بسته فرصت های سرمایه گذاری در بخش گردشگری زنجان تدوین می گردد

به گزارش سرزمین من، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان زنجان از فرصت های سرمایه گذاری و تشویق سرمایه گذاران بخش خصوصی برای سرمایه گذاری در تقویت و ایجاد زیرساخت های گردشگری استان اطلاع داد.

بسته فرصت های سرمایه گذاری در بخش گردشگری زنجان تدوین می گردد

به گزارش سرزمین من به نقل از روابط عمومی میراث فرهنگی، جهانگردی و صنایع دستی استان زنجان، امیر ارجمند امروز یکشنبه 14 اردیبهشت 99 نسبت به لزوم تدوین بسته های سرمایه گذاری برای توسعه ظرفیت های جهانگردی استان تأکید کرد و گفت: در راستای جذب مشارکت و سرمایه گذاری بخش خصوصی، همچنین بهره مندی از ظرفیت آن ها در جهانگردی، بسته های سرمایه گذاری در این خصوص با نظر شورای فنی و لحاظ کردن نیازسنجی استان در مورد تأسیسات جهانگردی تدوین خواهد شد.

او اضافه کرد: سرمایه گذاری در بخش جهانگردی می تواند منجر به افزایش کیفیت محصولات، خدمات و تجربه جهانگردان و همچنین تنوع بازار مقصد گردد. در حال حاضر تمام تمرکز این اداره کل بر روی سرمایه گذاری در پروژه های شاخص، با همکاری فرمانداران و مدیران مرتبط در شهرستان های مختلف استان است.

مدیرکل میراث فرهنگی، جهانگردی و صنایع دستی زنجان اظهار کرد: به زودی بسته های سرمایه گذاری متنوعی را برای پیشنهاد به سرمایه گذاران علاقه مند به حوزه جهانگردی استان آماده خواهیم کرد و در کوشش هستیم با حذف بروکراسی اداری زمینه هرگونه سرمایه گذاری در این استان را فراهم آوریم.

او با اشاره به اینکه استان زنجان در بخش هتل های چهار و پنج ستاره، مشارکت در احداث مجموعه های اقامتی، خدماتی و تفریحی، مراکز سرگرمی و تفریحی و همچنین جهانگردی سلامت، نیازمند سرمایه گذاری است، گفت: این اداره کل با در اختیار قرار دادن زیرساخت های لازم و همچنین مشوق های متنوع تا زمان اجرای پروژه ها آماده همکاری با سرمایه گذاران بخش جهانگردی است.

او گفت: ظرفیت استان برای جذب جهانگرد از زمینه هایی است که در صورت توجه می تواند رونق مالی خاصی به این استان ببخشد. جاذبه های تاریخی و جاذبه های طبیعی این استان شامل بناها، موزه ها، کوه ها، رودها، آبشارها، چشمه های آب معدنی و دریاچه های طبیعی است که در شهرستان های مختلف استان پراکنده شده اند.

منبع: میراث آریا

به "بسته فرصت های سرمایه گذاری در بخش گردشگری زنجان تدوین می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بسته فرصت های سرمایه گذاری در بخش گردشگری زنجان تدوین می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید