سریال تازه سازنده برنده اسکار فیلم های پدر و پسر چیست؟ ، نمایش شکنندگی تکان دهنده رویای آمریکایی

به گزارش سرزمین من، سازنده فیلم های سینمایی پدر و پسر با کسب موفقیت در زمینه سینما، برای ساخت اولین سریال تلویزیونی اش وارد عمل می گردد.

سریال تازه سازنده برنده اسکار فیلم های پدر و پسر چیست؟ ، نمایش شکنندگی تکان دهنده رویای آمریکایی

به گزارش سرزمین من، فلورین زلر، کارگردان فرانسوی برای اولین تجربه تلویزیونی گام برداشت. وی قرار است با اقتباسی از سه گانه لمن وارد تلویزیون گردد.

این کارگردان فرانسوی که سازنده فیلم اسکاری پدر و به تازگی پسر بوده از نمایش استفانو ماسینی برای ساخت سریالی تلویزیون بهره می گیرد.

زلر نویسنده، کارگردان و از تهیه کنندگان این سریال خواهد بود که در کمپانی تازه تاسیس خودش بلو مورنینگ ساخته می گردد.

لورنزو میلی با کمپانی آپارتمنت پیکچرز، کمپانی فریمنتل و دومینکو پروکاچی از کمپانی فاندانگو تهیه کنندگان دیگر این سریال هستند. این گروه با همکاری هم پیش تر سریال تحسین شده دوست نابغه من را با اقتباس از رمان های النا فرانته ساخته اند.

  • روایت مجذوب کننده زنان کوچک در ناپولی دهه شصت | داستانی از فقر و ثروت و عشق و خیانت
  • غافلگیری اسکار؛ آنتونی هاپکینز پیرترین برنده نقش اول مرد شد
  • درباره فیلم پدر | آنتونی هاپکینز، اولیویا کلمن و اکتورز استودیو دهه 60

درام حماسی ماسینی، به تاریخ یکی از موسسات مالی جهانی می پردازد که یکی از عاملان رکورد مالی بزرگ سال 2008 بود. سم مندس هم با اقتباس از این نمایش 5 ساعته، نسخه انگلیسی زبان آن را به صحنه برد. این نمایش اوایل سال جاری 5 جایزه تونی برد که یکی از آن ها جایزه برترین کارگردانی برای سم مندس و نیز جایزه برترین بازیگری برای سایمون راسل بیل بود.

پروژه سه گانه لمن پس از آن طرح شد که فیلم پسر ساخته زلر با بازی هیو جکمن، لورا درن و ونسا کربی برای نخستین بار در جشنواره فیلم ونیز به نمایش عایدی. این پروژه اولین پروژه ای است که زلر در کمپانی تازه تاسیس خود بلومورنینگ پیکچرز فراوری می نماید.

زلر اولین تجربه کارگردانی سینمایی اش را با پدر با اقتباس از نمایشنامه ای به همین نام نوشته خودش با بازی آنتونی هاپکینز و اولیویا کولمن انجام داد و 6 نامزدی اسکار از جمله برترین فیلم را دریافت کرد و برنده برترین فیلمنامه اقتباسی شد و آنتونی هاپکینز هم اسکار برترین بازیگر مرد را دریافت کرد.

زلر از سه گانه لمن به عنوان داستانی مجذوب کننده از خانواده و قدرت یاد کرد که در طول دهه ها در منظره اجتماعی و سیاسی همیشه در حال تغییر آمریکا جلو می روند.

وی اضافه نمود: نمی توانستم آرزو کنم که بتوانم تصویری عمیق تر از این برای کشیدن روی یک بوم سفید به دست بیاورم.

مدیر عامل کمپانی آپارتمنت هم گفت از اینکه یک بار دیگر یک مولف بزرگ اروپایی به زندگی و مرگ یک نماد قدرت آمریکایی می پردازد و شکنندگی تکان دهنده رویای آمریکایی دریک قرن را تصویر می نماید، هیجان زده است.

مدیر عامل فاندانگو هم از نمایشنامه استفانو ماسینی به عنوان متنی بسیار بدیع و منحصر به فرد یاد کرد که رفتن به سراغ آن نیازمند نبوغ است.

منبع: همشهری آنلاین

به "سریال تازه سازنده برنده اسکار فیلم های پدر و پسر چیست؟ ، نمایش شکنندگی تکان دهنده رویای آمریکایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سریال تازه سازنده برنده اسکار فیلم های پدر و پسر چیست؟ ، نمایش شکنندگی تکان دهنده رویای آمریکایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید