10 پیشنهاد مجذوب کننده و ترندی برای خرید لباس عید دخترانه (نوروز 1403)

به گزارش سرزمین من، با شروع فصل بهار و شروع عید باستانی نوروز بر اساس یک سنت کهن و زیبا ایرانیان به دید و بازدید و گشت و گذار می پردازند، بنابراین در طی سال ها و قرن های متمادی در خرید عید و تهیه لباس های نو به یکی از همه گیر ترین سنت های ایرانیان بدل شده است. در این مطلب با توجه به ترندهای سال 2024، ده پیشنهاد مجذوب کننده برای خرید لباس عید دخترانه را برایتان ارائه کرده ایم. پیشنهادها و آیتم های معرفی شده در این مطلب برای دختران خردسال، نوجوان و جوان مناسب است و می تواند برای انتخاب و خرید لباس دخترانه برای عید نوروز 1403 برایتان کاربردی و مفید باشد. با ما همراه باشید.

10 پیشنهاد مجذوب کننده و ترندی برای خرید لباس عید دخترانه (نوروز 1403)

1. پیراهن های پرنسسی؛ بهترین انتخاب برای لباس عید دختربچه ها

اگر برای کودکتان در پی بهترین لباس دخترانه برای عید نوروز 1403 می شد پیراهن های پرنسسی بهترین گزینه ای است که می توانیم به شما معرفی کنیم. پیراهن های پرنسسی با آستین های پف دار و دامن های پرچین یکی از محبوب ترین لباس های برای دختربچه ها هستند و روزهای شاد نوروزی فرصت مناسبی است برای این که بچه ها با پیراهن های پرنسسی شاد و دوست داشتنی در میهمانی های عیدانه شرکت کنند. پیراهن های پرنسسی دخترانه را می توانید با کفش های پاپیونی دخترانه و انواع اکسسوری های دخترانه مانند تل سرهای مجذوب کننده و روبان های زیبا ست کنید.

در گالری بالا می توانید چندین مدل مجذوب کننده و متنوع پیراهن های پرنسسی را ببینید. به خاطر داشته باشید که برای خرید انواع پیراهن دخترانه سایزبندی دقیق کودک و انتخاب جنس مناسب لباس اهمیت بسیار زیادی دارد.

2. ست های چندتکه دخترانه؛ یک گزینه عالی برای استایل نوروزی دختران خردسال

ست های چندتکه لباس دخترانه دیگر گزینه عالی برای خرید لباس عید دختربچه هاست. برای خرید ست لباس دخترانه می توانید به سراغ ست های تم دار بچه گانه بروید؛ تم یونیکورن، پری دریایی، ملکه برفی و ست های لباس دخترانه با دامن های پفی توری برای دختربچه ها مجذوب کنندهیت زیادی دارد.

در این ست مجذوب کننده که به عنوان مدل لباس دخترانه 11 ساله برای عید نوروز انتخابی مجذوب کننده خواهد بود به سراغ یک ست سه تکه از برند پیپرتس رفته ایم که از یک سارافون زیبا، یک شومیز آستین پفی دوست داشتنی و یک پیش بند تشکیل شده است و تداعی کننده انیمیشن های خاطره انگیز برای بچه هاست. این ست مجذوب کننده با یک جفت کفش عروسکی سفید پاپیون دار و یک روبان سر مجذوب کننده به رنگ آبی کم رنگ ست می شود.

3. سرهمی و سارافون؛ یک انتخاب کاربردی برای لباس عید دختربچه ها

سرهمی و سارافون هم یک انتخاب کاربردی برای خرید لباس عید دختربچه هاست به ویژه برای بچه های زیر ده سال این گزینه می تواند بسیار کاربردی و مناسب باشد. تاپ های دخترانه مجذوب کننده، بلوزها و تی شرت های طرح دار دخترانه می توانند گزینه های مناسبی برای ست کردن با سرهمی و سارافون باشند.

در این ست دخترانه نوروزی که برای دختربچه های شش یا هفت ساله مناسب است یک سارافون زیبا به رنگ قرمز را با یک شومیز سفید یقه چین دار، یک جفت کفش عروسکی قرمز و یک تل سر قرمز زیبا ست کرده ایم.

4. تی شرت های طرح دار مجذوب کننده؛ بهترین انتخاب برای دختران نوجوان

برای خرید لباس دخترانه برای عید نوروز 1403 تی شرت های طرح دار مجذوب کننده می توانند گزینه خوبی باشند به خصوص برای دختران نوجوانی که به استایل های اسپرت علاقه دارند. این روزها تی شرت های طرح دار انیمه ای بین نوجوانان طرف داران زیادی دارد و ست این نوع تی شرت های مجذوب کننده با انواع شلوار جین یا دامن های جین و کتان اسپرت می تواند یک استایل دوست داشتنی برای دختران نوجوان باشد.

در این ست خاص که برای دختران نوجوان یک انتخاب اسپرت و هیجان انگیز خواهد بود یک تی شرت طرح دار انیمه ای را با یک دامن جین کوتاه و کفش های آل استار ست کرده ایم که می تواند یک استایل اسپرت و شاد برای شرکت در میهمانی های غیر رسمی نوروزی باشد.

5. پیراهن های نخی ساده؛ یک مدل لباس دخترانه شیک برای عید نوروز

پیراهن های نخی ساده دخترانه هم جزو آیتم های ترندی برای شرکت در میهمانی ها و دورهمی های نوروز هستند. این پیراهن ها هم برای دختران نوجوان و هم برای خانم های جوان می تواند انتخاب مناسبی برای استایل نوروزی باشد. در گالری بالا می توانید چندین مدل مجذوب کننده پیراهن های ساده و اسپرت نخی را ببینید. این پیراهن ها را می توانید با انواع صندل، کفش های باله دخترانه و زنانه یا کتانی های اسنیکر سفید ست کنید.

6. دامن های کره ای؛ یک استایل ترندو مجذوب کننده برای دختران نوجوان

دامن های پلیسه کوتاه که در اصطلاح دامن های کره ای نامیده می شوند یکی از آیتم های محبوب و ترند سال های اخیر هستند که به طور خاص برای دختران نوجوان بسیار محبوب اند. این دامن ها را با انواع بلوز، بادی، شومیز و تی شرت دخترانه می توان ست کرد.

در این ست مجذوب کننده که برای میهمانی ها و دورهمی های عید بسیار مناسب است یک دامن کره ای مجذوب کننده به رنگ سفید را با یک تی شرت کراپ سفید با طرح روباه ست کرده ایم؛ این ست مجذوب کننده دخترانه را یک جفت کتانی اسنیکر سفید طرح دار تکمیل می کند.

7. ست تاپ و بادی با دامن بلند جین؛ استایل ترندی عید نوروز برای دختران جوان

دامن های بلند جین جزو ترندی ترین سال 2024 هستند که برای داشتن یک استایل دخترانه مجذوب کننده و خاص در عید نوروز می توانند گزینه بسیار مناسبی باشند به ویژه اگر آن ها را با انواع تاپ ها، نیمه تنه ها یا بادی های شیک و مجذوب کننده دخترانه ست کنید. دامن های جین ماهیتی اسپرت دارند پس بهتر است آن ها با کتانی های اسنیکر، صندل های بدون پاشنه یا نیم بوت های کژوال ست کنید.

در این ست دوست داشتنی دخترانه یک بادی یقه رومی مجذوب کننده مشکی را با یک دامن جین بلند و یک جفت نیم بوت شیک و خاص زنانه ست کرده ایم که می تواند یک استایل دخترانه ترندی و خاص را برای شرکت در دورهمی ها و میهمانی های نوروزی برای شما بسازد.

8. استایل ترندی نوروزی دخترانه با رنگ سال 1403؛ شیک ترین مدل لباس عید نوروز دخترانه

استایل با رنگ سال یکی از ایده های ترندی برای انتخاب لباس عید دخترانه است؛ شرکت پنتون پاییز امسال رنگ peach Fuzz یا هلویی مخملی را به عنوان رنگ سال 2024 اعلام کرده است. رنگ صورتی هلویی رنگی بسیار لطیف و دوست داشتنی است که برای انتخاب رنگ لباس دخترانه برای عید نوروز 1403 می تواند گزینه ای بسیار مناسب باشد. رنگ هلویی را می توانید با رنگ های هم خانواده اش مانند انواع تناژهای صورتی و نارنجی و همچنین تمامی رنگ های خنثی مانند سفید، طوسی، بژ و غیره ست کنید.

در این ست مجذوب کننده دخترانه با رنگ سال به سراغ یک سارافون زیبا به رنگ صورتی هلویی رفته ایم و آن را با یک نیم ست زیبا با نگین های صورتی و یک کفش پمپی پاشنه بلند به رنگ کالباسی ست کرده ایم.

9. استایل شاد و هیجان انگیز نوروزی با لباس های شاینی دخترانه

لباس های شاینی پولک دار یا لمه هم گزینه مجذوب کنندهی برای استایل نوروزی دخترانه هستند. این مدل لباس ها که جزو ترندهای سال 2024 هستند ماهیتی شاد و پر زرق وبرق دارند و هم برای دختران نوجوان، هم برای خانم های جوان و هم برای دختربچه ها می توانند انتخاب های مجذوب کنندهی به عنوان لباس عید نوروز دخترانه باشند. شما می توانید یک شومیز، پیراهن، تاپ یا حتی شلوار شاینی را در استایل نوروزی تان ست کنید و یک استایل شاد برای میهمانی ها و دورهمی های نوروزی داشته باشید. در گالری بالا می توانید چندین مدل مجذوب کننده لباس های شاینی را ببینید.

10. کراپ کت های شیک دخترانه؛ جدیدترین مدل لباس دخترانه برای عید نوروز

کراپ کت ها هم یکی از آیتم های ترندی دخترانه برای دختران نوجوان و جوان هستند. کراپ کت ها کت های کوتاهی هستند که قدشان تا بالای کمر است و با انواع شلوارهای جین و همچنین دامن های اسپرت به زیبایی ست می شوند. اگر برای خرید لباس عید دخترانه در پی آیتم های ترندی می شد این کت های زیبا هم می توانند گزینه ای بسیار مجذوب کننده برای شما باشند. در زیر کراپ کت می توانید انواع تی شرت، تاپ، بادی یا بلوزهای دخترانه را ست کنید.

در پایان

امیدواریم با بررسی آیتم ها و ست های پیشنهادی ارائه شده در این مطلب بتوانید با استفاده از آیتم های مشابهی که در منزل دارید برای خودتان ست های مجذوب کننده رسمی و نیمه رسمی بسازید و یا آیتم های جدیدی را خریداری کرده و برای میهمانی ها و دورهمی های عید آماده شوید.

به خاطر داشته باشید که برای داشتن یک استایل ترندی و مجذوب کننده حتما نباید آیتم های گران قیمت یا خیلی خاصی را خریداری کنید، بلکه توجه به پالت های رنگی و استفاده از اکسسوری های مجذوب کننده می تواند حتی آیتم های ساده را هم شیک و چشم نواز جلوه بدهد.

اگر قصد خرید آنلاین را دارید برای خرید اینترنتی لباس دخترانه عید نوروز حتما سایز دقیق خودتان یا کودکتان را میزان بگیرید و آن را با جدول راهنمای سایز لباس مطابقت دهید.

منبع: دیجیکالا مگ

به "10 پیشنهاد مجذوب کننده و ترندی برای خرید لباس عید دخترانه (نوروز 1403)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "10 پیشنهاد مجذوب کننده و ترندی برای خرید لباس عید دخترانه (نوروز 1403)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید