خبرنگاران ادارات و بانک های باغملک چهارشنبه تعطیل است

به گزارش سرزمین من، اهواز-خبرنگاران - فرماندار باغملک گفت: ادارات و بانک های باغملک در روز چهارشنبه برای پیشگیری از شیوع بیش از پیش کرونا در این شهرستان تعطیل هستند.

خبرنگاران ادارات و بانک های باغملک چهارشنبه تعطیل است

محمد نجاتی پور شامگاه سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار سرزمین من گفت: ابتلای تعدادی از شهروندان باغملکی به ویروس کرونا در چند روز اخیر نگران نماینده است و بیم آن می رود که این بیماری مهلک در سطح شهرستان گسترش یابد به همین منظور تصمیمات محدودنماینده ای اتخاذ و ابلاغ نموده ایم.

وی اضافه نمود: در جدیدترین تصمیم، تمامی ادارات، دستگاهای اجرایی و بانک های سطح شهرستان باغملک فردا چهارشنبه 24 اردیبهشت تعطیل خواهد بود.

فرماندار باغملک از ادامه ممنوعیت حضور در مناطق گردشگری و زیارتی این شهرستان اطلاع داد و توضیح داد: تمامی رفت وآمد ها به مناطق گردشگری باغملک به صورت کامل رصد و از حضور گردشگران در این مناطق جلوگیری به عمل می آید.

وی گفت: به همین دلیل از هم استانی های محترم درخواست می کنیم که تا اطلاع ثانوی باغملک را از فهرست سفرهای خود حذف نمایند.

وی اضافه نمود: با برگزارنمایندگان مراسم تشییع، ترحیم و جشن ها برخورد قانونی صورت خواهد گرفت و تحویل جسد متوفیان به بازماندگان فقط با تعهد نسبت به عدم برگزاری مراسم صورت می گیرد.

رییس شورای سلامت شهرستان تاکید نمود: در 24 ساعت گذشته پس از آنالیز های به عمل آمده پنج مورد صدور جواز دفن در شهر قلعه تل و روستاهای دره نی، تکیه،تنگ خشک و بلواس صادر و تشییع جنازه ها با نظارت نیروی انتظامی و حداقل تعداد شرکت نماینده انجام شده است که ضروری است از زحمات نیروی انتظامی و همکاری مردم فهیم و بستگان محترم متوفیان تقدیر کرد.

ویروس کرونا طی چند روز اخیر در استان خوزستان جولان بالایی داده به طوریکه موجب نگرانی مسئولان وزارت بهداشت شده است.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران ادارات و بانک های باغملک چهارشنبه تعطیل است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران ادارات و بانک های باغملک چهارشنبه تعطیل است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید