توجه به سلامت روان کاربران در گوشی های جدید پیکسل

به گزارش سرزمین من، شاید از خواندن تیتر تعجب نموده اید که سلامت روان چه ارتباطی به گوشی پیکسل دارد. تلفن های هوشمند گوگل هوشمندترین الگوریتم ها را برای پردازش تصاویر دارند و این شرکت دانش خود را در برنامه های دوربین نیز در حالت Portrait اعمال نموده است. تا به حال، یک ویژگی روتوش چهره وجود داشت که به طور پیش فرض در گوشی وجود داشت. اکنون این برنامه تغییراتی نموده است.

توجه به سلامت روان کاربران در گوشی های جدید پیکسل

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، برنامه روتوش اتوماتیک، بعضی از لکه ها را از بین می برد و چین و چروک های صورت را رفع می کرد.

اکنون شرکت گوگل در وبلاگ خود اعلام نموده است که تغییرات جدید با Pixel 5، Pixel 4a و Pixel 4a 5G آغاز می گردد. در گوشی های جدید، این ویژگی (روتوش عکس) اکنون به طور پیش فرض خاموش خواهد بود، اما چرا؟ طبق مطالعات متعدد اجرا شده توسط گوگل، روشن بودن فیلتر زیباسازی می تواند منجر به تأثیر منفی بر سلامت روان کاربر گردد. شرکت گوگل در بیانیه خود در این باره می نویسد: فیلترها، بی سر و صدا یک استاندارد زیبایی را مشخص می نمایند که بعضی از مردم خود را در برابر آن مقایسه می نمایند

گوگل همچنین اذعان کرد که بسیاری از مردم ترجیح می دهند از برچسب ها و فیلتر ها استفاده نمایند ولیی اکنون گوگل تجربه دوربین فیلتر نشده را نیز به عنوان پیش فرض انتخاب نمایند و سپس به کاربران اجازه می دهد از لنز ها استفاده نمایند.

منبع: انتخاب

به "توجه به سلامت روان کاربران در گوشی های جدید پیکسل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توجه به سلامت روان کاربران در گوشی های جدید پیکسل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید