بازی Sonic Superstars زمستان سال جاری عرضه خواهد شد؛ تریلر نو آن را ببینید

به گزارش سرزمین من، اگر شما از هواداران عناوین سونیک باشید، بازی سونیک سوپر استارز (Sonic Superstars) یکی از برترین عناوین برای شماست. به علت اینکه این بازی در دنیای این بازی جریان داشته و تمامی کرکترهای آشنا نیز در آن حضور دارند. بازی سونیک سوپر استارز چند ماه پیش معرفی گردید و حال تاریخ عرضه آن نیز اعلام شده است.

بازی Sonic Superstars زمستان سال جاری عرضه خواهد شد؛ تریلر نو آن را ببینید

در کنار تاریخ عرضه ما شاهد یک تریلر کاملاً نو هم از این بازی بودیم. این تریلر بیشتر روی گیم پلی تمرکز داشت و یک دیدگاه کلی از بازی به کاربران ارائه می داد. همینطور اینکه این تریلر نو به حالت چند نفره مبارزه (Battle Mode) و همکاری (Co-Op) هم می پردازد. شما می توانید بخش داستانی این بازی را در کنار 3 نفر از دوستانتان به اتمام برسانید. همینطور اینکه می توانید وارد بخش آنلاین شده و با دوستان خود بازیکنان دیگر را به چالش بکشید.

سگا در کنار نسخه عادی این بازی چند نسخه دیگر نیز عرضه خواهد نمود. مورد اول دیجیتال دلوکس (Digital Deluxe) است که در آن در کنار بازی اصلی ما شاهد چند بسته دیگر هم هستیم. این بسته ها جنبه ظاهری داشته و تأثیر چندانی روی گیم پلی بازی ندارد. با این حال افرادی که این نسخه های خاص را خریداری می نمایند از کاربران دیگر متمایز خواهند بود. در کنار بسته های ظاهری در این نسخه از بازی یک آرت بوک (Art Book) دیجیتال و آهنگ های بازی هم وجود دارد.

هواداران این بازی می توانند در حال حاضر آن را از فروشگاه های کنسول های مختلف پیش خرید نمایند. همینطور اینکه در صورت پیش خرید محتوای اختصاصی نیز دریافت خواهند کرد. نکته جالب اینجاست که از این بسته های اسکین اختصاصی بعضی به حالت لگو بوده که جلوه خاصی به بازی می دهد.

در بازی سونیک سوپر استارز شما در جزیره ستاره شمالی (Northstar Island) قرار دارید. این بازی در سبک اکشن و پلتفرمر بوده و دارای کرکترهای مختلفی از دنیای سونیک است. شما در این بازی می توانید در نقش سونیک، تیلز (Tails)، ناکلز (Knuckles) و ایمی رز (Amy Rose) باشید. شما باید قدرت های زمردین (Emerald Powers) را بدست گرفته و در حالت های کاملاً نوی حرکت کنید. دنیای بازی تا به حال در مجموعه سونیک دیده نشده و منحصر به فرد است. از طرفی شما می توانید این تجربه زیبا را به تنهایی یا با دوستان خود داشته باشید. هدف شما این است تا مانع پیشرفت دکتر اگمن (Dr. Eggman) بشوید و نگذارید که حیوانات داخل جزیره را به بدنیک (Badnik) تبدیل کند.

بازی سونیک سوپراستارز حالت عناوین قدیمی سونیک را داشته که دوباره زنده شده است. به این شکل که این بازی به صورت از چپ به راست بوده ولی دیگر دو بعدی نیست. بلکه گرافیک بازی به شدت ارتقاء پیدا نموده و حال سه بعدی و مجذوب کننده شده است. همینطور اینکه توانایی ها و موارد مختلفی به بازی اضافه شده این عنوان را از بازی های قبلی سونیک متمایز نموده است.

شما می توانید در سونیک سوپراستارز به جای کرکترهای مختلفی بازی کنید. همینطور اینکه این کرکترها با هم ارتباط گرفته و در حالت همکاری می توان از قابلیت های مختلف آن ها استفاده کرد. در بازی سونیک سوپراستارز به علت وجود قدرت زمردین حرکات نوی به بازی اضافه شده است. همین موضوع باعث شده تا این عنوان از تمامی بازی های سونیک در زمینه گیم پلی متنوع تر گردد.

بازی سونیک سوپراستارز در تاریخ 25 مهر (17 اکتبر) برای کنسول های نسل هشتم و نهم به همراه سوییچ و کامپیوتر عرضه خواهد شد.

منبع: Gematsu

منبع: دیجیکالا مگ

به "بازی Sonic Superstars زمستان سال جاری عرضه خواهد شد؛ تریلر نو آن را ببینید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی Sonic Superstars زمستان سال جاری عرضه خواهد شد؛ تریلر نو آن را ببینید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید