داوری: بازیکنان اردو زده اند و در پی مدال هستند

به گزارش سرزمین من، سرپرست فدراسیون دوومیدانی گفت: احسان حدادی در تهران اردو زده و بسیار به خودش سخت گرفته و متمرکز است تا بتواند پنجمین مدال طلای بازی های آسیایی را کسب کند، مهدی صابری هم در مشهد تمرین می نماید.

داوری: بازیکنان اردو زده اند و در پی مدال هستند

به گزارش گروه ورزشی سرزمین من، نشست خبری افشین داوری سرپرست فدراسیون دوومیدانی در نشست خبری امروز چهارشنبه که برای فدراسیون های اعزامی به بازی های آسیایی در نظر گرفته شده است گفت: به صورت جدی از اردیبهشت ماه اردوها را شروع کردیم. همزمان با سرپرستی فدراسیون برنامه ریزی ها را برای پوشش تمرینات و اردوهای دختران و پسران انجام دادیم. بعضی از این نفرات را تحت پوشش قرار دادیم و در این مسیر مسابقات قهرمانی آسیا را پیش رو داشتیم.

سرپرست فدراسیون دوومیدانی گفت: با توجه به اینکه نفرات در نزدیکی مسابقات به شرایط ایده آل می رسیدند و بالطبع باید برترین نفرات را انتخاب می کردیم فرصت کمی برای آماده سازی داشتم. هنوز هم که بیش از 20 روز تا بازی ها فرصت داریم ورزشکاران به سمت پیک اصلی بدنی می روند و امیدواریم 6 مرد و دو نفر خانم ما رکوردهای خود را در این میدان بزرگ تکرار نمایند و شرایط مطلوبی را در این رقابت ها به دست بیاورند.

وی بیان داشت: ما دو دختر هم در قهرمانی آسیا داشتیم که نشان دادند در بین هشت نفر آسیا هستند و امیدواریم در بازی های آسیایی از رکوردهای خودشان دور نباشند و همین شرایط را در بازی ها هم داشته باشند.

سرپرست فدراسیون دوومیدانی ادامه داد: احسان حدادی در تهران اردو زده و بسیار به خودش سخت گرفته و متمرکز است تا بتواند پنجمین مدال طلای بازی های آسیایی را کسب کند. تفتیان از سال گذشته در خارج کشور اردو زده بود و بعد از قهرمانی آسیا که یک مدال برنز کسب کرد و در قهرمانی دنیا با زمان 10 ثانیه و 17 صدم ثانیه رکورد زد. امیدواریم این رقم به زیر 10 تقلیل پیدا کند و مدال خوبی بگیرد.

وی در ادامه تشریح شرایط دوومیدانی کاران گفت: پیردنیا در کشور تمرین کرد و بعد از بازی های دانشجویان چین به ترکیه رفته و اردو زده است. حسین کیهانی جایگزین رضا مقدم شده و اخیراً به ترکیب تیم افزوده شده است. حسین رسولی هم شرایط خوب و آرمانی دارد، جوان است و امیدواریم با راهنمایی آقای سپهرزاد خوب به شرایط ایده آلی رسیده و باز هم تکرار رکوردها ببینیم.

داوری بیان نمود: مهدی صابری هم در مشهد تمرین می نماید و از افرادی است که در قهرمانی آسیا با 19 متر و 98 سانتی متر نقره آسیا را گرفت و شرایط خوبی دارد. در مسابقات متعدد لیگ و رکوردگیری همه را شرکت نموده است.

وی به شرایط دوومیدانی کاران زن اعزامی هم اشاره نمود و گفت: فصیحی با 10 و 39 مدال نقره آسیا را کسب کرد و از دختران پر افتخار ماست. حمیده اسماعیل نژاد هم از شانس های ما در آسیا بود که فینال را از دست داد اما رکوردهای خوبی دارد. در بازی ها شرایط خوبی فراهم گردد و بچه ها رکوردها را تکرار نمایند.

داوری در پاسخ به پرسش سرزمین من درباره رسیدگی به شرایط ورزشکاران هم گفت: از خردادماه افق دید ما هم بازی های آسیایی، مسابقات قهرمانی داخل سالن و هم هانگژو و هم المپیک را دیده ایم. موضوع دیگری هم به ما اضافه شده مسابقات قهرمانی آسیای داخل سالن است که به میزبانی تهران برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: ما برآوردی کردیم و براساس آن یک کادر فنی از بدنه خود دوومیدانی انتخاب کردیم به طور مثال آقای سپهرزاد که خودش دوومیدانی کار بوده و به نوعی درک دوومیدانی را دارند و در میادین مختلف تجربه نموده اند و حرف آنها برای ورزشکاران شنیده می گردد.

سرپرست فدراسیون دوومیدانی توضیح داد: در هیأت رئیسه هم تصمیماتی برای اردوها و تمرینات و امکانات تخصصی برای ورزشکاران تائید و پیش بینی شد و این یک پیوستگی برای قهرمانان و تیم پشتیبانی وجود داشت و از تشنج موجود کاست اما به هر حال بعضی نارضایتی ها هم وجود داشت.

وی ادامه داد: ما در این مدت هیچ ارزیابی از شرایط نداشتیم اما کوشش شد این هماهنگی ها برای کلیه مسابقات پیش رو انجام گردد. از خود ورزشکاران هم خواستیم که ارزیابی های خود را از شرایط خود به ما بدهند و براساس آن امکانات هم برای آنها فراهم شد. به محض اینکه نفرات برای اعزام به بازی ها قطعی شدند شرایط هتلینگ، امکانات، ماساژور و.. برای آنها فراهم شد.

وی گفت: از کارهای انگیزشی ما این بود که براساس مدال و رکوردها هم به ورزشکار و هم به مربی پاداش دادیم و انجام شد. برای بازی های آسیایی هم همین پیش بینی شده است و خارج از پاداش کمیته ملی المپیک بوده و در هیأت رئیسه پیش بینی و تائید شده است.

داوری در مورد پیش بینی نتایج هم بیان داشت: اگر ورزشکاران ما رکوردهای خود را تکرار نمایند، می توانند در بازی های آسیایی مدال بگیرند.

انتهای پیغام/

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "داوری: بازیکنان اردو زده اند و در پی مدال هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "داوری: بازیکنان اردو زده اند و در پی مدال هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید