کپی برداری غول های تکنولوژی برای جذب مخاطب

به گزارش سرزمین من، به نظر می رسد که نتفلیکس نیز میخواهد همچون تلویزیون های هوشمند اپل تی وی، قابلیت جدید تصویر در تصویر را برای کاربرانش به ارمغان بیاورد.

کپی برداری غول های تکنولوژی برای جذب مخاطب

به گزارش خبرگزاری اقتصادایران ، یک هفته پیش بود که شرکت آمریکایی اپل به تازگی بیان کرد که میخواهد قابلیت تصویر در تصویر (picture-in-picture) را به پلت فرم تلویزیون های هوشمند خود اضافه کند تا کاربران بتوانند همزمان با تماشای یک فیلم یا سریال، به سایر کارهای موردنیاز خود همچون مکالمه، چت، برقراری تماس، کار با اپلیکیشن های مختلف در کنار تماشای یک شبکه دیگر تلویزیونی نیز بپردازند.

اپل تی وی (apple TV) که یکی از بزرگترین رقبای نوظهور نتفلیکس به شمار می رود، اخیراً در کوشش است تا با ارائه امکانات و قابلیت های جدید میخواهد گوی رقابت را از آن برباید و بدین ترتیب به تعداد کاربران و مشترکانش بیفزاید و درآمدزایی و سودآوری های خود را افزایش دهد.

این قابلیت جدید و کاربردی در بسیاری از اپلیکیشن های محبوب و پرطرفدار وجود دارد که به کاربران اجازه می دهد از چندین محتوا و پلتفرم به صورت هم زمان استفاده نمایند. بدین ترتیب کاربران قادر خواهند بود چند برنامه تلویزیونی را به صورت هم زمان تماشا نمایند.

طبق گزارش وب سایت the verge، نتفلیکس بزرگترین سرویس استریم و پخش آنلاین فیلم و سریال و محتواهای ویدئویی در دنیا است که طبق آخرین آمارهای منتشر شده در سال 2018 میلادی، پیروز شده است به درآمدی 16 میلیارد دلاری دست یابد که این خود دستاورد و پیروزیت بزرگی برای این شبکه استریم آنلاین فیلم و سریال به شمار می آید و در نوع خود یک رکورد بی سابقه برای این شرکت بزرگ نیز محسوب می گردد.

منبع: اقتصاد ایران

به "کپی برداری غول های تکنولوژی برای جذب مخاطب" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کپی برداری غول های تکنولوژی برای جذب مخاطب"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید