استارتاپ

5 ابزار شاخص برای بهینه سازی کامپیوتر ویندوزی

اگر کامپیوتر ویندوزی شما هم کند شده و احتیاج به پاک کردن فایل های اضافه و بهینه سازی آن دارید، می توانید یکی از این 5 ابزار را امتحان کنید تا عمکلرد سیستم خود را به طرز چشمگیری افزایش دهد.

22 اردیبهشت 1402

ماسکی که حرکات سریع چشم را در خواب ردیابی می نماید

به گزارش خبرنگاران به نقل از نیواطلس، مرحله REM یا حرکات سریع چشمان در خواب نقش مهمی در یادگیری، حافظه و رشد مغز دارد. در حال حاضر برای معین شدن مقدار مرحله REM خواب هر فرد، تست های مختلفی ضروری است. به همین دلیل ادعا می گردد ماسک سوما اسلیپ به کاربران یاری...

4 دی 1401

گفت وگو با متوفی در مراسم سوگواری ، فرد درگذشته برای پاسخگویی به پرسش های شما حاضر می شودکمک گرفتن از هوش مصنوعی برای برقراری ارتباط با حیواناتفکر کردن هوش مصنوعی مثل نوزاد انسان

یک استارت آپ مستقر در لس آنجلس با توسعه تجربه ویدئو مکالمه هولوگرافیک به عزاداران امکان برقراری گفت وگو با عزیز آسمانی شان در مراسم سوگواری را می دهد.

25 مرداد 1401

افتتاح مرکز شتاب دهی ساخت داخل در پارک علم و فناوری آذربایجان شرقی

رییس پارک علم و فناوری آذربایجان شرقی از راه اندازی مرکز شتاب دهی ساخت داخل با هدف ارایه خدمات شتابدهی توسعه کارآفرینی در این پارک خبر داد.

26 اردیبهشت 1400

پزشکت؛ اپلیکیشن جامع خدمات پزشکی

توسعه مجموعه پزشکت در چند ماه اخیر به خوبی رویکرد رو به رشد آن را منعکس می کند، به طوری که تا به امروز، پس از 6 ماه، بیش از 55 نسخه به روزرسانی داشته است.

29 شهریور 1399

بیش از 35 کشور در کنفرانس لجستیک و مدیریت زنجیره تامین مشارکت دارند

دبیرعلمی کنفرانس بین المللی لجستیک و مدیریت زنجیره تامین گفت: با وجود شرایط خاص کشور، اما بیش از 35 کشور برای برگزاری هفتمین دوره این کنفرانس مشارکت می نمایند.

18 اسفند 1398

هجدهمین نمایشگاه بین المللی محیط زیست 24 فروردین برگزار می گردد

تهران- خبرنگاران- هجدهمین نمایشگاه بین المللی محیط زیست از 24 فروردین ماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران شروع به کار می نماید و به مدت چهار روز ادامه دارد.

14 تیر 1398