برای میزبانی از اجلاس جهانی گردشگری شهری در تهران آمادگی داریم

به گزارش سرزمین من، ایرنا/ براساس سخنان شهردار تهران و آخرین خبرهای بدست آمده، برای میزبانی از اجلاس جهانی گردشگری شهری در تهران آمادگی داریم.

برای میزبانی از اجلاس جهانی گردشگری شهری در تهران آمادگی داریم

هفدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران در حالی کار خود را شروع نموده است که زوراب پولولیکاشویلی دبیر کل سازمان گردشگری ملل متحد (UN TOURISM) به تهران آمده است، رویدادی با حضور همه فعالان صنعت گردشگری از سراسر کشور و حضور نمایندگان گردشگری 11 کشور دنیا که برترین فرصت برای رایزنی و توسعه همکاری دو جانبه و چند جانبه بخش های دولتی و خصوصی در زمینه گردشگری است.

یکی از نهادهایی که در سراسر دنیا متولی برنامه های گردشگری است، شهرداری ها هستند، به ویژه شهرداری های کلان شهرها و مرکز ها، مهمترین مراکز تجاری، فرهنگی، مالی و سیاسی و تفریحی در آن بنا می شوند و معمولا زیرساخت های حمل و نقل و رفت وآمد از فرودگاه و ترمینال در آن گسترده تر و پیشرفته تر هستند، بازارها و اماکن تفریحی بیشتر هم دارند و ظرفیتی مناسب برای توسعه گردشگری شهری.

در همین چارچوب در حاشیه نمایشگاه گردشگری، علیرضا زاکانی شهردار تهران و زوراب پولولیکاشویلی دبیر کل سازمان گردشگری ملل متحد در محل منطقه فرهنگی و گردشگری عباس آباد با یکدیگر ملاقات کردند و درباره توسعه گردشگری شهری و استفاده از ظرفیت های مدیریت شهری جهت معرفی جاذبه های گردشگری مرکز گفت و گو شد.

زاکانی در این ملاقات ضمن تشریح ظرفیت های گردشگری تهران و اقداماتی که شهرداری تهران در دو سال اخیر انجام داده است، برای میزبانی از اجلاس دنیای گردشگری شهری در تهران اعلام آمادگی کرد.

در این ملاقات علی اصغر شالبافیان معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، حمیدرضا صارمی معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران و سید محمد حسین حجازی مدیر عامل منطقه فرهنگی و گردشگری عباس آباد هم حضور داشتند.

هفدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران 23 تا 26 بهمن در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می گردد.

شهرداری تهران با هدف معرفی ظرفیت های گردشگری مرکز همزمان در هفدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته حضور دارد و میزبان علاقمندان حوزه گردشگری است.

منبع: همگردی

به "برای میزبانی از اجلاس جهانی گردشگری شهری در تهران آمادگی داریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برای میزبانی از اجلاس جهانی گردشگری شهری در تهران آمادگی داریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید