اوبود- بهشت شرقی

به گزارش سرزمین من، اوبود (Ubud) یکی از پرجاذبه ترین مکان های گردشگری قاره آسیا، در جزیره Gianyar در جنوب بالی واقع شده است. این منطقه بسیاری از زیبایی های جزیره بالی را در خود جای داده است.

اوبود- بهشت شرقی

اوبود به دلیل دارا بودن ویژگی های خاص از جمله آثار تاریخی و باستانی متعدد، فرهنگ ویژه، انواع هتل ها و رستوران ها و فروشگاه های دیدنی، آب و هوای مطبوع و مناظر طبیعی مسحورکننده زبانزد خاص و عام است.

اقامت در هتل هایی که مشرف بر رودخانه Ayung ساخته شده، شبی فراموش نشدنی را برای گردشگران به ارمغان می آورد.

به طور کلی در اقامتگاه های تفریحی و ویلایی این منطقه می توان به تماشای مناظر زیبایی از مزارع پلکانی برنج و دامنه های سرسبز و باطراوت اطراف نشست و از این طبیعت شگفت لذت برد.

در اوبود - و به ویژه در شمال آن که Tegallalang نام دارد - اقامتگاه های توریستی پرزرق و برق بسیاری یافت می گردد.

شما می توانید با دوچرخه سواری در این منطقه، علاوه بر لذت بردن از آب و هوای مطبوع آنجا، فرصت کافی برای سر زدن به زیبایی های طبیعی این منطقه به دست آورید و در عین حال به یک ورزش مفرح نیز بپردازید.

اوبود که به عنوان پایتخت فرهنگی بالی شهرت دارد، بهترین جا برای خرید صنایع دستی است.

هر چند صنایع دستی بالی را در هر نقطه ای از این جزیره خوش آب و رنگ می توان یافت ولی اوبود مرکز اصلی ارائه آثار هنری ساخته شده به دست ساکنان روستاهای اطراف است.

جنگل میمون ها، دریاچه براتان، غار فیل ها، معبدهای باستانی متعدد و مزارع پلکانی برنج، از دیگر زیبایی های این منطقه محسوب می گردد.

Pakudui و Sebatu دو بخش معروف دیگر در اوبود است که بازدید از آنها را از قلم نیاندازید. مجسمه های چوبی Pakudui شهرت بسیاری دارد.

پارک فرهنگی 240 هکتاری Garuda Wisnu Kencana که به اختصار GWK نامیده می گردد، از دیگر جاذبه های منطقه Pakudui به شمار می رود.

در اینجا شما می توانید ساخت مجسمه را توسط هنرمندانی که در پارک مشغول به کار هستند، به طور مستقیم تماشا کنید.

معبد تاریخی Pura Gunung Kawi به وسعت 400 متر که در شرق Pakudui واقع شده نیز دیدنی است.

عصر هنگام می توانید با گردش در اوبود، رستوران های زیادی را در این منطقه کشف کنید؛ رستوران هایی همچون Bu Oka، Bebek Bengil، Bu Mangku و چندین و چند رستوران و غذاخوری دیگر.

منبع: سفرگو

به "اوبود- بهشت شرقی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اوبود- بهشت شرقی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید