اولین اظهارنظر جمشید هاشم پور درباره سریال آقازاده

به گزارش سرزمین من، جمشید هاشم پور در نخستـین مصاحبه خود درباره ایفای نقش کاراکتر حاج حسن در سریال آقازاده اعلام کرد که حاج حسن ها به جامعه لطمه زده اند.

اولین اظهارنظر جمشید هاشم پور درباره سریال آقازاده

به گزارش گروه فرهنگی سرزمین من، جمشید هاشم پور در این سال ها اهل مصاحبه های مطبوعاتی نبوده است. او در امسال پس از مدت ها در سریال آقازاده به تهیه نمایندگی حامد عنقا نقشی را ایفا کرد که حالا نخستین اظهارنظرهایش درباره حضورش در این سریال و نقش حساس حاج حسن در قالب مستند بوی خون منتشر شده است.

بازیگر نقش حاج حسن در این مستند در پاسخ به سوالی درباره نقش خود گفت: امثال حاج حسن به همه لطمه وارد می نمایند؛ از مردم عادی گرفته تا سیاسیون و رده های بالاتر جامعه. متاسفانه این شخصیت های دورو و چند رنگ هم به بطن جامعه و هم زیر ساخت هایش آسیب می زنند و بر همه مسائل مالی، سیاسی و اجتماعی هم اثر می گذارند.

این بازیگر در پاسخ به این سوال که نگران واکنش های منفی مخاطبان نسبت به نقش منفی خود در سریال آقازاده نبودید، اعلام کرد: نقش بازیگر وقتی مهم می گردد که شما حس کنید نقش تان جای کار دارد، یک پیغام یا حرف دارد یا افکار عمومی را تحت تاثیر قرار می دهد و اینجا دیگر مثبت یا منفی بودن نقش اهمیتی ندارد.

هاشم پور درباره اینکه امثال حاج حسن در جامعه چقدر نمود دارند، هم گفت: به نظرم در کف جامعه و در میان عامه مردم آدم هایی از جنس حاج حسن نمی بینیم، اما در رده های بالای جامعه از این حاج حسن ها با شخصیت ویژه و خاص شان، زیاد داریم.

وی با تاکید بر اینکه در طول دوران بازیگری، هیچ گاه به اندازه نقش توجه نکرده است، گفت: کوشش می کنم نقش هایی را که می پذیرم، به شکلی که در فیلمنامه است، بازی کنم و انتظارات کارگردان و تهیه نماینده را برآورده کنم. من نقش های کوتاهی هم داشتم که به خاطر آن ها سیمرغ بلورین گرفتم. کوتاه یا بلند بودن نقش همه چیز نیست. گاهی نقش های بسیار کوتاه هم ویژگی هایی دارند که از نقش های اصلی متمایز می شوند و بیشتر جلوه می نمایند.

او درباره همکاری با سریال آقازاده هم این طور اعلام کرد: در سریال آقازاده با دعوت حامد عنقا تهیه نماینده و با حضور کارگردان سریال بهرنگ توفیقی درباره آقازاده صحبت کردیم. ضمن اینکه فیلمنامه هم از یک اسکلت قوی و محکم برخوردار بود. با آنالیز نقش و ریزه کاری هایش به توافق رسیدیم و به این ترتیب همکاری ما شروع شد.

هاشم پور همچنین درباره چرایی عدم حضور در فضای مجازی این طور شرح داد: فضای مجازی در یک جایی مفید است و در جایی دیگر بسیار مضر که من بیشتر به دلایل شخصی از این فضا دور هستم. این دوری البته فوایدی هم برایم داشته است و احساس راحتی و آرامش بیشتری دارم.

مستند بوی خون به کارگردانی وحید سعیدی و نویسندگی احمد رنجبر یک شنبه ها در فیلیمو و نماوا منتشر می گردد. این مستند به تهیه نمایندگی سید امیر موسوی نیا در هر قسمت یکی از پرونده های سیاسی - اجتماعی سریال آقازاده را واکاوی می نماید.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "اولین اظهارنظر جمشید هاشم پور درباره سریال آقازاده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اولین اظهارنظر جمشید هاشم پور درباره سریال آقازاده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید