بازدید از جاذبه های تاریخی کندی شهر عجایب

به گزارش سرزمین من، بازدید از جاذبه های تاریخی کندی شهر عجایب

کندی یکی از شهرهای جزیره سریلانکا در جنوب آسیا می باشد که با مناظر و جاذبه های تاریخی کندی شما را شگفت زده و مشتاق به بازدید بیشتر از این شهر میکند.

بازدید از جاذبه های تاریخی کندی شهر عجایب

جاذبه های تاریخی کندی شما را به آرامش و آسایش و تفکر و مراقبه وا میدارد. شهری که جاذبه های تاریخی آن شما را به گذشته ماورإ و آنچه که باور نمیکنید می رساند و در شما آرامشی ناب از جنس معنویت و روحانیت ایجاد می نماید که هیچ کجای جهان و هیچ شهری در شما ایجاد نمی نماید.جاذبه های تاریخی کندی مانند یک مروارید درخشان در میان اقیانوس آرام و با وقار می درخشد و بسیار زیبا و با وقار بر جای خود ایستاده اند و شما را به تماشا و نگاه می طلبد.

اگر قصد سفر به سریلانکا را دارید قطعاً به دیدار مکان های تاریخی کندی بروید و از دیدار آنها لذت ببرید سعی کنید سفری طولانی را برای خود و همراهان تان برنامه ریزی کنید زیرا جاذبه های تاریخی کندی شما را شگفت زده و مجبور می نماید که مدت زمانی طولانی تری را در این شهر بگذراند.

برخی از جاذبه های تاریخی کندی

زمانی که برای بازدید از جاذبه های تاریخی کندی می تواند مناسب باشد در ماه های مارس و می میباشد که هوا هنوز بسیار گرم نشده و شما می توانید هوای ملایم و بسیار دلپذیر و مناسب را برای بازدید ازجاذبه های تاریخی کندی داشته باشید. همچنین شما میتوانید برای بازدید از جاذبه های تاریخی کندی در ماه آوریل و دسامبر که هوا رو به سردی میرود اقدام کنید و در هوایی فوق العاده که صحنه هایی خاص و بی نظیر پدید می اورد به این شهر سفر کنید. اگر قصد سفر به کندی و دیدن جاذبه های تاریخی این شهر را دارید چه مکان هایی را به شما پیشنهاد میکنیم.

یتیم خانه فیل ها در سریلانکا

از بی نظیر ترین جاذبه های تاریخی کندی می تواند یتیم خانه فیل ها در این شهر و طبیعت بی نظیر آن باشد. در این تیم خانه که توسط محیط زیست و حامیان محیط زیست و حیوانات ایجاد شده است. مکانی است برای نگهداری فیل هایی که خانواده خود را از دست داده اند یا مجروح شدند و یا از گلهخود جدا افتاده ان.

شما در این مکان تاریخی فیل های رها شده را می بینید که در آب ها بازی می نمایند در گل و لای غوطه می خورند و با شما بازی و شادیمی نمایند. با فیل ها میتوانید بازی کنید و وقتی بسیار عالی را در یکی از مهم ترین جاذبه های تاریخی کندیکهیتیم خانه فیل ها میباشد خواهید گذراند.

معبد ریشه دندان

یکی از جالب ترین و جذاب ترین جاذبه های تاریخی کندی معبد ریشه دندان می باشد. این معبد در مجموعه سلطنتی قرار گرفته است. همچنین مهمترین معبد بوداییان در سریلانکا میباشد زیرا دندان بودا بزرگ در محفظه از طلا در این معبد محفوظ می باشد که برای مردم این شهر این کشور بسیار پر اهمیتاست. برای اینکه به جذابیت و معماری این جاذبه که یکی از مهم ترین جاذبه های تاریخی کندی است پی ببریدحتما باید از داخل این معبد دیدن کنید و معماری بی نظیر آن را مشاهده نموده و از آن لذت ببرید.

افراد بسیار زیادی برای عبادت به این معبد می روند اما کسی نمی تواند دندان بودا را ببیند زیرا درون بک محفظه از دید دیگران محفوظ است دندان در این کشور اهمیت زیادی دارد و به همین دلیل این معبد بسیار مهم است معبد ریشه دندان در فهرست جهانی یونسکو نیز ثبت شده است.

دریاچه کندی

یکی از جاذبه های تاریخی کندی که میتوان گفت یکی از جاذبه های طبیعی این شهر نیز می باشد دریاچه کندیاست. اگر قصد دارید تعطیلات پر آرامشی را در کنار بازدیدازجاذبه های تاریخی کندیبگذرانید به شما پیشنهاد می کنیم که به دریاچه کندی بروید.

در کنار این دریاچه می توانید زمان خود را صرف شام در اقامتگاه هایی که برای شما در نظر گرفته شده است کنید و زمانی بسیار عالی را بگذرانید.

آبشار و رودخانه کندی

یکی دیگر از جاذبه های تاریخی کندی که میتواند یک جاذبه طبیعی و برگرفته از طبیعت باشد برای دوستانی که علاقه بسیار زیادی دارند آبشار رودخانه دوماهارا که در نزدیکی کندی قرار گرفته است است. این آبشار و رودخانه از ارتفاع 72 متری به زمین میرسد.

در میانه راه سنگ ها و جاذبه های بسیار زیبایی را به وجود آورده است که شما پس از دیدن جاذبه های تاریخی کندیبرای برطرف خستگی خود و ماجراجویی و جذب انرژی طبیعتمیتوانید به این محل رفته و از لحظات خود لذت بسیار زیادی ببرید.

معبد باهیراواکاندا

یکی دیگر از مکان های مهم و جاذبه های تاریخی کندی معبد باهیراواکاندا می باشد. این معبد که در نزدیکی شهر قرار گرفته است و حدود چند دقیقه راه دارد دارای معماری خاص و بی نظیری می باشد که یک مجسمه بودا در این مجموعه که از سال 1972 تا 1992 طول کشیده تا ساخته گرددو در آن قرار گرفته است که علاوه بر مجسمه و معماری خاص و بی نظیر این معبد می توان به روابط خاص بودایی و مراسمات بودایی که در این معبد انجام می گردد اشاره نمود که هر فرد را کنجکاو به بازدید از جاذبه های تاریخی کندی میکند.

باغ گیاه شناسی سلطنتی

یکی دیگر از جاذبه های تاریخی کندی را میتوان باغ گیاه شناسی سلطنتی نام برد این باغ با وسعت چندینهکتاری خود شامل 4 هزار گونه گیاه می باشد که می تواند تمام روز شما را پر کند و برخی از درختهای این باغ از سال 1800 کاشته شده است و امروز بیش از 200 سال دارد. این باغ همانطور که در همان ابتدا پایه گزاری شده همانگونه نیز می باشد. همچنین میتوان گفت باغ گیاه شناسی سلطنتی نزدیک به رودخانه می باشد و زمان و مکان بسیار خوب و جالبی برای گذراندن یک پیک نیک خانواده گی می باشد که به آن رفت و آمد می نمایند. اما بیشتر می توان زوج های جوان و افرادی که مایل به گشت و گذار های طبیعی و گذراندن وقت خود به زیبایی می باشند را در این باغ پیدا کرد.

گورستان کندی

یکی از مخوف ترین و زیباترین جاذبه های تاریخی کندی گورستان این شهر است. این گورستان مربوط به سربازان می باشد که در جنگ جهانی دوم جان خود را از دست دادند و از کندی و سریلانکا محافظت کردند.

سربازان از این مکان محافظت می نمایند و به دلیل مناظر بسیار زیبا و خاص خود مورد دیدار و مورد پسند تمام توریستها و گردشگران که به این شهر مسافرت می نمایند نیز می باشد.

معابد

از دیگر جاذبه های تاریخی کندی که بسیار آن توجه شده است و معابد بسیار زیادی می باشد که در این شهر وجود دارد شما در گوشه و کنار شهر می توانید معابد بسیار زیبا و جالبی از بوداییان را ببینید.برخی از این معابد در زمان خود واقعاً مخروب شده اند ولی پس از آن دوباره بازسازی و مورد استفاده افراد بسیار زیادی قرار دریافتد که امروزه بسیاری از آنها را مشاهده میکنید. دلیل توجه این معابد و قرار دریافت در لیست جاذبه های تاریخی میتواند معماری بی نظیر و خاص آنها و همچنین اعتقاد مردم به این معابد باشد. همچنین تمامی ارتباطات روانشناسی و برنامه های بودایی و عبادت های بودایی که در معابد انجام می گیرد باعث شده است که یکی از مکان های جالب و جذاب از جاذبه های تاریخی کندی محسوب شوند.

منبع: دلتابان

به "بازدید از جاذبه های تاریخی کندی شهر عجایب" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازدید از جاذبه های تاریخی کندی شهر عجایب"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید