بهترین خودروهای ژاپنی که هر راننده ای آرزوی آن ها را دارد

به گزارش سرزمین من، خبرنگاران - ترجمه از محمد کاملان: صنعت خودروسازی ژاپن افتخارهای زیادی را در جهان کسب نموده و هواداران زیادی هستند که از گوشه و جهان چشم شان به خودروهای جذاب و باکیفیت ژاپنی خیره شده است.

بهترین خودروهای ژاپنی که هر راننده ای آرزوی آن ها را دارد

این صنعت در ایران نیز از قدیم مشتریان خوبی داشته و برندهای خودروساز ژاپنی نام های آشنا و شناخته شده ای برای رانندگان ایرانی هستند.

در این بین همان گونه که می دانید صنعت خودروسازی از آن دسته صنعت های پویا و روبه جلویی است که تغییرات زیادی را در آن شاهد هستیم و همواره به سمت بهینه شدن پیش می رود. خودروسازان ژاپنی نیز برای سال 2018 خودروهای جدید و جذابی عرضه نموده اند که چشم هر علاقه مندی را خیره می نماید. با در نظر داشتن این نکته که هواداران این خودروها در ایران نیز کم نیستند در ادامه با هم به بهترین خودروهای ژاپنی نگاهی خواهیم داشت که هر راننده ای آرزوی آن ها را دارد.

1. نیسان مورانو مدل 2018

جالب است بدانید این کراس اور ژاپنی نام خودش را از شهر مورانو در ایتالیا به امانت گرفته و با یک کراس اور متوسط طرف هستیم که به نسبت قیمتی که دارد از امکانات خوبی برخوردار است. بسیاری از مراجع کارشناسی خودرو، نیسان مورانو را بهترین گزینه برای خانواده ها می شناسند، این خودرو مصرف بسیار بهینه ای نسبت به رقبای خود دارد و این امر را مدیون پیشرانه 3.5 لیتری از نوع V6 است.

این پیشرانه چیزی حدود 260 اسب بخار نیرو در اختیار راننده قرار می دهد و انصافاً باید گفت شتاب خوبی هم دارد. نیسان مورانو در گروه خودروهای لاکچری قرار نمی گیرد اما باز هم نیسان برای این خودرو خوش سلیقگی به خرج داده و با تجهیزات خوب و باکیفیتی در داخل خودرو طرف هستیم. نیسان مورانو مدل 2018 به لحاظ رانندگی نیز تجربه بسیار شیرین و دلچسبی را در اختیار راننده قرار می دهد.

2. تویوتا سیه نا مدل 2018

تویوتا این خودرو را از سال 1997 تاکنون فراوری نموده است و با خودرویی طرف هستیم که در طول بیست سال حضور خود در جاده ها به بلوغ کامل رسیده است. تویوتا سیه نا از بیشتر آزمایش ها و آنالیز های خودرو سربلند بیرون آمده و پیشرانه 3.5 لیتری از نوع V6 که در این خودرو تعبیه شده میزان 296 اسب بخار نیرو را در اختیار راننده قرار می دهد.

این مقدار نیرو به تمامی چرخ ها منتقل می گردد و در داخل تویوتا سیه نا نیز با خودرویی راحت و جادار طرف هستیم که به راحتی 8 سرنشین را در خود جای می دهد. مدل های پایه سیه نا 2018 تجهیزات داخلی معمولی دارند اما نسخه های بالاتر این خودرو به شیک ترین تجهیزات داخلی مجهز هستند.

3. تویوتا پریوس پرایم مدل 2018

تجربه نشان داده این خودرو همواره مشتری های خاص خودش را داشته است و امتیازهای بسیار خوبی در زمینه حفظ امنیت سرنشین دارد تا به خودرویی مناسب برای خانواده ها تبدیل گردد. البته انصافاً باید اعتراف کرد پریوس پرایم مدل 2018 نسبت به قیمتی که دارد عمل کرد خوبی ندارد اما از آنجایی که با یک خودروی هیبریدی طرف هستیم به گزینه ای کم مصرف تبدیل شده است که توجیه خرید دارد.

یک پیشرانه چهار سیلندر با ظرفیت 1.8 لیتر در تویوتا پریوس پرایم تعبیه شده و دو موتور الکتریکی را در این خودرو شاهد هستیم تا میزان 121 اسب بخار نیرو در اختیار راننده قرار دهد.

4. تویوتا کورولا مدل 2018

تویوتا کورولا مثال واقعی یک خودروی کارآمد و جذاب است و به رغم اینکه در کلاس خودروهای کامپکت شاهد رقابت زیادی هستیم، مدل های مختلف تویوتا کورولا همواره توانسته اند از خجالت رقبا در بیایند.

در مدل 2018 این خودرو شاهد حضور یک پیشرانه چهار سیلندری با ظرفیت 1.8 لیتر هستیم. این پیشرانه مصرف بسیار کمی دارد و تویوتا برای مدل جدید کورولا فناوری های جدید زیادی را به خدمت گرفته است تا این خودرو در کنار امنیت، تجربه دلنشینی از رانندگی را در اختیار راننده قرار دهد.

5. مزدا CX-9 مدل 2019

این شاسی بلند مزدا در تمامی فهرست های آنالیز خودروهای ژاپنی درمقام های بالا جا خوش نموده است و با یک شاسی بلند متوسط طرف هستیم که رانندگی چابک و سریعی دارد و با آن به راحتی می توان در خیابان ها جولان داد.

مزدا برای خودروی CX-9 مدل 2019 خود از یک پیشرانه چهارسیلندری با ظرفیت2.5 لیتر بهره گرفته که میزان 227 اسب بخار نیرو در اختیار راننده قرار می دهد. این شاسی بلند زیبای مزدا به لحاظ تجهیزات داخلی نیز چیزی کم و کسر ندارد و سازندگان در طراحی آن حسابی خوش سلیقگی به خرج داده اند.

مزدا CX-9 به راحتی 7 سرنشین را در خود جای می دهد و بالاترین مدل این خودرو به تجهیزات شیک و اشرافی مزین شده است و امکانات پیشرفته ای نیز دارد.

6. هوندا پایلوت مدل 2019

این خودرو برای خانواده های پرجمعیت که به لحاظ اندازه نیز افراد بلندقامتی دارند گزینه مناسبی است. هوندا پایلوت ممکن است چالاکی سایر خودروهای همرده خود را نداشته باشد اما انصافاً باید گفت رانندگی دلنشینی دارد و در جاده های پر پیچ و خم مانور خوبی عرضه می نماید.

یک پیشرانه 3.5 لیتری از نوع V6 را در مدل 2019 هوندا پایلوت شاهد هستیم که میزان 280 اسب بخار نیرو در اختیار راننده قرار می دهد. این خودرو به لحاظ قیمتی نیز قابل حرف های زیادی برای گفتن در برابر رقبا دارد و از بهترین امکانات روز جهان برای حفظ سلامت جان راننده و سرنشین ها بهره گرفته است.

7. نیسان ماکسیما مدل 2018

تجربه نشان داده است ماکسیما یکی از امن ترین خودروهای آسیایی است و مدل 2018 این خودرو نیز امتیازهای بسیار خوبی را از آزمایش های امنیتی کسب نموده. در این خودرو با یک پیشرانه V6 طرف هستیم که ظرفیتی برابر با 3.5 لیتر دارد و میزان 300 اسب بخار نیرو را در اختیار راننده قرار می دهد.

این پیشرانه در کنار قدرت زیادی که دارد از مصرف بسیار کمی برخوردار است و شتاب و سرعت چشمگیری دارد. این موارد دست به دست هم داده است تا بسیاری از صاحب نظران صنعت خودرو، نیسان ماکسیما را به عنوان یکی از بهترین خودروهای ژاپنی بشناسند.

تجهیزات داخلی این سدان بزرگ نیز بسیار کامل و پیشرفته است و کاملاً معین است نیسان در حق مدل 2018 ماکسیما چیزی کم و کسر نگذاشته.

8. سوبارو اسنت مدل 2019

این خودرو یکی از بزرگترین شاسی بلند های متوسط بازار است و 3 ردیف جایگاه دارد. سوبارو اسنت از آزمایش های امنیتی سربلند بیرون آمده و به راحتی هفت تا هشت سرنشین را در خود جای می دهد.

یک پیشرانه توربوشارژ چهارسیلندری را در این خودرو شاهد هستیم که 260 اسب بخار نیرو در اختیار راننده قرار می دهد و از آنجایی که کاملاً معین است سوبارو اهمیت زیادی به فضای زیاد داخل این خودرو و صندوق عقب آن داده، با یک خوروی بسیار جادار و بزرگ طرف هستیم که تمامی نیازهای خانواده های پرجمعیت را برآورده می نماید.

9. سوبارو فارستر مدل 2018

چیزی حدود 2 دهه است که سوبارو این خودرو را فراوری می نماید و به لحاظ کارآمدی و عمل کرد با یک شاسی بلند کامپکت تمام عیار طرف هستیم که یار و یاور راننده ها در خیابان ها است. در فارستر به لحاظ فضای داخلی نیز شاهد تعبیه شدن فضای زیاد و جاداری برای سرنشین و صندوق عقب هستیم.

این خودرو ممکن است به لحاظ کیفیت تجهیزات داخلی ضعف هایی داشته باشد اما قیمت مناسب آن در مقایسه با رقبا این ضعف را جبران می نماید. یک پیشرانه کم مصرف 2.5 لیتری با چهار سیلندر در سوبارو فارستر تعبیه شده است که میزان 170 اسب بخار نیرو را در اختیار راننده قرار می دهد و نیروی این پیشرانه به چهار چرخ خودرو منتقل می گردد.

10. مزدا 6 مدل 2018

حتماً هوادار خودروهای ژاپنی نباشید باز هم به احتمال زیاد تعریف های مزدا 6 را شنیده اید، این خودرو نسبت به رقبا قیمت مناسبی دارد و رانندگی بسیار دلنشین و لذت بخشی را برای راننده عرضه می نماید. تجهیزات داخلی مزدا 6 نیز بسیار شیک و راحت طراحی شده و در مدل پایه این خودرو با ویژگی ها و امکانات خوبی روبرو هستیم.

مدل پایه مزدا 6 مدل 2018 به یک پیشرانه 2.5 لیتری با چهار سیلندر سر و کار داریم که 187 اسب بخار نیرو را در اختیار راننده قرار می دهد. این موارد مزدا 6 را به خودروی مناسبی برای حمل و نقل درون شهری و استفاده های خیابانی تبدیل نموده است.

11. مزدا 3 مدل 2018

همان گونه که حتماً می دانید این خودرو در ایران هواداران زیادی دارد و با خودروی ژاپنی طرف هستیم که به راحتی توانسته رقبا را کنار بزند و از آنجایی که در دو مدل سدان و هاچ بک عرضه شده نظر هواداران هر دو مدل خودرو را جلب نموده است.

کسی را سراغ نداریم که سوار مزدا 3 شده باشد و از رانندگی با این خودرو شکایت داشته باشد. یک پیشرانه با چهار سیلندر و ظرفیت 2.0 لیتر میزان 155 اسب بخار نیرو را در اختیار راننده مزدا 3 قرار می دهد و مدل های بالاتر این خودرو به پیشرانه های پرظرفیت تری با قدرت بیشتر نیز مجهز شده اند.

12. تویوتا هایلندر مدل 2018

اگر نگاهی به بازارهای جهانی شاسی بلند های متوسط داشته باشید متوجه خواهید که خودروسازان ژاپنی همواره حرف های زیادی در این گروه دارند و تویوتا هایلندر یکی از بهترین شاسی بلند های متوسط بازار شناخته می گردد.

امنیت این خودرو از سطح استانداردهای جهانی بیشتر است و کابین بسیار شیک و راحتی دارد. تویوتا هایلندر به راحتی 8 سرنشین را در خود جای می دهد و دستاورد جدیدی در جهانی فناوری خودروها نیست که در این خودرو شاهد آن نباشیم.

در این بین باید به این نکته نیز اشاره نمود که مدل پایه تویوتا هایلندر 2018 پیشرانه ای چهار سلیندری با 185 اسب بخار نیرو دارد که این پیشرانه برای این خودروی قدرتمند کفایت نمی نماید.

13. مزدا CX-5 مدل 2018

اگر به برند مزدا علاقه داشته باشید حتماً به خوبی می دانید که این برند در کنار کیفیت بالا، سعی در متعادل نگه داشتن قیمت دارد و مزدا CX-5 به عنوان یکی از بهترین شاسی بلند های متوسط بازار شناخته می گردد که قیمت آن کاملاً قابل رقابت با رقبا است.

در مدل پایه این خودرو یک پیشرانه با ظرفیت 2.5 لیتر تعبیه شده که 187 اسب بخار نیرو را در اختیار راننده قرار می دهد. این پیشرانه در کنار قدرت، مصرف بسیار پایینی دارد و سیستم تعلیق مزدا CX-5 نقطه قوت این خودرو به حساب می آید. به لطف این امکانات، مزدا CX-5 در جاده های خیابان و راستا های بیرون از شهر مانور بسیار خوبی دارد و کابین بزرگ این خودرو آن را به گزینه ای مناسب برای علاقه مندان به خودروهای ژاپنی تبدیل نموده است.

14. هوندا CR-V مدل

2018

این خودرو شاسی بلند کامپکتی است که تجربه رانندگی بسیار شیرین و دلنشینی دارد و به لحاظ قیمتی نیز از ارزش خرید بسیار بالایی برخوردار است. هوندا CR-V نه تنها در خیابان های شهری خودروی خوش فرمانی است بلکه در جاده های بیرون از شهر نیز مانور خوبی دارد.

داخل این خودرو از چیزی که انتظارش را دارید بزرگ تر به نظر می رسد و در قسمت صندوق عقب نیز فضای زیادی برای بار دارد. مدل پایه هوندا CR-V به یک پیشرانه 2.4 لیتری با چهار سیلندر مجهز است و 184 اسب بخار نیرو در اختیار راننده قرار می دهد که مصرف بسیار کمی نیز دارد.

15. هوندا سیویک مدل 2018

همان گونه که اشاره شد تجربه ثابت نموده است ژاپنی ها ید طولایی در ساخت خودروهای خوش قیمت و سدان های کوچک دارند. در این زمینه می توان به هوندا سیویک مدل 2018 اشاره نمود که در مدل های سدان، کوپه و هاچ بک عرضه شده است تا علاقه مندان به این خودرو بسته به سلیقه خود، بهترین مدل را انتخاب نمایند.

هوندا سیویک به لحاظ رانندگی نیز تجربه شیرین و لذت بخشی دارد و مدل پایه آن به یک پیشرانه 2.0 لیتری با چهار سیلندر مجهز است که 158 اسب بخار نیرو در اختیار راننده قرار می دهد. این خودرو در مدل های بالاتر با موتورهای قوی تر برای رانندگانی که به دنبال قدرت خودرو هستند نیز عرضه شده است.

16. تویوتا آوالون مدل 2019

این خودرو بزرگترین سدان تویوتا به حساب می آید و در نسخه 2019 تویوتا حسابی دستی به سر آوالون کشید تا با یک سدان تمام عیار و لاکچری طرف باشیم. در این بین به این نکته نیز باید اعتراف کرد که تویوتا آوالون در مقام مقایسه با همرده های آسیایی خود ممکن است قیمت بیشتری داشته باشد اما تویوتا امکانات زیادی را به مدل 2019 این خودرو اضافه نموده تا ارزش خرید این خودرو افزوده گردد.

به لحاظ داخلی نیز همان گونه که انتظار می رود تویوتا چیزی برای آوالون 2019 کم نگذاشته است و فضای بسیار زیاد و راحتی را در داخل این خودرو شاهد هستیم. تویوتا آوالون رانندگی دلنشین و راحتی دارد و یک پیشرانه 3.5 لیتری از نوع V6 در مدل پایه این خودرو تعبیه شده تا 301 اسب بخار نیرو را در اختیار راننده قرار دهد.

17. هوندا فیت 2019

این خودروی ساب کامپکت هوندا هواداران بسیاری در تمامی نقاط جهان دارد و بسیاری از مراجع آنالیز خودرو، هوندا فیت را به عنوان یکی از بهترین خودورها در گروه خود می دانند. جالب است بدانید هوندا فیت به عنوان خودرویی جوان پسند و امروزی شناخته می گردد که راننده های جوان زیادی را پشت فرمان خود دارد.

این خودور به لحاظ ظاهری از چیزی که به نظر می رسد بزرگ تر است و فضای زیادی را برای سرنشینان و قرار دادن لوازم در هوندا فیت 2019 شاهد هستیم. یک پیشرانه 1.5 لیتری با چهار سیلندر میزان 130 اسب بخار نیرو در اختیار راننده هوندا فیت قرار می دهد و در مدل پایه این خودرو ممکن است با فناوری های جدیدی روبرو نباشیم اما مدل های بالاتر هوندا فیت 2019 از فناوری های روز جهان برای امنیت سرنشینان چیزی کم و کسر ندارند.

در کنار این موارد هوندا فیت 2019 مصرف بسیار پایینی نیز دارد و به عنوان یکی از کم مصرف ترین خودروهای ساخت دست هوندا شناخته می گردد.

18. مزدا MX-5 میاتا مدل 2019

سبد کالای مزدا در زمینه های مختلف پر است و در کنار سدان ها و شاسی بلند هایی که به آن ها اشاره نمودیم این برند خوشنام ژاپنی مزدا MX-5 میاتا را به عنوان یک خودروی اسپرت در سبد کالای خود دارد.

مزدا MX-5 میاتا به خوبی انتظاراتی که از یک خودروی اسپرت می رود را بر آورده نموده است و پیشرانه این خودرو 181 اسب بخار نیرو در اختیار راننده قرار می دهد تا رانندگی چابک و سریع را در خیابان ها ارائه دهد. در کنار این موارد مزدا سیستم تعلیق مزدای MX- میاتا را بهینه سازی نموده تا با خودروی اسپرتی طرف باشیم که رانندگی بسیار مهیجی دارد. این موارد باعث شده تا بسیاری از کارشناسان خودرو، مزدا MX-5 میاتا را یکی از بهترین خودروهای اسپرت آسیایی قلمداد نمایند.

19. هوندا آکورد 2018

خودروی آکورد سالیان سال است که در میان راننده ها محبوبیت دارد و هوندا در مدل 2018 آکورد حسابی دستی به سر و روی این خودرو کشید تا با خودروی ژاپنی کامل و بی عیب و نقصی برای خانواده ها طرف باشیم.

این خودرو در کنار امکانات و راحتی، قیمت مناسبی نیز دارد و تجهیزات داخل آن از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند. هوندا در مدل 2018 آکورد به لحاظ فناوری های جدید نیز امکانات ویژه ای را تعبیه نموده تا جان سرنشینان این خودرو بیشتر از گذشته در امان باشد.

هوندا یک پیشرانه کم مصرف با چهار سیلندر در مدل پایه 2018 آکورد تعبیه نموده که میزان 192 اسب بخار نیرو را در اختیار راننده قرار می دهد که این مقدار نیرو برای خودرویی در ابعاد هوندا آکورد کاملاً مناسب به نظر می رسد.

20. تویوتا کمری مدل 2018

آخرین خودرو از فهرست بهترین خودروهای ژاپنی به محصولی اختصاص گرفت که هواداران بیشماری در ایران دارد و در دیگر کشورهای جهان نیز از محبوبیت بسیار برخوردار است. تویوتا برای پاسخ به علاقه مشتریان به این خودرو در مدل 2018 دستی به سر و روی تویوتا کمتری کشید تا این خودرو از هر لحاظ به عنوان یکی از بهترین خودروهای ژاپنی شناخته گردد.

در مدل 2018 این خودرو شاهد ارتقا سیستم های جدید امنیتی برای حفظ جان مسافر هستیم و در آزمایش ها نیز تویوتا کمری مدل 2018 بهترین امتیازها را برای امنیت از آن خود نموده است. در طراحی بیرونی مدل 2018 تویوتا کمری نیز به لحاظ زیباشناختی شاهد تغییرات چشم نوازی هستیم که زیبایی این خودرو را بیشتر نموده است.

مدل پایه تویوتا کمری 2018 به یک پیشرانه 2.5 لیتری با چهار سیلندر مجهز است و 203 اسب بخار نیرو را در اختیار راننده قرار می دهد. این موارد باعث شده تا کمری 2018 به گزینه ای مناسب برای مشتریانی که به دنبال سدان های متوسط هستند تبدیل گردد.

در این قسمت به انتها فهرست بهترین خودروهای ژاپنی رسیدیم، پیشنهاد می کنیم اگر شما هم از علاقه مندان صنعت خودروسازی ژاپن هستید و محصول خاصی در نظر دارید، در قسمت نظرات ما و سایر کاربران را با این خودروها آشنا کنید.

منبع: برترین ها

به "بهترین خودروهای ژاپنی که هر راننده ای آرزوی آن ها را دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین خودروهای ژاپنی که هر راننده ای آرزوی آن ها را دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید