اختصاص 65 میلیارد ریال برای بافت دو روستای هدف گردشگری مینودشت

به گزارش سرزمین من، میراث آریا/ براساس آخرین اخبار واصله، اختصاص 65 میلیارد ریال برای بافت دو روستای هدف گردشگری مینودشت صورت پذیرفت.

اختصاص 65 میلیارد ریال برای بافت دو روستای هدف گردشگری مینودشت

رضا آریان پور در بازدید از روستای هدف توریستی ساسنگ مینودشت در شرق استان گلستان گفت: در شهرستان مینودشت روستاهایی مانند ساسنگ با برخورداری از بافت ارزشمند قابلیت مناسبی برای توریستی هستند که باید با حفظ این بافت ارزشمند به منظور بهره برداری از آن در راستای توسعه توریستی کوشش کرد.

نماینده مردم شهرستانهای مینودشت، گالیکش، کلاله و مراوه تپه در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: در شهرستان مینودشت روستاهای ساسنگ و قلعه قافه به عنوان روستاهای هدف توریستی معین شده اند از این رو باید از نظر محیط روستایی و طرحهای هادی شرایط مطلوبی برخوردار باشند تا برای جذب توریست محیط مناسبی ایجاد گردد که در این راستا منابع اعتباری برای این دو روستا جذب شده است.

او اعلام کرد: برای بازسازی و اجرای طرحهای هادی 35 میلیارد ریال برای روستای ساسنگ و 30 میلیارد ریال نیز برای روستای قلعه قافه شهرستان مینودشت اختصاص داده شده است.

محمد تقی قزل سفلی، فرماندار شهرستان مینودشت نیز در این بازدید گفت: از شش روستای دارای ارزش تاریخی در استان گلستان دو روستا مربوط به شهرستان مینودشت است که به وسیله کارشناسان بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شناسایی شده و در مرحله بازسازی و اجرای طرحهای هادی است.

او در انتها گفت: از بنیاد مسکن انقلاب اسلامی درخواست داریم تا نسبت به جذب اعتبار در نظر گرفته شده برای این دو روستای هدف توریستی و بعلاوه تسریع در اجرای طرح بازسازی و طرح هادی اقدام نمایند تا بزودی شاهد جشن انتها اجرای طرح و بهره مندی توریستان از جاذبه های این دو روستا باشیم و جذب توریست، اشتغال جوانان و رونق مالی را برای مردم روستا ببینیم.

منبع: همگردی

به "اختصاص 65 میلیارد ریال برای بافت دو روستای هدف گردشگری مینودشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اختصاص 65 میلیارد ریال برای بافت دو روستای هدف گردشگری مینودشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید