6طرح کشاورزی با اعتبار 6میلیارد تومانی در هفته دولت افتتاح می گردد

به گزارش سرزمین من، کریم ذوالفقاری صبح دوشنبه در مراسم افتتاح طرح آبیاری تحت فشار قطره ای کم فشار و بارانی در پیشوا که با حضور استاندار تهران برگزار گردید طی سخنانی گفت: 6 طرح کشاورزی در هفته دولت به بهره برداری خواهد رسید که اولین طرح افتتاح گردیده طرح آبیاری قطره ای پیشوا است.

6طرح کشاورزی با اعتبار 6میلیارد تومانی در هفته دولت افتتاح می گردد

ذوالفقاری در ادامه با اشاره به اینکه اعتبای که برای بهره برداری از این پروژه ها در نظر گرفته گردیده بیش از 6 میلیارد تومان است اضافه نمود: راه اندازی و بهره برداری این پروژه ها با اشتغال 133 نفر همراه خواهد بود.

وی با بیان اینکه طرح افتتاح گردیده ای که امروز با حضور استاندار تهران به بهره برداری رسید یک باغ 10 هکتاری پسته است گفت: این باغ به آبیاری نوین مجهز گردیده و با هدف ارتقای بهره وری فراوری، ارتقای راندمان مصرف آب و تثبیت اشتغال زایی احداث گردیده است. رییس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران بیان داشت: در استان تهران حدود 187 هکتار اراضی کشاورزی داریم که 60 هکتار از این اراضی آبیاری نوین دارند که این عدد از میانگین کشوری بیشتر است.

وی در ادامه خواهان مشارکت کشاورزان در اجرای طرح های نوین آبیاری شد و گفت: تحقق این موضوع زمان انجام این طرح ها را کاهش می دهد و با اجرای سامانه های آبیاری نوین در اراضی کشاورزی علاوه بر کاهش مصرف آب، شاهد ارتقای بهره وری در این بخش خواهیم بود.

منبع: خبرگزاری مهر

به "6طرح کشاورزی با اعتبار 6میلیارد تومانی در هفته دولت افتتاح می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "6طرح کشاورزی با اعتبار 6میلیارد تومانی در هفته دولت افتتاح می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید