این بلندگوی هوشمند به حفظ سلامت شما یاری خواهد نمود

به گزارش سرزمین من، این روزها شرکت های بزرگ مخابراتی هم به فکر حفظ سلامتی کاربران افتاده اند و یکی از آنها در حال فراوری بلندگوی هوشمندی است که می تواند وضعیت سلامتی افراد را کنترل کند.

این بلندگوی هوشمند به حفظ سلامت شما یاری خواهد نمود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از انگجت، در حالی که معمولاً از بلندگوهای هوشمند برای کنترل وسایل منزل، پخش موسیقی یا سفارش خرید استفاده می گردد، بلندگوی تولیدی شرکت کامکست به حسگرهای ویژه ای مجهز خواهد بود که می توانند حرکت ها و جابجایی های هر فرد را در منزل شناسایی نمایند و از این طریق به میزان تحرک هر شخص پی ببرند.

به بیان دیگر، این بلندگوها با شناسایی میزان و وضعیت حرکات هر فرد از مدت زمان خواب، مجموع زمان راه رفتن وی در منزل و غیره آگاه شده و قادر به تجزیه و تحلیل این موضوع خواهند بود که میزان تحرک هر فرد کافی است یا وی به علت کم تحرکی سلامتش را به خطر انداخته است.

مهم ترین مزیت استفاده از این بلندگو آن است که فرد برای استفاده از آن نباید هیچ حسگری را به خود ببندد و وضعیت سلامتی وی از راه دور کنترل خواهد شد. علاوه بر این، افرادی که دچار معلولیت های جسمی و حرکتی هستند نیز می توانند به سادگی از این خدمات استفاده نمایند. لذا احتمال نصب آن در بیمارستان ها و مراکز درمانی نیز وجود دارد.

انتظار می رود آزمایش های ضروری بر روی این بلندگو تا انتها سال 2019 به اتمام برسد و عرضه آن در سال 2020 انجام گردد. قیمت این بلندگو هنوز معین نیست.

منبع: همشهری آنلاین

به "این بلندگوی هوشمند به حفظ سلامت شما یاری خواهد نمود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "این بلندگوی هوشمند به حفظ سلامت شما یاری خواهد نمود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید