قیمت آپارتمان نوساز در شهرقدس

به گزارش سرزمین من، خبرنگاران- قیمت آپارتمان نوساز در شهرقدس با مقرون به صرفه ترین منطقه ها تهران برابری می نماید. آخرین آمار های رسمی میانه قیمت مسکن را در منطقه ها 15 تا 20 تهران، متری 27 تا 32 میلیون تومان نشان می دهد و الان همین بازه را به خریداران آپارتمان های نوساز در شهرقدس پیشنهاد می دهند. به همین دلیل واحد 54 متری نوساز را با یک اتاق خواب تقریبا 1.5 میلیارد آگهی نموده اند و قیمت آپارتمان 200 متری نوساز با چهارتا اتاق خواب حدود 6.4 میلیارد اعلام شده است. عددی که طبق آمار های رسمی معادل 116 متر آپارتمان مسکونی در تهران است.

قیمت آپارتمان نوساز در شهرقدس

به گزارش سرزمین من، قیمت آپارتمان نوساز 170 متری را در شهرقدس تقریبا شش میلیارد تومان اعلام نموده اند. واحدی که در محدوده الهیه شهرقدس قرار گرفته است و فروشنده آن رقم دقیق پیشنهادی را پنج میلیارد و 950 میلیون تومان در نظر گرفته است. یعنی باید قیمت هر متر از این خانه 35 میلیون تومان درنظر بگیریم که طبق آخرین آمار های رسمی از میانگین قیمت خانه در هفت منطقه مرکز بیشتر است. این واحد علاوه بر اینکه آسانسور، انباری و پارکینگ دارد، با چیز هایی مثل کابینت، کمد دیواری، پکیج، رادیاتور، سرویس ایرانی و فرنگی و سه تا کولر گازی فروخته می گردد.

آپارتمان نوساز دیگری را همان حوالی با قیمت شش میلیارد و 400 میلیون تومان آگهی نموده اند. این یکی 200 متری است. پس باید قیمت هر متر از آن را 32 میلیون تومان محاسبه کنیم. اگر به آمار های رسمی برگردیم، آنوقت با عدد 11 میلیارد تومان به عنوان میانه قیمت خانه های 200 متری در کل تهران روبرو می شویم، اما این واحد را تقریبا نصف قیمت خانه های تهران در شهرقدس می فروشند. فروشنده این خانه از اتاق خواب مستر، نمای سنگی، آسانسور، انباری، پارکینگ و چهار اتاق خواب به عنوان امکانات واحد نام برده و عبارت هایی مثل متریال درجه یک و زیرقیمت منطقه و اینجور چیز ها هم در آگهی دیده می گردد.

قیمت آپارتمان نوساز در شهرک فرزان شهر قدس به وسیله فروشنده ای پنج میلیارد و 100 میلیون تومان اعلام شده است؛ متری 30 میلیون تومان است. عددی که می توانیم آن را طبق آمار های رسمی معادل میانه قیمت خانه های منطقه 16 و 20 در تهران بدانیم. در این واحد سه تا اتاق خواب وجود دارد و آسانسور، انباری و پارکینگ هم جزو امکانات آن به حساب می آیند. واحد 145 متری و نوساز دیگری را با قیمت چهار میلیارد تومان بین آگهی های مربوط به خرید آپارتمان در شهرقدس پیدا می کنیم. فروشنده این آپارتمان حاضر است بابت هر متر 27 میلیون و 500 هزار تومان دریافت کند که این عدد معادل میانگین قیمت مسکن در منطقه 18 به عنوان مقرون به صرفه ترین نقطه بازار مسکن مرکز است.

قیمت آپارتمان 95 متری به وسیله فروشنده ای سه میلیارد و 420 میلیون تومان اعلام شده است. واحدی که دوتا اتاق خواب دارد و خریدار آن بابت هر مترمربع باید 36 میلیون تومان کنار بگذارد. عدد 36 میلیون تومان نشان می دهد فروشنده این ملک، آن را گران تر از خانه های هفت منطقه در تهران (20، 19، 18، 17، 16، 15 و 12) آگهی نموده است. در شهرقدس آپارتمان 80 متری نوساز دگری را برای فروش گذاشتند. فروشنده رقم پیشنهادی به خریداران را دو میلیارد و 880 میلیون تومان درنظر گرفته است. یعنی مثل مورد قبلی با عدد 36 میلیون تومان به عنوان قیمت هر مترمربع سرو کار داریم. قیمت آپارتمان 54 متری نوساز در آگهی ها یک میلیارد و 485 میلیون تومان است. به این ترتیب خریدار این واحد باید بابت هر متر 27 میلیون و 500 هزار تومان یپردازد. واحدی که با امکانات کامل فروخته می گردد و در شهرک الهیه شهرقدس ساخته شده است.

قیمت آپارتمان نوساز در شهرقدس

متراژ

امکانات

قیمت کل

قیمت هر مترمربع

170 متر (سه اتاق)

آسانسور، انباری و پارکینگ دارد

5.950 میلیون تومان

35 میلیون تومان

200 متر (چهار اتاق)

آسانسور، انباری و پارکینگ دارد

6.4 میلیارد تومان

32 میلیون تومان

170 متر (سه اتاق)

آسانسور، انباری و پارکینگ دارد

5.1 میلیارد تومان

30 میلیون تومان

145 (سه اتاق)

آسانسور، انباری و پارکینگ دارد

چهار میلیارد تومان

27.5 میلیون تومان

95 متر (دو اتاق)

آسانسور، انباری و پارکینگ دارد

3.420 میلیارد تومان

36 میلیون تومان

80 متر (دو اتاق)

آسانسور، انباری و پارکینگ دارد

2.880 میلیون تومان

36 میلیون تومان

54 متر (یک اتاق)

آسانسور، انباری و پارکینگ دارد

1.485 میلیون تومان

27.5 میلیون تومان

منبع: فرارو

به "قیمت آپارتمان نوساز در شهرقدس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قیمت آپارتمان نوساز در شهرقدس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید