برترین مقاصد گردشگری دبی در فصل بهار کدام است؟(مقاصد گردشگری دبی در فصل بهار)

به گزارش سرزمین من، بسیاری از افراد فکر می نمایند که زمستان برترین فصل سفر به دبی محسوب می گردد و در شش ماه اول سال که معمولا هوا گرم است، نمی توان حساب چندانی روی این شهر باز کرد. اما باید بگوییم که طیف متنوعی از مقاصد گردشگری دبی در فصل بهار وجود دارد که می توانند این فصل را به یکی از برترین زمان های سفر به امارات تبدیل نمایند. اگر برای سفر به دبی در فصل بهار برنامه ریخته اید، این مقاله مخصوص شماست. با ما همراه باشید تا لیستی از برترین فعالیت ها و مقاصد گردشگری دبی در فصل بهار را با شما به اشتراک بگذاریم.

برترین مقاصد گردشگری دبی در فصل بهار کدام است؟(مقاصد گردشگری دبی در فصل بهار)

آنچه در این مطلب می خوانید

  • مقاصد گردشگری دبی در فصل بهار
    • بازدید از باغ های گل
    • تورهای سافاری
  • ماشین سواری با اتومبیل های لوکس در اتوبان های دبی
    • گشت و گذار در مراکز خرید
    • قدم زدن در کنار سواحل بدون نور شدید آفتاب
    • انواع سرگرمیات آبی مهیج
    • تجربه اسپا در محیطی لوکس
    • گشت با کشتی های کروز
    • بازدید از موزه دبی
    • سرگرمی در پارک های آبی
  • سوالات متداول

مقاصد گردشگری دبی در فصل بهار

دبی در فصل بهار با سرگرمیات متنوع از میهمانان خود پذیرایی می نماید. در ادامه به شما خواهیم گفت که با خرید تور دبی در بهار چه سرگرمیاتی انتظار شما را می کشند.

بازدید از باغ های گل

نمی گردد نام بهار را آورد و از گل حرف نزد. شاید کسی از شهری خشک مثل دبی انتظار گل و سبزه نداشته باشد اما باید بدانید که یکی از مجذوب نماینده ترین باغ های گل خاورمیانه و شاید جهان، در دبی ساخته شده است. درواقع باغ های گل متعدد این شهر از برترین مقاصد گردشگری دبی در فصل بهار محسوب می شوند.

باغ گل معجزه یا میراکل درواقع بزرگترین باغ گل طبیعی جهان است و براساس گفته ها، از حدود 45 میلیون گل ساخته شده است. طبیعت گردی در باغ گل از محبوب ترین مقاصد گردشگری دبی در فصل بهار محسوب می گردد و اگر قصد دارید میان ماه های نوامبر تا آوریل به این شهر سفر کنید، حتما باید بازدید از پارک های گل آرایی دبی در فصل بهار را در برنامه سفرتان بگنجانید.

باغ گل معجزه در جنوب دبی، منطقه البرشا، خیابان سوم واقع شده است و شما می توانید در طول هفته بین ساعات 9 صبح تا 9 شب و در آخر هفته از ساعت 9 صبح تا 11 شب از این باغ بازدید کنید.

بیلط ورودی باغ گل معجزه برای بزرگسالان بالای 12 سال، حدود 75 درهم و برای بچه ها 3 تا 12 سال، 60 درهم اعلام شده است. ورود برای بچه ها زیر سه سال آزاد است.

نکته مهم اینکه اگر قصد عکاسی در باغ گل معجزه، یکی از برترین مقاصد گردشگری دبی در فصل بهار را دارید باید بدانید که ورود دوربین های حرفه ای به محوطه آزاد نیست و شما باید برای عکاسی موقعیت های رسمی مانند نامزدی، مدلینگ و… از قبل با مدیریت هماهنگ کنید.

تورهای سافاری

فرقی ندارد در زمستان به امارات سفر کنید یا هر فصل دیگری؛ در هرصورت سافاری در صحرا یکی از مجذوب نماینده ترین و محبوب ترین فعالیت و مقاصد گردشگری دبی در فصل بهار و سایر فصول است.

به گشت و گذار در بیابان به همراه خودروهای مخصوص که عموما از نوع شاسی بلند هستند، سافاری در صحرا گفته می گردد. سافاری در صحرا یکی از فعالیت های سرگرمیی در بهار و سایر فصل ها است که مسافران در آن تجربیات جدیدی از کویر به دست می آورند. درواقع سفر به صحرای دبی در فصل بهار یکی از سرگرمیات مجذوب نمایندهی است که می توانید از انجام آن لذت ببرید.

سر خوردن روی شن های صحرا، دیدنی اکوسیستم کویر، سوار شدن روی شتر، مشاهده زندگی بومیان صحرا، مزه کردن قهوه عربی، طرح زدن با حنا روی دست و حتی باربیکیو و شام در کویر از گزینه هایی است که شرکت های ارائه دهنده تورهای سافاری در صحرا به مسافران ارائه می دهند. این فعالیت های مجذوب نماینده نه تنها از برترین مقاصد گردشگری دبی در فصل بهار که در همه فصول سال محسوب می گردد.

شما می توانید به صورت گروهی یا خصوصی تور سافاری را رزرو و هر گزینه ای که خواستید را به تور اضافه کنید. تور سافاری در صحرا از 50 درهم به ازای هر نفر شروع می گردد و هزینه آن با هر گزینه اضافه ای افزایش می یابد.

ضروری است اضافه کنیم که تورهای سافاری در صحرا در فصول و ماه های گرم تر سال، عموما در غروب و شب اجرا می شوند.

ماشین سواری با اتومبیل های لوکس در اتوبان های دبی

استفاده از خودروهای لوکس و گران قیمت یکی از مهم ترن شاخصه های معرف سبک زندگی شهروندان کشورهای حوزه خلیج فارس است. تجربه رانندگی با خودروهای لوکس در خیابان های شهر هم به نوبه خود می توان سرگرمیی جالب و هیجان انگیز باشد و همین فعالیت هم به عنوان یکی دیگر از مقاصد گردشگری دبی در فصل بهار تبدیل شده است.

شما می توانید با ارائه مدارک لازم به شرکت های ارائه دهنده خدمات اجاره خودروهای لوکس، برای چند ساعت یا حتی چند روز، خودرو کرایه کنید و از تجربه رانندگی با خودروهایی مانند بوگاتی، لامبورگینی، فراری و… در خیابان های دبی لذت ببرید. درواقع اجاره خودروهای لوکس و رانندگی با آن در خیابان های دبی، نه تنها از برترین مقاصد گردشگری دبی در فصل بهار است که هر مسافری می تواند در هر فصلی از آن لذت ببرد.

هزینه اجاره خودروهای لوکس در دبی از 800 درهم شروع می گردد و می تواند به 5500 درهم برسد. هزینه اجاره هفتگی خودروها هم حتی به 7000 درهم خواهد رسید.

گشت و گذار در مراکز خرید

نمی گردد از برترین مقاصد گردشگری دبی در فصل بهار حرف زد و نام خرید و پاساژگردی را نیاورد.

گشت و گذار در مراکز خرید و پاساژگردی یکی از برترین راهکارهای فرار از تابش نور شدید خورشید در روزهای گرم بهار دبی است. پاساژهای دبی صرفا مرکز خرید نیستند و در کنار مغازه هایی که انواع برندهای برتر جهان را برای عرضه به مشتریان در معرض دیدن می گذارند، خدمات و سرگرمیات متنوعی را ارائه می دهند.

همین خدمات متنوع و سرگرمیات جانبی، پاساژگردی را هم به یکی از مقاصد گردشگری دبی در فصل بهار تبدیل نموده است. شاید پاساژگردی یکی از برترین فعالیت هایی باشد که بتوانید در روزها گرم بهاری و به دور از نور خورشید انجام دهید.

برترین پاساژهای دبی که حتما باید سری به آن ها بزنید عبارتند از:

  • امارات مال
  • مارینا مال
  • مرکز خرید ابن بطوطه
  • مرکز خرید جمیرا
  • مرکز خرید فستیوال شهر دبی
  • سیتی سنتر میردف

برای مشاهده قیمت و خرید تور امارات از سرزمین من کلیک کنید.

خرید تور امارات

قدم زدن در کنار سواحل بدون نور شدید آفتاب

شاید فکر کنید که نور خورشید میانه روز در فصل بهار و تابستان در سواحل آزاردهنده باشد. اما ساحل گردی که اصلی ترین مقاصد گردشگری در دبی در فصل بهار است نباید تعطیل گردد!

نگران نباشید. سواحلی وجود دارد که می توانید به دور از نور شدید خورشید و با آفتاب ملایم در آن ها قدم بزنید و از چشم انداز زیبای خلیج فارس لذت ببرید. ساحل مارینا یکی از برترین انتخاب های شما خواهد بود.

سازه هایی که تا نزدیک خط ساحل وجود دارند، جلوی تابش نور شدید را گرفته اند و به این ترتیب شما می توانید بدون گرمای آزاردهنده در ساحل قدم بزنید و از یکی از برترین مقاصد گردشگری دبی در فصل بهار لذت ببرید.

ساحل جمیرا، ساحل La Mer، ساحل سانست، ساحل الممزر، ساحل کایت، ساحل ام سقیم و ساحل الصفوح از دیگر سواحلی هستند که می توانند مقاصد دوست داشتنی و خواستنی برای قدم زدن باشند.

در این سواحل علاوه بر سرگرمیات ابی و مراکز خرید، انواع کافه و رستوران احداث شده اند که می توانند انتخاب خوبی برای گذراندن وقت باشند.

انواع سرگرمیات آبی مهیج

با گرم شدن هوا، آب تنی و ورزش های آبی به یکی از برترین مقاصد گردشگری دبی در فصل بهار تبدیل می گردد. با سفر به دبی، طیف وسیعی از سرگرمیات آبی در مقابلتان قرار خواهد گرفت که تجربه ای بی نظیر برایتان رقم خواهد زد.

شما می توانید با سفر به دبی، از سرگرمیات آبی متعددی مانند غواصی، سوار شدن روی جت اسکی، واتر جت، اسکی روی آب، شاتل، فلای برد، جت پک و کایت سواری را تجربه کنید.

بیشتر سواحل دبی،میزبان شرکت های ارائه دهنده ورزش ها و فعالیت های آبی هستند و شما می توانید بسته به بودجه و هدفتان یکی از این فعالیت های آبی را انتخاب کنید.

تجربه اسپا در محیطی لوکس

برای فرار از گرمای میانه روز و از بین بردن احساسات منفی، چه چیزی بهتر از ماساژ و اسپا؟ به خصوص اگر خدمات ماساژ و اسپا در محیطی لوکس انجام گردد و خدماتی دریافت کنید که مشابه آن را هیچ جا نخواهید دید. شاید تجربه اسپا مختص این شهر نباشد، اما سالن های لوکس اسپا و ماساژ که شاید نظیر آن ها را هیچ جای دیگر در جهان نبینید، این خدمات درمانی را به یکی از محبوب ترین مقاصد گردشگری دبی در فصل بهار تبدیل نموده است.

مظاهر مدرنیته و زندگی لوکس در دبی آنقدر زیاد هستند که تقریبا به هر جایی رسوخ نموده اند. دبی یکی از مراکز تجمع سالن های ماساژ و اسپای لوکس با خدمات ویژه محسوب می گردد.

ورود به این مراکز علاوه بر ارائه خدماتی مانند ماساژ و مراقبت های پوستی، خدمات دیگری هم به مراجعین ارائه خواهد شد که احتمالا مشابه آن را هیچ جای دیگری نخواهید دید.

مثلا مرکز ماساژ و اسپای تالیس که به وسیله گروه جمیرا تاسیس شده است، بزرگ ترین مرکز اسپای خاورمیانه است و یکی از پرطرفدارترین و برترین مقاصد گردشگری دبی در فصل بهار برای عشاق اسپا و ماساژ محسوب می گردد. این مرکز با معماری زیبا و دیدنی به سبک ترکی و طراحی اتاق هایی مشابه کاخ های سلطنتی امپراتوری عثمانی، تجربه ای کم نظیر برای مشتریان خود می سازند.

موارد زیر از دیگر مراکز ماساژ و اسپا هستند که می توانند از برترین مقاصد گردشگری دبی در بهار باشند:

  • مرکز اسپای تالیس
  • مرکز اسپای کوآ
  • مرکز اسپای آنانتارا
  • مرکز اسپای ژیوا
  • مرکز اسپای تایملس
  • مرکز اسپای سارای

گشت با کشتی های کروز

گشت با کشتی کروز یکی از لذت بخش ترین سرگرمیات لوکس در دبی است. این فعالیت سرگرمیی علی الخصوص در فصل بهار که هوا آرام است و دریا هیچ موج و طوفانی ندارد، هواداران زیادی دارد. درواقع تورهای کشتی کروز یکی از برترین مقاصد گردشگری دبی در بهار هستند که حتما باید در سفر به این امیرنشین تجربه کنید.

کشتی های کروز کشتی های عموما لوکسی هستند که بیش از آنکه برای حمل و نقل مسافران مورد استفاده قرار بگیرند، برای مقاصد سرگرمیی و گردشگری استفاده می شوند.

دبی یکی از برترین مراکز برای بهره مندی از خدمات کشتی های سرگرمیی کروز و سفرهای لوکس در دریا است. شما می توانید از خدمات کشتی های سرگرمیی دبی بهره مند شوید و نسبت به هزینه ها، امکانات متفاوتی را روی تور انتخاب کنید و یکی از مجذوب نماینده ترین و برترین مقاصد گردشگری دبی در فصل بهار لذت ببرید.

این تورهای سرگرمیی معمولا چند ساعته هستند و نسبت به قیمت امکاناتی مانند شام، بوفه بار سرد و نوشیدنی نامحدود ارائه می دهند.

هزینه تور با کشتی کروز از 99 درهم شروع می گردد و تا 299 درهم هم ادامه می یابد.

بازدید از موزه دبی

شاید برای ما ایرانی ها با تمدن و تاریخ چندهزار ساله، ترکیب آثار باستانی دبی کمی غریب و عجیب باشد. اما دبی و سایر امیرنشین های امارات متحده عربی، تاریخ نسبتا قابل قبولی دارند و اتفاقا در سال های اخیر کوشش نموده اند تا این تاریخ را برجسته نمایند و با ساخت موزه های متعدد و جشنواره های فصلی که یکی از مهم ترین مقاصد گردشگری دبی در فصل بهار هستند، تاریخ و فرهنگ خود را به جهان معرفی نمایند.

موزه های دبی و شهر قدیمی از مهم ترین مظاهر این کوشش و مقاصد گردشگری دبی در فصل بهار و سایر فصول محسوب می شوند که می توانند برای گردشگران علاقه مند به تاریخ و تمدن، جالب باشند.

خرابه های به جای مانده در اطراف منطقه جمیرا، شهر قدیمی دبی و موزه دبی از مهم ترین منطقه ها دیدنی این شهر هستند که تاریخ امارات را به نمایش می گذارند.

موزه دبی در قلعه ای تاریخی بنا شده است. این قلعه حدود 4 قرن قدمت دارد و جالب است که بدانید قدیمی ترین ساختمان دبی محسوب می گردد. هدف از احداث موزه دبی، آشنایی گردشگران با تاریخ دبی عنوان شده است.

بنیان گذاران موزه دبی کوشش نموده اند تا علاوه بر آشنا کردن گردشگران با تاریخ این شهر، سیر پیشرفت و مسیر رشد آن را هم به نمایش بگذارند.

این موزه در خیابان البین ابی طالب، خیابان الفهیدی قرار گرفته است. ساعات کار این موزه از 8 صبح شروع می گردد و تا 2 بعدازظهر ادامه می یابد.

برای ورود به موزه دبی باید 3 درهم به ازای هر فرد بزرگسال و 1 درهم به ازای بچه ها زیر 6 سال بپردازید.

سرگرمی در پارک های آبی

دبی یکی از برترین مراکز سرگرمیات آبی در خاورمیانه محسوب می گردد. به همین دلیل می توان پارک های آبی این شهر را از برترین مقاصد گردشگری دبی در بهار دانست.

امروزه چندین پارک آبی لوکس در این شهر احداث شده اند که می توانند بهشتی برای عاشقان سرگرمیات آبی باشند.

نکته مثبت پارک های آبی دبی این است که بسیاری از آن ها سرگرمیات اختصاصی برای بچه ها دارند و شما می توانید کودکتان را با خیال راحت به این پارک ها ببرید.

مورد دیگری که باید مدنظر قرار دهید این است که برخی از پارک های دبی در ماه های سرد سال مانند ژانویه و فوریه که مراجعین چندانی ندارند، برای تعمیرات و نگهداری تعطیل می شوند. درواقع می توان بهار و تابستان را اوج فعالیت پارک های آبی دبی دانست.

موارد زیر فهرست برترین پارک های آبی دبی محسوب می شوند:

  • آکواونچر، نخل آتلانتیس (249 درهم به همراه حوله و کمد رایگان)
  • وایل وادی جمیرا (269 درهم به همراه حوله و کمد رایگان، ورود برای ساکنین هتل جمیرا رایگان است)
  • لاگونا (199 درهم، کمد برای دو نفر کمتر رایگان)
  • لگو لند (295 درهم، حوله و کمد رایگان، ورود برای ساکنین هتل های لاپیتا یا لگو لند رایگان)

سوالات متداول

برترین فصل سفر به دبی چه فصلی است؟

می توان انتهای پاییز تا ابتدای بهار را برترین زمان سفر به دبی دانست. البته همه چیز برای معین برترین فصل سفر به دبی به شما و هدفتان از سفر بستگی دارد؛ اما دمای مطلوب، جشنواره های غذا و طیف وسیعی از ایونت های فصلی در این زمان از سال شروع می شوند و همین مسئله دبی را در این ماه ها به مقصد محبوبی برای گردشگران تبدیل می نماید. از طرفی مقاصد گردشگری دبی در فصل بهار آنقدر زیاد هستند که بعید است بهار به این شهر سفر کنید و از لحظات سفر خود لذت نبرید.

معروف ترین فستیوال های بهاری دبی کدام ها هستند؟

فستیوال ها، از معروف ترین مقاصد گردشگری دبی در فصل بهار هستند. فهرست زیر بخشی از برترین و معروف ترین فستیوال های بهاری دبی محسوب می گردد: ● جشنواره عروس دبی که در آن برندهای معتبر به معرفی و نمایش جدیدترین مدل لباس های عروس می پردازند. ● جشنواره غذای دبی که البته در زمستان شروع می گردد اما تا ماه مارس که در بهار است هم ادامه می یابد. ● دبی اکسپو یکی از ایونت های معروف دبی است که شش ماه ادامه می یابد و در اوایل بهار به اتمام می رسد. ● نمایشگاه هنر جهان در آوریل که از برترین مقاصد گردشگری دبی در فصل بهار است. ● ایونت اپرای دبی در آوریل که برای هواداران موسیقی بسیار مجذوب نماینده خواهد بود. ● نمایشگاه دهکده جهانی در ماه آوریل که شما را با تاریخ و فرهنگ ملل آشنا می نماید و تجربه ای بسیار جالب است.

برای مشاهده قیمت و خرید تور امارات از سرزمین من کلیک کنید.

خرید تور اماراتمنبع: ستاره ونک

به "برترین مقاصد گردشگری دبی در فصل بهار کدام است؟(مقاصد گردشگری دبی در فصل بهار)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برترین مقاصد گردشگری دبی در فصل بهار کدام است؟(مقاصد گردشگری دبی در فصل بهار)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید