معرفی ، کتاب ایران: اردیبهشت 1396

به گزارش سرزمین من، کتاب ایران: اردیبهشت 1396 نوشته کریستین ولتس باخر Christian Welzbacher در 182 صفحه در آلمان منتشر شده است. این کتاب حاصل سفر سه هفته ای کریستین ولتس باخر به ایران است.

معرفی ، کتاب ایران: اردیبهشت 1396

کریستین ولتس باخر، متولد سال 1970 است و در حال حاضر در برلین زندگی می نماید. او علاوه بر نویسندگی، تجربه ترجمه و سازماندهی نمایشگاه های هنری را نیز در کارنامه کاری خود دارد. ولتس باخر بارها برای آثار خود جایزه های معتبری کسب نموده است که از آن جمله می توان به جایزه تئودور فیشر اشاره نمود. ولتس باخر در کتاب جدید خود از برخورد با مردم، شهرها و مکان های دیدنی در ایران، نوشته است.

اردیبهشت در واقع یکی از ماه های فصل بهار است که سرآغاز سال جدید در ایران محسوب می گردد. او در می 2017 یا همان اردیبهشت سال 1396، سه هفته از زندگی خود را در میان ترافیک سنگین، تعارف های معمول مردم و خوردن کباب های لذیذ ایرانی سپری کرد و شاهد جنون فوتبال و علاقه وافر به سینما در میان مردم ایران بود.

با این اوصاف، کتاب ایران، اردیبهشت 1396 درباره تاریخ روابط ایران و غرب و شرایط حال حاضر دو طرف است؛ این سفرنامه همچنین به اقوام مختلف ایران؛ مزایا و معایب سیاست های فرهنگی و مالی در این کشور و نیازها و خواسته های طبقه متوسط در آن پرداخته است.

منبع: همشهری آنلاین

به "معرفی ، کتاب ایران: اردیبهشت 1396" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی ، کتاب ایران: اردیبهشت 1396"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید