قوه قضاییه در فروردین 97؛ جریمه میلیاردی دو شرکت خودرو سازی در استان تهران، اخذ وجه تحت عنوان خدمات دارویی توسط داروخانه ها ممنوع شد

به گزارش سرزمین من، در این بسته خبری می توانید مهم ترین رویداد های حوزه حقوقی و قضایی در فروردین ماه 97 در بخوانید.

قوه قضاییه در فروردین 97؛ جریمه میلیاردی دو شرکت خودرو سازی در استان تهران، اخذ وجه تحت عنوان خدمات دارویی توسط داروخانه ها ممنوع شد

به گزارش خبرنگار ، یکی از حوزه هایی که اقشار مختلف جامعه خبر های آن را پیگیری می کنند بخش حقوقی و قضایی است، در این گزارش خلاصه تمامی اخبار مربوط به حوادث، برگزاری دادگاه ها و پرونده های قضایی را در فروردین سال 97 می خوانید.

جریمه میلیاردی دو شرکت خودرو سازی در استان تهران

بهمن حسن بیگی معاون حقوقی و ارجاع تعزیرات سابق استان تهران در مصاحبه با خبرنگار اظهار کرد:در گزارشی مطرح شده بود دو شرکت خودرو سازی ضوابط قیمت گذاری را رعایت نکردند که در همین خصوص بازرسی از این دو شرکت صورت گرفت و تخلف انتسابی محرز شد.

وی در ادامه اضافه کرد: در این راستا پرونده ای به اتهام گرانفروشی برای دو شرکت خودرو سازی تشکیل شد که پرونده برای سیر مراحل قانونی به شعبه تعزیرات ارجاع و تحت رسیدگی قرار گرفت.

حکم قاتل سه مامور نیروی انتظامی اعلام شد

قاضی محمد شهریاری سرپرست دادسرای جنایی استان تهران و کننده دادستان روز 15 فروردین ماه 97 در صفحه شخصی خود در اینستاگرام ازمحکومیت محمد ثلاث قاتل سه مامور نیروی انتظامی در خیابان پاسداران به سه مرتبه قصاص و حبس خبر داد.

جریمه یک میلیارد و ششصد میلیونی صنوف متخلف تهران در تعطیلات نوروز

محمد اسفنانی مدیر عامل سازمان تعزیرات استان تهران در مصاحبه با خبرنگار ، در خصوص میزان تخلفات اصناف تهران در ایام نوروز 97 اظهار کرد:از روز 96/12/15 تا 97/01/13 تعداد 286 تیم گشت در شهر تهران از 4 هزار و 80 واحد صنفی و غیر صنفی بارزسی کردند.

وی با بیان اینکه از کل بازرسی های اجرا شده از واحد های صنفی حدود 2 هزار 991 واحد فاقدتخلف بودند، گفت: هزار و 71 پرونده تخلف نیز تشکیل شده است که در جریان رسیدگی هستند و برای برخی حکم صادر شده و تعدادی هم در آستانه صدور حکم هستند.

فروش آجیل غیرقابل استفاده انسانی، فروشگاه رفاه را دادگاهی می کند؟

سید یاسر رایگانی سخنگوی طرح نظارت نوروزی 97 در نخستین نشست خبری این سازمان در سال 97 اظهار کرد: در خصوص پرونده تشکیل شده برای فروشگاه رفاه که به ارائه و فروش آجیل با کیفیت پایین و نامناسب به مشتریان اقدام می کرد، گفت:پرونده هنوز مختومه نشده است و رسیدگی به آن توسط مقامات قضایی-انتظامی ادامه دارد.

وی شرح داد: در اجرای طرح نظارت بر تخلفات نوروزی، 6 هزار و 243 واحد صنفی توسط نیرو های سازمان تعزیرات حکومتی مورد بازدید قرار گرفتند و برای پیشگیری از وقوع تخلف، تذکر دریافت کردند و همچنین بیش از 5 هزار واحد صنفی هم که هیچ گونه تخلفی را مرتکب نشده بودند و رضایت مردم را نیز به دنبال داشتند، مورد تقدیر و قدردانی واقع شدند.

اخذ وجه تحت عنوان خدمات دارویی توسط داروخانه ها ممنوع شد

هیأت عمومی دیوان عدالت اداری با ابطال یک مصوبه، اخذ مبالغی تحت عنوان حق مدیریت خدمات دارویی به جای حق فنی ممنوع شده قبلی، به جز داروهای ترکیبی را ممنوع کرد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "قوه قضاییه در فروردین 97؛ جریمه میلیاردی دو شرکت خودرو سازی در استان تهران، اخذ وجه تحت عنوان خدمات دارویی توسط داروخانه ها ممنوع شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قوه قضاییه در فروردین 97؛ جریمه میلیاردی دو شرکت خودرو سازی در استان تهران، اخذ وجه تحت عنوان خدمات دارویی توسط داروخانه ها ممنوع شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید