تعطیلات خود را به این کشورهای مقرون به صرفه بروید

به گزارش سرزمین من، یکی از دغدغه های کنونی بسیاری از ما برای گذراندان تعطیلات در خارج از کشور مخارج زیاد و هزینه های بالای سفر است. در این مقاله ما 5 کشور از ارزانترین منطقه ها توریستی در جهان را به شما معرفی میکنیم

تعطیلات خود را به این کشورهای مقرون به صرفه بروید

1- ویتنام

کشوری دست نخورده و بکر در جهان است در حالی که جمعیت آن هر ساله افزوده میگردد. اما همچنان جزو منطقه ها گردشگری بسیار مقرون به صرفه قیمت محسوب میگردد . ویتنام دارای طبیعتی بی نظیر کوه هایی باشکوه و سواحل پوشیده شده از ماسه سفید است که چشم هر گردشگری را محو خود می نماید..شما با کمترین هزینه میتوانید در ویتنام از برترین امکانات گردشگری گردشگری این کشور برخوردار شوید غذاهای ویتنامی در هتل هایی مجلل . ساپا یکی از منطقه ها گردشگری در شمال غربی ویتنام است این منطقه کوهستانی و پوشیده از جنگل زیباترین مزارع پلکانی کشت چای در ارتفاعات را در خود جای داده است و یکی از بینظیر ترین منظره ها گردشگری را در اختیار گردشگران تور طبیعت گردی ویتنام قرار داده است. بن ترره از دیگر منطقه های است که می توانید از طریق کشتی های کروز به آن سفر کنید و تور یک روزه سراسری آرامش و لذتی را در آن تجربه کنید.

2- هندوستان

هندوستان یکی از بزرگترین کشورهای در حال توسعه در جهان است و هر ساله پذیرای مقدار بالایی از گردشگر های خارجی است. پس دور از فکر نیست که گذراندن تعطیلات در آن خرج بالایی بطلبد اما جالب است بدانید این امکان در اختیار شما قرار گرفته که با صرف کمترین هزینه تور مسافرتی فوق العاده ای به این کشور هفتاد و دو ملت داشته باشید. میتوانید با اقامت در متل های مقرون به صرفه قیمت و صرف غذاهای محلی در رستوران های محلی از مخارج خود بکاهید. به تماشا تاج محل در شهر اگرا بروید و در سواحل زیبای کرالا در جنوب هند از ماسه های داغ و غروب خورشید و دریا لذت ببرید. هندوستان کشوری بسیار پهناور با اقلیمی متفاوت در هر منطقه ای از آن است.

3- بلغارستان

دریای سیاه در بلغارستان در چند سال اخیر تعداد قابل توجهی از گردشگر های اروپایی را به خود جذب نموده است . این کشور بکر برترین گذینه برای سپری کردن اوقاتی آرامش بخش و به دور از استرس و تور مسافرتی لذت بخشی است. گردشگر های خارجی در بلغارستان علاوه بر منظره ها فوق العاده دریای سیاه به مجموعه ای گسترده از جذابیت های طبیعی دسترسی خواهند داشت و می توانند در قالب تور طبیعت گردی از تک تک نقاط گردشگری این کشور با کمترین هزینه بازدید نمایند.

4- ترکیه

ترکیه جزو یکی دیگر از کشورهایی است که می توانید با صرف هزینه ای قابل قبول سفری لذت بخش را به آن تجربه کنید. این امکان در اختیار گردشگران ترکیه قرار گرفته که از شهرهای محبوب و زیبای ترکیه تماشا نمایند. تور آنکارا را در برنامه تور مسافرتی خود بگنجانند و یا با تدارک تور استانبول از مجموعه ای فوق العاده از منظره ها طبیعی و آثار باستانی تاریخی بازدید نمایند. ترکیه به عنوان یک کشور زیبا تلفیقی از فرهنگ های آسیایی و اروپایی دارد و جزو زیباترین نقاط محبوب گردشگری در آسیا محسوب می گردد.

منبع: همگردی

به "تعطیلات خود را به این کشورهای مقرون به صرفه بروید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تعطیلات خود را به این کشورهای مقرون به صرفه بروید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید