ده حقیقت جالب از زندگی ماریا شاراپووا

به گزارش سرزمین من، زندگی شخصی تنیسور سابق و برجسته زن روس نیز همیشه در تیررس رسانه ها بوده است.

ده حقیقت جالب از زندگی ماریا شاراپووا

به گزارش ایسنا، ماریا شاراپووا به عنوان یکی از برترین تنیسور های دوران خود شناخته می گردد. او با وجود جوان بودنش، توانسته است کار های شگفت انگیزی در زندگی خود انجام دهد.

او در طول دوران کوتاه تنیس خود عناوین متعددی کسب نموده و حتی در المپیک شرکت نموده است. حرفه او خیلی سریع آغاز شد. چیزی که در خصوص ماریا شاراپووا شگفت انگیز است، متواضع و مهربان بودن اوست.

با وجود تمام اخبار چقدر در خصوص این زن پشت راکت تنیس می دانید؟ اگر دوست دارید از منظر شخصی تری در خصوص این ورزشکار بیشتر بدانید، این 10 حقیقت را در خصوص ماریا شاراپووا بخوانید که شما را شگفت زده خواهد نمود.

بیشترین جستجو در نت

ماریا شاراپووا در سال های 2005 و 2008 بیشترین جستجو در نت را به خود اختصاص داد. او در سن 17 سالگی یک ستاره بزرگ بود. قهرمانی در ویمبلدون در سال 2004 و کسب رتبه اول، او را به پرجست وجوترین ورزشکار در سال های 2005 و 2008 در موتور های جستجوی یاهو تبدیل کرد. پس از او در جایگاه دوم و ششم به ترتیب آنا کورنیکووا و سرنا ویلیامز قرار گرفتند.

ماریا شاراپووا سفیر حسن نیت سازمان ملل است

از سال 2007، ماریا سفیر حسن نیت برنامه توسعه سازمان ملل متحد بوده است. او به بسیاری از موسسات خیریه، مبالغی یاری نموده است.

نقش پدر

پدر ماریا شاراپووا به تحقق رویا های او یاری کرد. ماریا و پدرش با تنها 700 دلار به ایالات متحده مهاجرت کردند که این پول نیز قرضی بود. آن ها در سال 1994 به میامی نقل مکان کردند و پدرش برای گذران زندگی در مشاغل عجیب و غریب کار کرد. مادرش تا سال 1996 نتوانست به آن ها ملحق گردد.

ماریا شاراپووا به وسیله مارتینا ناوراتیلووا کشف شد

یکی از برترین تنیسور های تمام دوران اولین کسی بود که استعداد ماریا را دید. هنگامی که او تنها شش سال داشت، در یک مدرسه تنیس در مسکو شرکت کرد که اتفاقاً به وسیله ناوراتیلووا اداره می گردد. این زمانی بود که او متوجه شد که ماریا در تنیس چقدر شگفت انگیز است.

ماریا شاراپووا عاشق لندن است

ماریا به عنوان یک ورزشکار حرفه ای به سراسر دنیا سفر نموده است. اما او دریافته است که بعضی مکان ها بیشتر با او سازگار است و یکی از آن ها لندن است. او گفته است که علاقه خاصی به مردم لندن دارد و واقعاً لهجه آن ها را دوست دارد.

ماریا شاراپووا عاشق موسیقی و معماری است

او عاشق هنر های زیبا و معماری است. او در مصاحبه ای گفت که عاشق هنر و موسیقی مدرن است و یکی از هنرمندان مورد علاقه اش تریسی امین است.

ماریا شاراپووا دوست دارد یک دختر باند باشد

او یکی از هواداران سرسخت سریال جیمز باند است و در واقع دوست دارد در آینده یک دختر باند باشد. او گفت که این یکی از آرزو های اوست، زیرا او عاشق جاسوسی به عنوان یک تفریح است.

ماریا شاراپووا بسیاری از برند های مهم را تبلیغ نموده است

او با بسیاری از برند های محبوب مانند نایک، کانون و موتورولا کار نموده است. او حتی در سال 2006 در Sports Illustrated Swimsuit Issue نیز حضور داشته است. بعضی منابع می گویند که او حتی ممکن است پس از بازنشستگی از تنیس حرفه ای، حرفه مدلینگ را دنبال کند.

ماریا شاراپووا عاشق شرلوک است

ماریا از هواداران بزرگ داستان های جاسوسی است، زیرا یکی از تفریح های مورد علاقه او جاسوسی است. او یکی از هواداران اصلی شرلوک هولمز است و گفته است که عاشق کتاب های سر آرتور کانن دویل است.

آب نبات

او بعلاوه صاحب یک خط فراوری آبنبات پیروز به نام Sugarpova است که هواداران زیادی در روسیه دارد.

منبع: فرارو

به "ده حقیقت جالب از زندگی ماریا شاراپووا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ده حقیقت جالب از زندگی ماریا شاراپووا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید