شروع فستیوال خرید دبی 2020

به گزارش سرزمین من، دبی با دارا بودن بیش از 70 مال، که هر ساله بر تعداد آن افزوده می گردد، بهشتی برای خرید محسوب می گردد. دبی یکی از برترین کشورها برای دوستداران خرید است.

شروع فستیوال خرید دبی 2020

حضور تمامی برندهای مطرح دنیا و قرار داشتن آن ها در حداقل یکی از مال های این شهر، سبب می گردد تا آن ها که قصد خرید دارند، این شهر را برای سفر خود برگزینند. اما قیمت ها شاید کمی برای مسافران این شهر مقرون به صرفه نباشد، پس دقت کردن به رویدادهای خریدی که در این شهر برگزار می گردد، می تواند یاری بزرگی به خریداران کند.

فستیوال خرید دبی چیست؟

یکی از رویدادهایی که هر ساله در دبی برگزار می گردد، فستیوال خرید دبی (Dubai Shopping Festival یا به اختصار DSF) است. این رویداد از سال 1996 شروع شده و تا امروز ادامه داشته است. این فستیوال، معمولاً یک ماه را به خود اختصاص می دهد، که در آن جشن های هیجان انگیز، تخفیف های کم نظیر و بعلاوه ارائه جوایز و قرعه کشی های بی نظیری برگزار می گردد، که شرکت در آن می تواند برای هر مسافری از دبی، مجذوب نماینده و جالب و مهم تر از همه، به صرفه باشد. در تمامی سطح شهر و مال های آن، برنامه های ویژه، تخفیف های خارق العاده و تفریح های متفاوتی گنجانده شده، تا تجربه خرید مسافران در هرکدام آن ها متفاوت بوده و تکراری و خسته نماینده نگردد.

فستیوال خرید دبی در چه تاریخی برگزار می گردد؟

هر ساله این فسیتوال در فصل اول سال میلادی برگزار می گردد. برای سال 2020، این برنامه از هفته اول ژانویه شروع شده و تا هفته اول فوریه ادامه خواهد داشت. بنابراین اگر قصد خرید تور دبی به منظور شرکت در این فستیوال را دارید، باید سریعاً اقدام کنید، چراکه به منظور دریافت ویزای دبی، حداقل سه روز را می بایست در انتظار باشید، که گاهی اوقات طولانی تر نیز خواهد شد.

از کدام مکان ها خرید کنیم؟

همان طور که قبلاً هم گفته شد، دبی پر از فروشگاه های رنگارنگ و مال های کم نظیر در دنیا است. این فستیوال نیز در سراسر این شهر برگزار می گردد و از هر جایی که بخواهید امکان خرید خواهید داشت، اما برای خریدهای استثنایی در خلال فستیوال خرید دبی، می توانید به برترین مال هایی که در زیر فهرست شده بروید و خریدهای خود را انجام دهید.

  • The Dubai Mall
  • Ibn Battuta Mall
  • Mall of the Emirates
  • Global Village
  • Dubai Gold Souk

بعلاوه برای آشنایی هرچه بیشتر با مراکز خرید دبی، می توانید مقالات ما در این زمینه، در سایت آژانس مقتدرسیر را مطالعه کنید.

چه چیزهایی را در فستیوال خرید دبی بخریم؟

اگر با تور دبی قبلاً هم همراه شده باشید، می دانید که هرچه بخواهید در این شهر بی نظیر خواهید یافت، اما بعضی محصولات در این فستیوال می تواند، سود بیشتری را برای خریداران خود داشته باشد.

    • لوازم الکترونیکی: یکی از برترین موقعیت هایی که می توانید نسبت به خرید لوازم الکترونیکی در دبی اقدام کنید، بدون هیچ شکی فستیوال خرید دبی خواهد بود، فارغ از اینکه تخفیف های بی نظیری برای محصولات در نظر گرفته شده، بسیاری کمپانی ها، محصولات نو خود را در این رویداد به بازار عرضه می نمایند، تا مصرف نمایندگان بی شمار دنیای که در آن شرکت نموده اند، امکان استفاده و تست آن ها را داشته باشند. از طرفی ممکن است شانس همراه شما باشد و در یکی از قرعه کشی های این محصولات هم، برنده شوید.
    • جواهرات: اگر اهل خرید جواهرات از جمله طلا یا برندهای معتبر دنیای هستید، به هیچ وجه نباید این رویداد را از دست بدهید، چون فقط کمی تخفیف می تواند یک صرفه جویی دل چسب را برای شما، به همراه داشته باشد.
    • محصولات چرمی: کیف، کفش و دیگر مصنوعات چرمی هم، در این بازار بسیار هوادار خواهند داشت و همین باعث می گردد تا کمپانی های مختلف، برترین مدل ها و اجناس خود را در جریان این فستیوال، به مسافران عرضه نمایند.
    • عطر و لوازم آرایشی: وجود فروشگاه های برندهای مطرح دنیای، که محصولات این کمپانی ها را به صورت مستقیم به خریداران عرضه می نمایند، می تواند برای بسیاری از مسافران مجذوب نماینده و بی نظیر به نظر بیاید. پس اگر می خواهید برترین خریدهای این رده از محصولات را داشته باشید، کوشش کنید تا با تور دبی همراه شده و خریدهای بی نظیری برای خود داشته باشید.

تورهای فستیوال خرید دبی چه شرایطی دارد؟

اگر به نظرتان رسیده که شرکت در فستیوال خرید دبی برای شما یک فرصت استثنایی است و قصد دارید تا خریدی بی نظیر را تجربه کنید، می بایست در خصوص تورهای آن بهتر بدانید.

دقت داشته باشید که فستیوال خرید دبی 2020 تا هفته اول فوریه یعنی اواسط بهمن ماه 1398 ادامه دارد. بهتر است حداکثر تا اوایل بهمن در دبی حضور داشته باشید، تا امکان یافتن تمامی محصولات مورد نظرتان را داشته باشید. دقت کنید که دریافت ویزای دبی چند روزی زمان می برد، با توجه به تعطیلات، شما یک هفته نیز برای این مسأله اختصاص دهید. توصیه ما در مقتدر سیر تابان آن است که در همین هفته تصمیم خود را بگیرید و برای یک تاریخ، سفر خود را نهایی کنید.

برای یک خرید مناسب، می توانید از تورهای 3 شب و 4 روز آژانس مقتدرسیر به مقصد دبی، که با پرواز ایران ایر برگزار می گردد، استفاده کنید. اما پیشنهاد ما آن است که اگر امکان ش برای شما فراهم است، تور زمستان دبی که 5 شب و 6 روز را به خود اختصاص می دهد را، انتخاب کنید تا زمان بیشتری را برای خرید داشته باشید. حداقل قیمت تور دبی برای این بازه زمانی، 3.5 میلیون تومان است و وابسته به تعداد شب اقامت و بعلاوه هتل انتخابی، افزایش خواهد داشت. پس تا پیش از آن که امکان استفاده از این فستیوال بی نظیر به انتها برسد، نسب به خرید تور دبی اقدام نموده و با دستانی پر، به استقبال بهار و نوروز 99 بروید.

منبع: کجارو / آژانس مقتدر سیر تابان / virlan.co

به "شروع فستیوال خرید دبی 2020" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع فستیوال خرید دبی 2020"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید