دوچرخه سواری

جاهای دیدنی ریودوژانیرو ، قلب تپنده برزیل!

از افتخارات بزرگ شهر ریودوژانیرو، این است که یونسکو از آن با لقب شهر منظره ها دل فریب میان کوه و دریا یاد می نماید! البته که جاهای دیدنی ریودوژانیرو، محدود به کوه و ساحل آن نمی شوند. این شهر تماشایی که به عنوان دومین شهر بزرگ برزیل شناخته می گردد، روزگاری...

13 اسفند 1402

یک روز با بچه های آلاسکا در تابستان سرد!

هیچ چیز جهانی تر از لذت بردن بچه ها در کارناوال تابستانی نیست، خواه در وسط موج گرما در شهر نیویورک باشد یا در هوای خنک تر در توندرای آلاسکا.

20 شهریور 1402

تنها 20 دقیقه ورزش روزانه شما را از بیمارستان دور نگه می دارد

محققان دریافتند که در میان تقریباً 82000 بزرگسال بریتانیایی، کسانی که به طور منظم ورزش می کردند، در سال های آینده کمتر به دلیل بیماری های مختلف در بیمارستان بستری شدند. این فهرست شامل بیماری های شایعی مانند ذات الریه، سکته مغزی، عوارض دیابت و عفونت های...

22 اسفند 1401

بانوان دوچرخه سوار مسابقه می دهند

مسابقه دوچرخه سواری ویژه بانوان فردا در شهربانوی بوستان ولایت برگزار می شود.

19 آبان 1401

هوا را از من بگیر، دوچرخه را نه!

با یک کلیک کوچک می توانید در هر کجای جهان دوچرخه، چوب اسکی و تخته موج سواری داشته باشید. حتی شما می توانید دوچرخه خودتان را در اوقاتی که از آن استفاده نمی کنید، اجاره دهید و کسب عایدی کوچکی داشته باشید. حتما می پرسید چطور؟ کمی شکیبا باشید، ما برایتان توضیح...

26 شهریور 1401

80 درصد معتادان دچار اختلالات روانپزشکی اند، ساده انگارانه به دهکده سلامت نگاه نکنیم

یک پژوهشگر و درمانگر حوزه اعتیاد با اشاره به پیشنهاد طرح دهکده سلامت معتادان می گوید: بیشتر سرمایه گذاری نظام در حوزه درمان اعتیاد مبتنی بر ساختمان و تجهیزات بوده و این درحالیست که بر روی رفتار و مداخله درمانی اقدامی صورت نگرفته است.

22 بهمن 1400

بعد از زایمان سزارین چگونه لاغر شویم؟

شاید فکر کنید که بعد از زایمان و انجام عمل سزارین اندام شما هرگز به فرم قبلی خود برنمی گردد و تناسب قبل از بارداری را نخواهد داشت. اما باید بدانید که با کمی تلاش، صبر و آرامش می توانید به تناسب اندام بعد از زایمان برسید.

12 آبان 1400

راهنمای سفر به لنکاوی، سرزمین رویاها

لنکاوی جزیره ای است بی نظیر که می توان به آن لقب بهشت روی زمین را داد. این منطقه ساحلی و پوشیده از جنگل در کشور مالزی واقع شده است و به یکی از جذاب ترین و آرامش بخش ترین نقاط جهان تبدیل شده و میزبان میلیون ها گردشگر است. اگر قصد سفر...

18 بهمن 1399

با مصرف عسل کلسترول خون را به زانو درآورید

روزیاتو/ کلسترول چربی موجود در خون است که اگر کنترل نشود می تواند سلامت ما را به خطر اندازد. اما در میان مواد غذایی یک اسلحه قدرتمند در برابر این ماده مضر وجود دارد که یک درمان طبیعی به شمار می رود و مؤثر بودن آن به اثبات رسیده.

7 مرداد 1399

اوبود- بهشت شرقی

اوبود (Ubud) یکی از پرجاذبه ترین مکان های گردشگری قاره آسیا، در جزیره Gianyar در جنوب بالی واقع شده است. این منطقه بسیاری از زیبایی های جزیره بالی را در خود جای داده است.

10 اسفند 1398

سرنگ های حاشیه ساز!

پیدا شدن چند سرنگ در سرویس بهداشتی پیست دوچخه سواری آزاد برآورد های زیادی درباره امکان دوپینگ ورزشکاران ایجاد نموده است.

3 مرداد 1398

حمل و نقل ترکیبی درخیابان های شهر

حامد فوقانی-خبرنگار: اگر این روزها دیدید که جلوی اتوبوسی چند دوچرخه دورن یک سبد قرار گرفته اصلا تعجب نکنید؛ این دوچرخه ها برای شماست؛ پا به رکاب شوید تا آسمان آبی را به تهران بازگردانیم.

22 تیر 1398