برترین هتل های بندر انزلی که باید بشناسید!

به گزارش سرزمین من، بندر انزلی از بنادر مهم و تماشای ایران است که هر کسی لااقل یک بار باید در طول عمرش از آن تماشا کند. این بندر زیبا تماشای های بسیاری برای گردشگران دارد که اگر بخواهیم تنها به یکی از آن ها اشاره کنیم، قطعا از نیلوفرهای تالاب یاد خواهیم کرد. برای تماشا سایر جاذبه های این بندر، بهتر است دیگر خودتان راهی انزلی شوید و از نزدیک جذابیت های بصری آنجا را لمس کنید. نگران اقامتتان در این شهر هم نباشید. ما در این مطلب از مجله گردشگری فلای تودی، با معرفی چند مورد به عنوان برترین هتل انزلی، مقدمات سفر را برای شما فراهم خواهیم کرد.

برترین هتل های بندر انزلی که باید بشناسید!

هتل های پنج ستاره بندر انزلی

آیا شما هم جزو آن دسته از گردشگرانی هستید که به اقامت در هتلی کمتر از پنج ستاره رضایت نمی دهند؟ اگر پاسختان مثبت است، باید بگوییم متاسفانه این بندر در حال حاضر هتل 5 ستاره ندارد. بااین حال، در فاصله 40 کیلومتری آن، یعنی در رشت زیبا، هتلی 5 ستاره با امکانات فوق العاده وجود دارد که می تواند گزینه ای مجلل و باشکوه برای شما باشید. در ادامه، همراه ما باشید تا به معرفی این هتل بپردازیم.

هتل کادوس | هتل 5 ستاره بندر انزلی

ما هتل کادوس رشت را به عنوان برترین هتل 5 ستاره بندر انزلی به شما معرفی می کنیم. این هتل مجلل و بزرگ که درست در مرکز رشت واقع شده است، دسترسی بسیار خوبی به مسیرهای اصلی، مراکز تجاری و جاذبه های دیدنی این شهر دارد. با اقامتتان در این هتل زیبا، می توانید ضمن بازدید از جاذبه های دیدنی بندر انزلی، در هوای پاک و دل انگیز رشت نیز نفسی تازه کنید.

از امکانات رفاهی و ایده آل این هتل می توان به مواردی مانند رستوران و کافی شاپ، سرویس روزانه اتاق، سالن ورزشی، اینترنت بی سیم، صندوق امانات، پارکینگ، خدمات خشک شویی، تاکسی سرویس، آشپزخانه و حمام، مبلمان راحتی، استخر روباز و آرایشگاه اشاره نمود. بعلاوه وجود مواردی مانند سیستم تهویه مطبوع، تالار پذیرایی چندمنظوره با امکانات صوتی و تصویری، اتاق چمدان، پذیرش 24 ساعته، فروشگاه، غرفه صنایع دستی و پارک بازی بچه ها نیز این هتل را به اقامتگاهی کاملا لوکس و مرفه برای مسافران تبدیل نموده است.

هتل کادوس بزرگ رشت دارای 5 طبقه با 96 واحد اقامتی است که شما با توجه به تعداد نفراتی که هستید، می توانید یکی از واحدها را انتخاب کنید. چیدمان این اتاق ها به صورت دوتخته، سه تخته و سوئیت های بزرگ و کوچک است. شایان ذکر است که تمامی واحدهای اقامتی این هتل، مجهز به امکانات رفاهی نظیر حمام، مینی بار، صندوق امانات و یخچال هستند.

  • آدرس: استان گیلان، شهر رشت، بلوار آزادی، خیابان منظریه.

هتل های بندر انزلی چهار ستاره

معرفی لیست هتل های بندر انزلی را از هتل های 4 ستاره آن شروع می کنیم. در بندری که از گذشته تا به امروز به دروازه اروپا معروفیت داشته است، تنوع بی حدوحصری از هتل ها وجود دارد. بنابراین، با هر سلیقه و بودجه ای که به بندر انزلی سفر کنید، می توانید اقامتی خاطره انگیز و به یادماندنی را در آن تجربه کنید. طبیعتا پرچمدار تمام هتل های خوب بندر انزلی، هتل های چهارستاره آن هستند که ما در ادامه، به توصیف کامل هر کدام خواهیم پرداخت تا با مقایسه متوجه شوید برترین هتل انزلی کدام است.

برای گشت و گذار در بندر انزلی اگر به راهنمای احتیاج داشتید، مقاله ای با عنوان جاهای دیدنی بندر انزلی در مجله گردشگری فلای تودی وجود دارد که می توانید مطالعه کنید.

هتل سفیدکنار

تصورتان از برترین هتل در خطه شمال ایران چیست؟ اتاقی رو به ساحل آبی خزر که هر صبح با صدای امواج دریا از خواب بیدار شوید یا اتاقی با منظره بکر جنگل که سرسبزی درختان بلندقامتش روحیه تان را عوض کند؟ هتل سفیدکنار، گزینه ای به عنوان برترین هتل انزلی است که در آن، تجربه هر دوی این موارد، امکان پذیر است.

از امکاناتی که در این هتل برای گردشگران تدارک دیده شده است، می توان به مواردی مانند رستوران و کافی شاپ، اقامت رایگان برای بچه ها زیر 5 سال، پارکینگ رایگان، خدمات اینترنت بی سیم، عبادتگاه، فروشگاه، فضای سبز، اتاق چمدان، زمین تنیس، تاکسی سرویس و صندوق امانات اشاره نمود. با اقامت در این هتل، از امکانات دیگری مانند چای خانه سنتی، گیم نت، پارک بازی کودک، زمین ورزشی و خدمات خشک شویی نیز بهره مند خواهید شد.

هتل سفیدکنار از هتل های قدیمی، اما بسیار مجلل در بندر انزلی است که 3 طبقه با 123 واحد اقامتی دارد. اتاق های این هتل همگی دارای منظرهی کامل به ساحل نیلگون خزر و جنگل های سرسبز این منطقه هستند. دسترسی بسیار خوب هتل سفیدکنار به اماکن دیدنی بندر انزلی مانند آرامگاه میرزا کوچک خان، اسکله تفریحی و تالاب، مزیت دیگری است که ارزش اقامت در این هتل را چندین برابر می نماید.

  • آدرس: بندر انزلی، کیلومتر ششم جاده انزلی به سمت آستارا.

هتل بهشت تالاب

ما با قاطعیت تمام، می توانیم ادعا کنیم که هتل بهشت تالاب، گزینه ای اصلی به عنوان برترین هتل در بندر انزلی است. این هتل با معماری فوق العاده رویایی، آن هم در گوشه ای دنج و به دور از هیاهو، لذت حضور در بندر انزلی را برای گردشگران چندین برابر می نماید.

هتل بهشت تالاب، دارای امکانات رفاهی زیادی مانند رستوران و کافی شاپ، اقامت رایگان برای بچه ها زیر 3 سال، پارکینگ، خدمات اینترنت بی سیم، آتلیه، فضای سبز، پارک بازی کودک، خدمات تور، صندوق امانات، خدمات تهیه بلیط، خدمات خشک شویی، استخر، تاکسی سرویس و چای خانه سنتی است.

بعلاوه این هتل که از عمر تاسیس آن تنها 9 سال می گذرد، دارای 13 ویلای مجزا با امکانات رفاهی کامل است. منظره زیبای هر واحد در هتل، قایق هایی است که میان نیلوفرهای تالاب در گردش هستند. تنوع موجود در ظرفیت واحدهای اقامتی، به شما این امکان را می دهد تا به صورت گروهی و دسته جمعی، لذت اقامت در این هتل باصفا و شیک را تجربه کنید. پارک تکاوران، پل بزرگ غازیان، کلیسای پروتستان غازیان، دهکده ساحلی و تالاب از جمله جاذبه های دیدنی نزدیک به این هتل هستند.

  • آدرس: بندر انزلی، پل هوایی غازیان، مقابل مصلی، جزیره دکتر بهشتی، کوچه شمیم 1.

هتل دنیز

از دیگر هتل های خوب انزلی، هتل دنیز است که فضایی بسیار آرام و دلنشین دارد. این هتل با داشتن 4 طبقه 16 واحدی، فعالیت خود را از سال 1392 در بندر زیبای انزلی شروع کرد؛ بنابراین، می توان آن را از برترین هتل های نوساز این بندر دانست. تعداد بسیار کم واحدها موجب شده است تا هتل دنیز در تمام ایام سال حتی روزهای تعطیل، فضایی بسیار خلوت و آرام داشته باشد.

بعضی از امکانات رفاهی مطلوب این هتل عبارتند از رستوران و کافی شاپ، سالن کنفرانس و سالن اجتماعات، خدمات اینترنت بی سیم، روم سرویس و مرکز سلامتی است که ارائه دهنده خدماتی مانند سونای بخار، سونای خشک، حمام ترک و سالن ماساژ که در خدمت مهمانان است.

شایان ذکر است که تمامی واحدهای موجود در هتل دنیز، صاحب یک بالکن با منظره دریا هستند. برای مسافران این هتل، امکان سروکردن غذای لذیذ فرنگی و ایرانی در کنار ساحل دریای خزر وجود دارد که در نوع خودش، تجربه خاصی محسوب می گردد.

  • آدرس: بندر انزلی، محله غازیان، بلوار اطباء، بعد از ساحل قو.

هتل دلفین بندر انزلی

در لیست هتل های ساحلی انزلی، از هتل دلفین این بندر، باید به عنوان لوکس ترین و مجذوب نماینده ترین هتل یاد کرد. این هتل زیبا که درست در حاشیه ساحل قو واقع شده، دسترسی شما به بازار انزلی، پل و کلیسای غازیان و مرکز شهر را کاملا سهولت بخشیده است. از امکانات رفاهی این هتل می توان به مواردی مانند رستوران و کافی شاپ، اقامت رایگان برای بچه ها زیر 2 سال، پارکینگ، خدمات اینترنت بی سیم، ماساژ، آرایشگاه، سیستم سرمایشی و گرمایشی، چای خانه سنتی، سالن بیلیارد و خدمات خشک شویی اشاره نمود.

هتل دلفین نیز جزو هتل های نوساز انزلی است که با دارابودن 4 طبقه و 18 سوئیت، فضایی امن و آرام را برای استراحت گردشگران فراهم می نماید. آنچه که این هتل را به عنوان خاص ترین و برترین هتل انزلی تبدیل نموده است، نه فقط منظره زیبای آن، بلکه امکانات رفاهی ایده آلی است که آسایش و آرامش بیشتر را برای مسافران به ارمغان می آورند.

  • آدرس: بندر انزلی، ساحل زیبای قو، خیابان اطبا.

هتل یاس

اگر می خواهید در اوقات استراحت خود نیز، زیباترین منظره از بندر انزلی را در اتاقتان داشته باشید، هتل یاس، برترین هتل انزلی در این مورد خواهد بود. این هتل که از سال 1398 فعالیت خود را در بندر انزلی شروع نموده است، 5 طبقه با 100 واحد اقامتی دارد. از جمله امکانات رفاهی و خدماتی موجود در این هتل، می توان به مواردی مانند رستوران و کافی شاپ، اینترنت، اتاق بازی برای بچه ها، سالن ورزشی، خانه دارت، پارک کودک و آرایشگاه اشاره نمود.

یکی از مزیت های برجسته هتل یاس، فاصله بسیار کوتاه آن با جاذبه های دیدنی و مهم انزلی نظیر روستای ساحلی، تالاب و پارک تکاوران است. به این ویژگی برجسته، باید امکانات تفریحی بسیار خوب این مجموعه را نیز اضافه کرد که سفری پربار و خاطره انگیز را برای گردشگران این منطقه رقم می زنند.

  • آدرس: بندر انزلی، در فاصله 12 کیلومتری جاده انزلی به سمت آستارا.

هتل های سه ستاره انزلی

ما برای گردشگرانی که ترجیح می دهند بیشتر وقت خود را به بازدید از جاهای دیدنی بندر اختصاص دهند نیز پیشنهادهای شگفت انگیزی داریم. برای این گروه از مسافران، برترین هتل انزلی، هتل های سه ستاره آن است که هم امکانات رفاهی مطلوبی دارند و هم به لحاظ قیمت در مقایسه با هتل های چهارستاره به صرفه تر هستند. در بخش بعدی این مطلب، برترین هتل های سه ستاره انزلی را مورد آنالیز قرار خواهیم داد.

هتل بزرگ کادوسان

یکی از هتل های قدیمی که در میان سایر هتل های بندر انزلی، سابقه ای دیرینه دارد، هتل بزرگ کادوسان است. این هتل از سال 1345 تا به امروز، میزبان گردشگران زیادی بوده است و توانسته با ارائه امکانات رفاهی مطلوب، رضایت حدبیشتری آن ها را به دست آورد. امکانات رفاهی و تفریحی این مجموعه شامل مواردی مانند رستوران و کافی شاپ، اقامت رایگان برای بچه ها زیر 4 سال، پارکینگ، خدمات اینترنت بی سیم، صرافی، عبادتگاه، فضای سبز، تاکسی سرویس، صندوق امانات و پارک بازی کودک می گردد.

وجود امکانات دیگری مانند چای خانه سنتی، سالن بیلیارد، مینی بار با هزینه و خدمات خشک شویی را هم می توان از مزایای دیگر این هتل به حساب آورد. هتل کادوسان فاصله بسیار کوتاهی با ساحل دریا و دسترسی بسیار خوب و راحتی به بازار محلی بندر، فرودگاه، کاخ موزه نظامی و استادیوم تختی دارد. مجموعه این موارد، موجب شده است تا هتل کادوسان را به عنوان گزینه ای در لیست برترین هتل انزلی به شما معرفی کنیم.

  • آدرس: بندر انزلی، خیابان پاسداران.

هتل آرکا

هتل آرکا نیز با قابلیت های درخشانی که دارد، می تواند یکی دیگر از گزینه های پیشنهادی ما به عنوان برترین هتل در بندر انزلی باشد. این هتل که از عمر تاسیس آن تنها 3 سال می گذرد، هتلی نوساز، اما محبوب و پرطرفدار است. هتل آرکا 5 طبقه دارد که طبقات اول تا سوم آن، به واحدهای اقامتی اختصاص پیدا نموده اند. سایر طبقات این مجموعه را لابی، کافی شاپ و رستوران تشکیل می دهند. بعضی امکانات رفاهی این مجموعه، عبارتند از رستوران، کافی شاپ و قهوه خانه، اقامت رایگان برای بچه ها زیر 3 سال، پارکینگ، خدمات اینترنت بی سیم، اتاق چمدان، تاکسی سرویس، خدمات تهیه بلیط و ترانسفر رفت و برگشت با هزینه که در خدمت مهمانان هتل هستند.

اولین نقطه قوت هتل آرکا، قرارگیری آن در کنار ساحل است که منجر به خلق منظره ای بکر برای هر واحد اقامتی می گردد. طراحی زیبا و منحصربه فرد این هتل به همراه دسترسی آسان آن به مراکز مهم خرید در این منطقه، از دیگر ویژگی های برجسته هتل آرکا است.

  • آدرس: بندر انزلی، بلوار پاسداران، نبش خیابان نهم.

هتل الماس

یکی دیگر از هتل های خوب بندر انزلی، هتل الماس است که از سال 1392 فعالیت رسمی خود را در قالب یک ساختمان 4 طبقه شروع نموده است. تقریبا تمامی هتل های مناسب بندر انزلی، هم دسترسی مطلوبی به مراکز دیدنی این بندر دارند و هم از موقعیت مکانی ایده آلی برخوردار هستند. هتل الماس نیز به عنوان گزینه ای در لیست برترین هتل انزلی، مشمول این قاعده می گردد.

از امکانات رفاهی این هتل، می توان به مواردی مانند رستوران و کافی شاپ، اقامت رایگان برای بچه ها زیر 2 سال، پارکینگ، خدمات اینترنت بی سیم، فضای سبز، انبار چمدان، پارک بازی کودک، چای خانه سنتی، ترانسفر رفت وبرگشت با هزینه، مینی بار با هزینه و خدمات خشک شویی اشاره داشت. با اقامتتان در هتل الماس انزلی، دیگر نگران دوری هتل از جاذبه های دیدنی بندر نخواهید بود. این هتل فاصله بسیار کوتاهی با مراکز مهمی همانند برج ساعت، موزه نظامی، بلوار انزلی و پارک تکاوران دارد.

  • آدرس: بندر انزلی، بلوار پاسداران، نبش کوچه چهاردهم.

هتل ملورین

هتل ملورین یک نمونه دیگر از برترین هتل در بندر انزلی است که با ساحل زیبای خزر، تنها 1 دقیقه فاصله دارد. بنابراین، هر زمان که اراده کنید، می توانید در یک قدمی ساحل باشید و از هوای پاک بندر لذت کامل را ببرید. امکانات این هتل شامل مواردی مانند جکوزی، کافی شاپ، خدمات خانه داری و خدمات اینترنت بی سیم در لابی می گردد.

یکی از نقاط قوت هتل ملورین، تنوع موجود در اشکال مختلف واحدهای اقامتی است. این هتل با سوئیت های دونفره شیک و مجلل، سوئیت های سه نفره و چهارنفره رویال و اتاق های دونفره با منظره دریا، آماده خدمت رسانی به گردشگران است.

  • آدرس: بندر انزلی، خیابان اطبا.

هتل پرشین

بندر انزلی تنوعی بی نظیر از هتل های سه ستاره دارد که اقامت در هر کدام، می تواند شب و روزهای این بندر را برای شما خاطره انگیز کند. هتل پرشین یکی دیگر از برترین هتل های بندر انزلی است که در روستای سنگاچین نهاده شده است. قرارگیری این هتل در روستا، مانعی برای دسترسی راحت مسافران به دریا و جاذبه های دیدنی بندر نشده است؛ در واقع هتل، فاصله کوتاه تری با تالاب پیدا نموده است. بعضی خدمات و امکانات رفاهی این هتل عبارتند از رستوران و کافی شاپ، خدمات اینترنت بی سیم، پارکینگ، فضای سبز و پارک کودک.

هتل پرشین دارای 3 طبقه با 14 واحد اقامتی است. چیدمان واحدهای اقامتی هتل به صورت اتاق های دوتخته و سوئیت های سه تا پنج نفره طراحی و اجرا شده است. لازم به ذکر است که تمامی واحدهای این هتل، منظرهی به سوی دریا دارند.

  • آدرس: بندر انزلی، در فاصله 10 کیلومتری جاده بندر انزلی به سمت آستارا، روستای سنگاچین.

هتل مدائن

اگر ملاکتان در انتخاب برترین هتل انزلی، فاصله بسیار کوتاه آن با فرودگاه است، باید بگوییم هتل سه ستاره مدائن برترین گزینه برای شما خواهد بود. این هتل در مقایسه با بعضی دیگر از برترین هتل های بندر انزلی، امکانات محدودتری دارد. بااین حال، مدیریت حرفه ای پرسنل هتل، موجب خلق فضایی آرام و بسیار دلنشین شده است. امکانات رفاهی این مجموعه شامل مواردی مانند رستوران و کافی شاپ، پارکینگ و کتابخانه می گردد.

البته امکانات هتل مدائن آنچنان زیاد نیست؛ اما قرارگیری آن در حاشیه ساحل خزر و فاصله کوتاهش با مکان های دیدنی بندر، این مورد را کاملا جبران نموده است. برای رزرو اتاق های این هتل، می توانید از میان سوئیت های یک نفره، دو نفره، یک خوابه و دوخوابه آن انتخاب کنید.

  • آدرس: بندر انزلی، کیلومتر 5.

هتل هیراد

هتل هیراد نیز هتلی سه ستاره است که می توان بخشی را در لیست معرفی برترین هتل انزلی، به آن اختصاص داد. این هتل علی رغم نوسازبودن، در سال 1400 دوباره مورد بازسازی نهاده شده است. امکانات هتل هیراد شامل پارکینگ و اینترنت می شوند. واحدهای اقامتی این هتل را سوئیت های یک خوابه و دوخوابه تشکیل می دهند.

  • آدرس: بندر انزلی، خیابان فاتحی، نبش شهرک ساحلی خوش اندوخته.

خانه مسافر کاسپین

یکی دیگر از هتل های سه ستاره بندر انزلی، خانه مسافر کاسپین است که فضایی کاملا خودمانی و صمیمانه دارد. این هتل در سال 1378 افتتاح شد و در سال 1397 دوباره مورد بازسازی نهاده شد. هتل کاسپین نیز امکاناتی مثل پارکینگ، فضای سبز و چای خانه سنتی دارد. در عین حال، می تواند گزینه خوبی برای سفرهای گروهی و خانوادگی شما باشد. واحدهای اقامتی این هتل، شامل سوئیت های دونفره و ویلاهای دو تا چهارنفره می شوند.

  • آدرس: بندر انزلی، بلوار پاسداران، کوچه دهم.

هتل زیباکنار

معرفی لیست برترین هتل انزلی با سه ستاره را با آنالیز هتل زیباکنار به خاتمه می بریم. این هتل که در 22 کیلومتری بندر انزلی نهاده شده است، از سال 1380 فعالیت خود را در این منطقه شروع نموده است. از امکانات نسبتا خوب این مجموعه، می توان به پارکینگ، زمین تنیس و پارک بازی اشاره نمود. واحدهای اقامتی هتل زیباکنار شامل ویلاهای دوبلکس، ویلاهای تک خواب و دوخواب و سوئیت های چندنفره می شوند.

  • آدرس: استان گیلان، رشت، جاده انزلی، سه راه حسن رود، کیلومتر 22

هتل آپارتمان های بندر انزلی

هتل آپارتمان ها گزینه ای دیگر برای اقامت در مقاصد گردشگری هستند که تفاوت های بارزی با هتل ها دارند. عموما در این هتل ها، امکاناتی مانند سالن همایش یا رستوران و کافی شاپ وجود ندارد. البته این محدودیت، یک امتیاز ویژه دارد و آن، قیمت بسیار مناسب هتل آپارتمان ها است. اگر برای اقامت یک هتل، ملاک هزینه کمتر برای تان بیش از هر چیزی اولویت دارد، هتل آپارتمان ها انتخاب هوشمندانه تری به نظر می رسند. در ادامه، به معرفی بعضی از برترین هتل آپارتمان های بندر انزلی خواهیم پرداخت.

هتل آپارتمان رویال بلوگا

از برترین هتل آپارتمان های بندر انزلی که تفاوت چندانی با هتل های سه ستاره و چهارستاره این شهر ندارد، هتل آپارتمان رویال بلوگا است. این هتل آپارتمان از امکانات بسیار ویژه ای برخوردار است که از مهم ترین آن ها، می توان به مواردی مانند رستوران و کافی شاپ، اقامت رایگان برای بچه ها زیر 4 سال، پارکینگ، خدمات اینترنت بی سیم، رستوران بام، تاکسی سرویس، صندوق امانات، پذیرش 24 ساعته و خدمات خشک شویی اشاره نمود.

هتل آپارتمان رویال بلوگا با ویژگی های برجسته ای که دارد، می تواند به عنوان گزینه ای در لیست برترین هتل انزلی به گردشگران معرفی گردد. این هتل آپارتمان مجهز به سوئیت های یک تا پنج نفره است. ضمن اینکه دسترسی بسیار خوبی به مراکز مهمی مانند دریا، تالاب، بازار سنتی و منطقه آزاد دارد.

  • آدرس: بندر انزلی، ساحل قو، خیابان اطبا.

هتل آپارتمان امیران

یکی دیگر از برترین هتل آپارتمان های بندر انزلی، هتل آپارتمان امیران است که از سال 1390 تا به امروز، پذیرای گردشگران زیادی بوده است. این هتل دو ستاره، 3 طبقه با آپارتمان های دو، چهار و پنج نفره دارد. پارکینگ، اینترنت رایگان، ساحل اختصاصی با آلاچیق و کافی شاپ و رستوران از جمله امکانات این هتل آپارتمان هستند. منظره ای که در واحدهای اقامتی این آپارتمان، می توانید مشاهده کنید، جنگل و دریا است.

  • آدرس: بندر انزلی، 5 کیلومتری جاده انزلی به سمت آستارا، در مجاورت با هتل سفیدکنار.

هتل آپارتمان ملل

با اقامت در هتل آپارتمان ملل نیز می توانید منظرهی به سوی دریا داشته باشید. این هتل آپارتمان گزینه ای به عنوان برترین هتل در بندر انزلی است که به علت قرارگیری در حاشیه ساحل، از آن به عنوان زیباترین هتل ساحلی نیز یاد می گردد. هتل آپارتمان ملل دارای 3 طبقه است و فاصله بسیار کمی با جاذبه های مهم دیدنی انزلی مثل مرداب، منطقه آزاد و کشتی میرزا کوچک خان دارد. صندوق امانات، رستوران، پارکینگ، سالن بیلیارد و چای خانه سنتی از امکانات ویژه این مجموعه هستند.

  • آدرس: بندر انزلی، بلوار پاسداران، کیلومتر 4، کوچه یازدهم.

هتل آپارتمان شایان

هتل آپارتمان شایان با 3 طبقه 11 واحدی نیز یکی دیگر از برترین هتل آپارتمان های انزلی است. این هتل اگرچه تنها صاحب یک ستاره است؛ بااین حال، به علت برخورداری از محیطی آرام و دنج و داشتن منظرهی رو به دریا، گزینه ای محبوب میان گردشگران به شمار میرود. واحدهای اقامتی این هتل را اتاق های تک نفره و دونفره با منظره دریا تشکیل می دهند.

  • آدرس: بندر انزلی، خیابان پاسداران، کیلومتر 4، کوچه هفتم.

هتل آپارتمان سفیر

مجموعه سفیر نیز مدلی دیگر از برترین هتل انزلی در قالب یک هتل آپارتمان است که موقعیت مکانی بسیار درخشانی دارد. این هتل ضمن اینکه در ساحل نهاده شده است، دسترسی بسیار خوبی هم به مراکز تفریحی بندر دارد. سوئیت های دونفره تا چهارنفره، از واحدهای اقامتی تشکیل دهنده این هتل هستند. امکانات هتل سفیر نیز شامل رستوران و پارکینگ می شوند.

  • آدرس: بندر انزلی، خاتمهی بلوار پاسداران، کیلومتر 5.

هتل های مقرون به صرفه قیمت بندر انزلی

بسیاری از گردشگران ترجیح می دهند به جای پرداخت هزینه های گزاف بابت اقامت در برترین هتل انزلی، آن هزینه را صرف بازدید از جاذبه های گردشگری این منطقه نمایند. پیشنهاد ما به این گروه از گردشگران، انتخاب هتل های مقرون به صرفه قیمت و مالی موجود در بندر انزلی است که تعدادشان هم کم نیست. بخش خاتمهی این مطلب، به آنالیز هتل های مقرون به صرفه قیمت انزلی اختصاص دارد.

هتل نخل

انتظارتان از یک هتل خوب چیست؟ اگر برترین هتل در نظر شما، هتلی با امکانات رفاهی مناسب، موقعیت مکانی خوب و قیمت مناسب است، باید بگوییم هتل نخل برترین هتل در بندر انزلی برای شما خواهد بود. این هتل با سوئیت های دو تا پنج نفره، دارای امکاناتی همانند اینترنت و پارکینگ است. از مسافت کوتاه آن با مراکز مهم بندر مانند منطقه آزاد، بازار و کشتی تفریحی هم باید به عنوان امتیاز دیگر این هتل دو ستاره یاد کرد.

  • آدرس: بندر انزلی، بلوار پاسداران، کیلومتر 4.

هتل ارکیده

اگر قرار باشد در میان هتل های مقرون به صرفه قیمت انزلی، یکی از برترین های آن را به شما معرفی کنیم، قطعا انتخابمان هتل ارکیده خواهد بود. این هتل عمری کوتاه، اما محبوبیتی فراگیر میان گردشگران دارد. مسافت کوتاه هتل ارکیده با مراکز گردشگری بندر، اولین مزیت برجسته آن است.

داشتن منظره زیبا و برخورداری از امکانات رفاهی مناسب نیز از دیگر مزایایی است که باعث می گردد این هتل، گزینه ای به عنوان برترین هتل انزلی در میان هتل های مقرون به صرفه تر باشد. رستوران و کافی شاپ، پارکینگ، اینترنت و تاکسی سرویس از جمله امکانات رفاهی هتل ارکیده هستند.

  • آدرس: بندر انزلی، بلوار پاسداران، کیلومتر 4 خیابان پاسداران، مقابل تالار گیشه.

هتل گیلار

هتل گیلار همان هتل مقرون به صرفه قیمتی است که دسترسی شما به مراکز تجاری و ساحل بندر انزلی را سهولت می بخشد. این هتل از سال 1395 فعالیت رسمی خود را در این بندر با ارائه امکاناتی همانند رستوران، پارکینگ و عبادتگاه شروع کرد.

  • آدرس: بندر انزلی، جفرود پایین، مقابل در ورودی سازمان.

هتل جهانگردی

از دیگر هتل های مقرون به صرفه قیمت بندر، هتل جهانگردی است که علی رغم قیمت مناسب و نه چندان بالا، امکانات خوبی را در اختیار گردشگران قرار می دهد. این هتل دوستاره شامل 2 طبقه با اتاق های دوتخته می گردد. از امکانات رفاهی آن هم می توان به وجود پارکینگ، سالن بیلیارد، رستوران و خدمات خانه داری اشاره نمود.

  • آدرس: بندر انزلی، 5 کیلومتری جاده انزلی به سمت آستارا، جنب نمایشگاه.

مجتمع گردشگری سپید کنار متین

بی تردید یکی از اصلی ترین گزینه ها در لیست برترین هتل انزلی با مقرون به صرفهترین قیمت، مجتمع گردشگری سپید کنار متین است. این هتل که سابقه ای بسیار درخشان در انزلی دارد، امکانات رفاهی خود را در قالب ویلاهای دو تا چهارخوابه به گردشگران ارائه می دهد. از امکانات رفاهی این مجموعه، می توان به پارک بچه ها، سالن بیلیارد، رستوران، پارکینگ، چای خانه سنتی، زمین ورزشی و قهوه خانه اشاره نمود.

  • آدرس: بندر انزلی، در فاصله 6 کیلومتری جاده آستارا.

اقامت در برترین هتل انزلی

حال که با لیست کاملی از برترین هتل های بندر انزلی آشنا شدید، بهتر می توانید برای سفر به این بندر زیبا، برنامه ریزی کنید. کافی است بودجه و احتیاجتان را روی کاغذ بیاورید تا از میان هتل های چهارستاره و سه ستاره این شهر، برترین گزینه را انتخاب کنید.

اگر قرار است با جمع دوستان یا خانواده راهی این بندر شوید، برترین هتل انزلی را می توانید به راحتی و به صورت آنلاین از سایت یا اپلیکیشن فلای تودی رزرو کنید. برترین هتل انزلی از نظر شما کدام است؟ نظرات یا تجربه های خود از اقامت در هتل های این شهر را در قسمت نظرات با ما به اشتراک بگذارید.

سوالات متداول درباره برترین هتل انزلی

برترین هتل های 5 ستاره بندر انزلی کدامند؟

بندر انزلی فاقد هتل پنج ستاره است؛ اما در فاصله 40 کیلومتری این بندر یعنی در شهر رشت، هتل پنج ستاره کادوس وجود دارد.

کدامیک از هتل های بندر انزلی فاصله کوتاهی با تالاب بندر انزلی دارند؟

هتل سفیدکنار، هتل یاس، هتل پرشین، هتل بهشت تالاب، هتل آپارتمان رویال بلوگا و مجتمع گردشگری سپید کنار متین.

کدامیک از هتل های بندر انزلی دسترسی راحت تری به جاذبه های دیدنی این شهر دارند؟

تقریبا بیشتر هتل های چهارستاره و سه ستاره بندر انزلی در مجاورت با جاذبه های دیدنی این شهر واقع شده اند.

هتل های مقرون به صرفه قیمت بندرانزلی کدامند؟

از هتل های مقرون به صرفه قیمت انزلی، می توان به هتل نخل، هتل ارکیده، هتل گیلار، هتل جهانگردی و مجتمع گردشگری سپید کنار متین اشاره نمود.

آیا بندر انزلی هتل آپارتمان هم دارد؟

بله، در این بندر 5 هتل آپارتمان با امکانات رفاهی خوب تحت عنوان هتل آپارتمان رویال بلوگا، هتل آپارتمان امیران، هتل آپارتمان ملل، هتل آپارتمان سفیر و هتل آپارتمان شایان وجود دارند.

کدامیک از هتل های بندر انزلی ساحل واقع شده اند؟

هتل سفیدکنار، هتل دنیز، هتل بزرگ کادوسان، هتل ملورین و هتل پرشین از جمله هتل های لوکسی هستند که در حاشیه ساحل و ساحل قرار دارند.

منبع: فلای تودی

به "برترین هتل های بندر انزلی که باید بشناسید!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برترین هتل های بندر انزلی که باید بشناسید!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید