هجدهمین نمایشگاه بین المللی محیط زیست 24 فروردین برگزار می گردد

به گزارش سرزمین من، تهران- خبرنگاران- هجدهمین نمایشگاه بین المللی محیط زیست از 24 فروردین ماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران شروع به کار می نماید و به مدت چهار روز ادامه دارد.

هجدهمین نمایشگاه بین المللی محیط زیست 24 فروردین برگزار می گردد

به گزارش روز چهارشنبه سرزمین من از کمیته اجتماعی فرهنگی هجدهمین نمایشگاه بین المللی محیط زیست، این نمایشگاه در سالی که رونق فراوری نام گرفته می تواند به اهمیت و صندلی موضوع محیط زیست و توسعه پایدار در تداوم و رونق فراوری تأکید کند.

در این نمایشگاه، بستر مناسبی برای ارائه فعالیت ها، برنامه ها، اقدامات و دستاوردهای محیط زیستی و نیز تبادل دانش و تجربه و توانمندی های اجرایی شرکت کنندگان فراهم است.

مجموعه های فراوریی - صنعتی و خدماتی، مراکز عالی آموزشی و تحقیقاتی، شرکت های دانش بنیان، استارتاپ ها، مجموعه های فرهنگی و گردشگری، سازمان های مردم نهاد و نمایندگان بعضی کشورهای خارجی در این نمایشگاه حضور دارند.

نمایشگاه سال جاری با رویکردی متفاوت، جذاب و اثربخش نسبت به سال های قبل برگزار خواهد شد.

هجدهمین نمایشگاه بین المللی محیط زیست در 7 سالن و در مساحتی بیش از 10 هزار مترمربع و با واگذاری بیش از 600 غرفه به وزارتخانه ها، سازمان های دولتی و غیردولتی، شهرداری ها و بانک ها برگزار می گردد.

برگزاری پنل های تخصصی با موضوعات چالش های محیط زیستی کشور، کارگاه های آموزشی، برپایی ایستگاه های سبز، نمایشگاه عکس و کاریکاتور، اجرای موسیقی های سنتی بخشی از برنامه های هجدهمین نمایشگاه بین المللی محیط زیست عنوان شده است.

دعوت از تشکل های مردم نهاد، پویش های محیط زیستی، استارتاپ ها و پیش بینی فضای غرفه برای آن ها، برگزاری پنل ها، کارگاه های متنوع آموزشی، مناظرات دانشجویی، جلسات هم اندیشی، فعالیت های هنری - آموزشی مانند مسابقات محیط زیستی، اجرای تئاتر، آموزش های میدانی، نمایشگاه عکس، موسیقی، برپایی ایستگاه آموزشی - اطلاع رسانی با موضوعات متنوع محیط زیستی در هر سالن بعضی دیگر از برنامه های این نمایشگاه است.

علمی 9014** 1055

منبع: ایرنا

به "هجدهمین نمایشگاه بین المللی محیط زیست 24 فروردین برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هجدهمین نمایشگاه بین المللی محیط زیست 24 فروردین برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید