رونمایی از قابلیت های Air Fry و تکنولوژی Knock، on InstaVeiw ال جی برای خلق فر متصل به شبکه

به گزارش سرزمین من، ابداعات تازه پخت وپز باعث آماده سازی ساده تر، سریع تر و سالم تر غذا می گردد.

رونمایی از قابلیت های Air Fry و تکنولوژی Knock، on InstaVeiw ال جی برای خلق فر متصل به شبکه

ال جی با نسل نو فر LG InstaView ThinQ Range with Air Fry، تجربه ای مجذوب نماینده تر از پخت وپز خانگی را ارائه می نماید. این راه کار جامع پخت وپز به ترکیب قابلیت هوا پز با تکنولوژی محبوب InstaView ال جی پرداخته و با همراهی خدمات مشتریان پیشرفته هوشمند و قابلیت اتصال به پلتفرم های آشپزی هوشمند در مجموعه ای یکپارچه، باعث شده تا تنها حدومرز خلق وعده های غذایی مقوی در فضای راحت خانه، مقدار حوصله و دانش خودتان باشد.

با استفاده از امکان نو هوا پز در InstaView ThinQ Range کاربران می توانند وعده های غذایی خوشمزه و سالمی را در غذا پزشان آماده نمایند. با استفاده از هوا پز در مقایسه با روش سنتی پرروغن، به شکل چشم گیری روغن کمتری مصرف نموده و غذایی سالم تر خواهید داشت. اکنون به لطف فضای پخت وپز 178 لیتری InstaView ThinQ Range دیگر نیازی به وسایل هوا پز دست و پاگیر جداگانه ندارید که آشپزخانه تان را شلوغ نموده اند. تکنولوژی True Convection ال جی باعث می گردد تا هوای داغ با سرعت بالا درون محفظه فر به حرکت درآمده و در نتیجه غذاهایی از بیرون ترد و شنماینده، از درون به خوبی آب دار و تازه آماده کنید که به خوبی پخته شده اند. با بهره گیری از این تکنولوژی ها دیگر نیازی به مراحل یخ زدایی مواد خام غذایی ندارید و سریع تر از هر فر مرسومی، می توانید گوشت یخ زده را از فریزر راهی بشقاب های سر میز کنید.

با استفاده از تکنولوژی InstaView تنها کافی است دو بار روی شیشه جلوی فر ضربه بزنید تا نور داخلی دستگاه روشن شده و به سادگی امکان کنترل دیداری فرآیند پخت را داشته باشید. دیگر مانند محصولات مرسوم فعلی نیازی نیست که در فر را برای تماشا و کنترل غذا بازکنید؛ زیرا باز کردن در فر هنگام کار می تواند باعث کندی فرآیند پخت غذا گردد. علاوه بر این قابلیت های EasyClean و Self-Clean باعث می شوند فر تمیزتر، با حداکثر کارایی و عمر بیشتری داشته باشید. EasyClean با استفاده از نیروی بخار و بدون هیچ ماده شیمیایی تنها طی 10 دقیقه به جامانده غذاها را از دیواره فر پاک می نماید؛ و به طور هم زمان Self-Clean با بهره گیری از حرارت بالا به یاری شما می آید تا ذرات سرسخت تر غذا را از بین ببرید.

این ابزار خانگی پیشرفته می تواند به اپلیکیشن LG ThinQ متصل گردد و کاربران می توانند با استفاده از صدها هزار دستور پخت تهیه شده به وسیله شرکای آشپزی هوشمند ال جی همانند SideChef، Innit و Tovala با استفاده از اپ، مانند یک آشپز حرفه ای به طبخ غذا بپردازند. اپلیکیشن LG ThinQ امکان ارسال دستورات قدم به قدم مراحل آشپزی به وسیله اسمارت فون به فر InstaView ThinQ Range را ممکن ساخته تا دما و حالت طبخ برای هر مرحله از غذایتان به صورت اتوماتیک و دقیق تنظیم گردد.

Range نو از راه حل سرویس هوش مصنوعی ال جی (خدمات مشتریان فعال) نیز پشتیبانی می نماید. لذا در مورد مسائل بالقوه اخطار داده و پشتیبانی شخصی سازی شده ای ارائه می دهد. بااتصال LG InstaView ThinQ Range به اسپیکرهای هوشمند Google Assistant یا Amazon Alexa از هر نقطه خانه می توان با دستورات صوتی آن را کنترل و مانیتور کرد.

Song Dae-hyun مدیر شرکت لوازم خانگی و تهویه مطبوع ال جی الکترونیکس می گوید: هدف نهایی LG InstaView ThinQ Range with Air Fry، فراهم آوردن وعده های غذایی سالم تر با آرامش و راحتی بیشتر است. پخت سریع تر غذا و صرف زمان کمتری برای شستشو و تمیزکاری، بدان معنی است که وقت کمتری در آشپزخانه صرف می گردد و شما اوقات فراغت بیشتری برای همراهی با اعضای خانواده خواهید داشت؛ و این همان چیزی است که ما آن را استفاده از نوآوری برای زندگی بهتر می نامیم.

مدل 2020 فر LG InstaView ThinQ Range with Air Fry برای اولین بار از هفتم ژانویه در نمایشگاه CES 2020 سالن #11100 رونمایی خواهد شد. برای آشنایی با دیگر محصولات تازه و ابداعات ال جی، هشتگ #LGCES2020 را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

منبع: فوت و فن

به "رونمایی از قابلیت های Air Fry و تکنولوژی Knock، on InstaVeiw ال جی برای خلق فر متصل به شبکه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رونمایی از قابلیت های Air Fry و تکنولوژی Knock، on InstaVeiw ال جی برای خلق فر متصل به شبکه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید