بیش از 35 کشور در کنفرانس لجستیک و مدیریت زنجیره تامین مشارکت دارند

به گزارش سرزمین من، دبیرعلمی کنفرانس بین المللی لجستیک و مدیریت زنجیره تامین گفت: با وجود شرایط خاص کشور، اما بیش از 35 کشور برای برگزاری هفتمین دوره این کنفرانس مشارکت می نمایند.

بیش از 35 کشور در کنفرانس لجستیک و مدیریت زنجیره تامین مشارکت دارند

به گزارش خبرنگار دانشگاه سرزمین من میرزازاده دبیرعلمی کنفرانس بین المللی لجستیک و مدیریت زنجیره تامین در نشست خبری این کنفرانس گفت: رشته لجستیک میان رشته ای است که طیف گسترده ای از رشته ها از قبیل: مدیریت، اقتصاد، ریاضی کاربردی، کامپیوتر، مهندسی عمران و... را در برمی گیرد؛ لذا این کنفرانس دارای مخاطبان بی شماری است.

وی با اشاره به بعضی ویژگی های این دوره برگزاری کنفرانس گفت: برای اولین بار سه رقابت در این دوره پیگیری می گردد که این سه دوره شامل انتخاب برترین رساله دکترا در حوزه لجستیک و مدیریت زنجیره تامین، دفاع سه دقیقه ای در حوزه مدیریت زنجیره ای و انتخاب کتاب برگزیده در حوزه لجستیک است.

میرزازاده عنوان نمود: با وجود شرایط خاص کشور، اما برای برگزاری کنفرانس لجستیک در مدیریت زنجیره تامین بیش از 35 کشور مشارکت دارند هم چنین از 13 کشور شامل آمریکا، عراق، مراکش، اتیوپی، مالزی، هند، استرالیا و... جذب مقاله داشته ایم و کمیته های علمی ما از 23 کشور تشکیل شده اند.

دبیرعلمی کنفرانس بین المللی لجستیک و مدیریت زنجیره تامین با بیان اینکه برگزاری جشنواره استارت آپ در سه بخش معرفی استارت آپ های پیروز، حل مسائل تعریف شده و آزاد پیگیری می شوند اضافه نمود: علی رغم آنکه هنوز مهلت ارسال مقاله به سرانجام نرسیده است، اما 300 مقاله از 13 کشور به دست ما رسیده است که 40 تا 50 مقاله آن ها مربوط به خارج از کشور است.

به گفته وی دانشگاه تهران، تربیت مدرس، صنعتی شریف، صنعتی امیرکبیر، علم و صنعت و ... بیشترین مشارکت کنندگان داخلی در کمیته های علمی هفتمین کنفرانس بین المللی لجستیک و مدیریت زنجیره تامین هستند.

میرزازاده عنوان نمود: در صورتی که شرکت کنندگان امکان حضور فیزیکی در کنفرانس را نداشته باشند این فرصت فراهم شده که مقالات به سه شکل حضوری، آنلاین و پوستر دیجیتال ارایه شوند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "بیش از 35 کشور در کنفرانس لجستیک و مدیریت زنجیره تامین مشارکت دارند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیش از 35 کشور در کنفرانس لجستیک و مدیریت زنجیره تامین مشارکت دارند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید