سروی: نفر دوم اعزامی به مسابقات کسب سهمیه بعد از اردوی صربستان تعیین می گردد

به گزارش سرزمین من، نایب رئیس بانوان فدراسیون تکواندو گفت: مسابقات کسب سهمیه المپیک میدان بزرگی است و کسانی که با کوشش بیشتری در این میدان حضور داشته باشند، امیدوار به کسب نتایج بهتر هستند.

سروی: نفر دوم اعزامی به مسابقات کسب سهمیه بعد از اردوی صربستان تعیین می گردد

زهرا سروی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی سرزمین من، در مورد تعویق مسابقات کسب سهمیه المپیک گفت: حقیقتاً تغییر دوباره زمان بندی مسابقات کسب سهمیه المپیک ما را نگران می نماید، اما به هر حال کاری نمی گردد کرد. تابع قوانین و اعلام اتحادیه تکواندو آسیا هستیم و باید منتظر تصمیم گیری نهایی باشیم و امیدوار باشیم خدا بهترین ها را برای دختران تکواندو ایران رقم بزند.

وی در مورد تردید کادرفنی برای انتخاب نفر دوم اعزامی به مسابقات کسب سهمیه از میان اوزان دو و چهار بیان کرد: قرار است در تورنمنت ترکیه حضور داشته باشیم و بعد از آن نیز طبق تصمیم گیری انجام شده در اردوی مشترک صربستان حضور داشته باشیم و بعد از آن کادرفنی با اطمینان خاطر به جمع بندی برای انتخاب نهایی برسد.

نایب رئیس بانوان فدراسیون تکواندو در مورد احتمال برگزاری مسابقات تکواندو قهرمانی آسیا و کسب سهمیه در یک کشور تاکید نمود: میزبان هر دو رویداد اعلام شده است و با توجه به این مسئله بعید می دانم چنین تصمیم گرفته گردد، اما با توجه به شرایط کرونایی هیچ تصمیمی برای کاهش خطرات و احتمالات بعید نیست.

سروی با تاکید بر کار سخت دختران تکواندو ایران در مسابقات کسب سهمیه المپیک قاره ای گفت: هیچ وقت ما هیچ مسابقه ای را دست کم نمی گیرم، به خصوص مسابقات کسب سهمیه که از اهمیت ویژه ای برای کشورهای برخوردار است و واقعاً با تمام توان در مسابقات شرکت می نمایند. درست است که بعضی کشورها به وسیله رنکینگ سیستم و گرندپری سهمیه خود را گرفتند، اما کشورهایی که ماندند با تمام توان حضور پیدا می نمایند و هر کسی می آید تا سهمیه را برای کشور خود بگیرد. مسابقات کسب سهمیه المپیک میدان بزرگی است و کسانی که با کوشش بیشتری در این میدان حضور داشته باشند، امیدوار به کسب نتایج بهتر هستند.

وی در مورد سطح برگزاری رقابت های لیگ بانوان توضیح داد: اصلا لیگ سال جاری با سالیان گذشته قابل قیاس نبود، اما با توجه به شرایط روز مسئله لیگ را مدیریت کردیم. بین برگزار نشدن و این شکل برگزاری، قطعا برگزاری یک فرصت بود.

وی در مورد ترکیب قهرمانی آسیا و حضور روی سکوهای قهرمانی این مسابقات گفت: غیر از مسئله آسیب دیدگی که موضوع جدایی است، قرار است از 8 ورزشکار حاضر در اردو 6 وزن اعزامی قهرمانی آسیا را انتخاب کنیم. شرایط مسابقات خیلی سخت است، اما همواره کوشش ما باید برای بهترین صندلی باشد و امیدوارم بهترین اتفاق را رقم بزنیم.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی سرزمین من بخوانید. (کلیک کنید)

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در صفحه اینستاگرامی سرزمین من بخوانید. (کلیک کنید)

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "سروی: نفر دوم اعزامی به مسابقات کسب سهمیه بعد از اردوی صربستان تعیین می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سروی: نفر دوم اعزامی به مسابقات کسب سهمیه بعد از اردوی صربستان تعیین می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید