رباتی که قهرمان تنیس روی میز می شود؟!

یک ربات تازه می تواند به راحتی بازی تنیس روی میز را در برابر انسان ها انجام دهد، اما مانند بسیاری از بازیکنان آماتور، هنگام تلاش برای شوت های مجذوب کننده تر با مشکل روبرو می شود.

5 دی 1401

آیا دوربین گوشی ها به لطف هوش مصنوعی از دوربین های DSLR پیشی می گیرند؟

امروزه گوشی های پرچم دار از نظر عکاسی و فیلمبرداری حرف زیادی برای گفتن دارند. اما آیا به زودی دوربین گوشی ها می توانند از دوربین های گران قیمت DSLR پیشی بگیرند؟ برای دست یافتن به پاسخ این سوال، سایت Android Authority با جاد هیپ، نائب رییس بخش دوربین شرکت کوالکام،...

6 مهر 1401

گفت وگو با متوفی در مراسم سوگواری ، فرد درگذشته برای پاسخگویی به پرسش های شما حاضر می شودکمک گرفتن از هوش مصنوعی برای برقراری ارتباط با حیواناتفکر کردن هوش مصنوعی مثل نوزاد انسان

یک استارت آپ مستقر در لس آنجلس با توسعه تجربه ویدئو مکالمه هولوگرافیک به عزاداران امکان برقراری گفت وگو با عزیز آسمانی شان در مراسم سوگواری را می دهد.

25 مرداد 1401

رونمایی از قابلیت های Air Fry و تکنولوژی Knock، on InstaVeiw ال جی برای خلق فر متصل به شبکه

ابداعات تازه پخت وپز باعث آماده سازی ساده تر، سریع تر و سالم تر غذا می گردد.

22 مرداد 1401
تعداد: (30)