شرکت توسعه صنایع دستی تشکیل شد

به گزارش سرزمین من، مدیرکل دفتر تجاری سازی و بازاریابی بیان نمود: هنرمندان و علاقه مندان نسبت به مشارکت سرمایه گذاری در شرکت توسعه صنایع دستی اقدام کنند.

شرکت توسعه صنایع دستی تشکیل شد

به گزارش سرزمین من به نقل از اداره کل روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت میراث فرهنگی، فرزاد اوجانی با بیان اینکه معاونت صنایع دستی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با هدف تجمیع ظرفیت های بخش خصوصی با سرمایه گذاران بخش خصوصی نشستی برگزار کرد، گفت: برای ایجاد شرکت توسعه صنایع دستی ایران قرار شد متقاضیانی که تمایل به سرمایه گذاری در شرکت متبوع را دارند، حداکثر تا تاریخ 17 بهمن ماه نسبت به تکمیل فرم ها و پیشنهاد مبلغ سرمایه گذاری و ارسال آن به دفتر بازاریابی و تجاری سازی اقدام کنند.

مدیرکل دفتر تجاری سازی و بازاریابی شرح داد: علاقه مندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 61063426 تماس حاصل کنند.

وی تأکید کرد: این شرکت قرار است به صورت تعاونی و با مشارکت عام باشد و برای فعال سازی و تقویت ظرفیت های مردمی و ذینفع شدن همه هنرمندان و مردم در این زمینه، به رغم وجود تقاضای ایجاد شرکت سهامی خاص، ایجاد شرکت به صورت سهامی عام در نظر گرفته شد.

اوجانی شرح داد: در خصوص هیئت مدیره و دیگر مباحث تا زمانی که سرمایه گذاری کامل اتفاق نیفتد، اقدامی نمی شود و فرایند آن طبق روال قانونی پیش خواهد رفت.

منبع: دنیای سفر

به "شرکت توسعه صنایع دستی تشکیل شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرکت توسعه صنایع دستی تشکیل شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید