مجموعه ورزشی مرودشت تا انتها سال به بهره برداری می رسد

به گزارش سرزمین من، شهردار منطقه 7 در آخرین بازدید میدانی که هفته گذشته به همراه جمعی از مدیران شهری خود از این منطقه داشت، دستور تکمیل مجموعه فرهنگی ورزشی مرودشت، یکی از مهم ترین پروژه های نیمه کاره منطقه، را داد.

مجموعه ورزشی مرودشت تا انتها سال به بهره برداری می رسد

به گزارش سرزمین من، ساکنان منطقه 7 و علاقه مندان به ورزش حتما به یاد دارند که کلنگ ساخت این مجموعه ورزشی سال 95 در خیابان مرودشت، جنب بازار میوه و تره بار، به زمین زده شد، اما به رغم اینکه قرار بود نهایتا ساختمان این استادیوم 2ساله تکمیل و به بهره برداری برسد به علت نبود پول و اعتبار تا مدت ها نیمه کاره رها شد تا اینکه سال جاری بودجه لازم برای تکمیل این استادیوم تامین و در بازدید میدانی هفته گذشته قرار شد تا سرانجام سال درهای این مجموعه فرهنگی و ورزشی به روی شهروندان باز گردد.

نصرالله آبادیان، شهردار منطقه 7، معتقد است این مجموعه خدمات ویژه ای به اهالی ارائه می دهد و ساخت و بهره برداری از آن سرانه ورزشی و تفریحی منطقه را به نحو مطلوبی بالا می برد.

اگر کنجکاوید با خدمات و امکانات ویژه و تجهیزات این مرکز آشنا شوید، بد نیست بدانید که این مجموعه 3 هکتاری که درست نزیک باغ موزه قصر قرار گرفته است، با 2 سالن توپی، سالن بدنسازی چندمنظوره، سالن اسکواش و جایگاه ویژه با ظرفیت 24 نفر و ظرفیت پذیرش 150 تماشاچی، مطابق با استانداردهای روز و قسمت های عمومی به بهره برداری خواهد رسید. بعلاوه یک پارکینگ بزرگ با ظرفیت متناسب برای آن تعبیه شده تا مراجعان نگران جای پارک نباشند.

طبق برنامه ریزی ها این مجموعه فرهنگی ورزشی تا سرانجام سال پذیرای شهروندان است.

منبع: همشهری آنلاین

به "مجموعه ورزشی مرودشت تا انتها سال به بهره برداری می رسد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مجموعه ورزشی مرودشت تا انتها سال به بهره برداری می رسد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید