استقلال شده سکوی پرتاب خارجی های ناشناس

به گزارش سرزمین من، جدایی آیاندا پاتوسی ستاره فصل گذشته استقلال، شوک بزرگی بود که در فصل جابجایی به آبی ها وارد شد.

استقلال شده سکوی پرتاب خارجی های ناشناس

در این خصوص اکبر کارگرجم پیشکسوت آبی پوشان در مصاحبه با سرزمین من گفت: پاتوسی در لیگ هجدهم درست مثل تیام در لیگ هفدهم یک نعمت برای استقلال بود و خلاء او در این تیم مشهود می گردد.

پیشکسوت آبی پوشان گفت: متاسفانه اینجا (استقلال) شده سکوی پرتاب خارجی های ناشناس. می آیند و در یک نیم فصل رشد می نمایند و با پول های نجومی جذب شیخ نشینان حاشیه خلیج فارس می شوند و حسرت آنها به دل طرفداران استقلال می ماند.

کاپیتان پیشین آبی پوشان توضیح داد: بعید است باشگاه بزرگ و با سابقه ای مثل استقلال نتواند ستاره های مهمی مثل تیام، جباروف و پاتوسی را حفظ کند و اینکه این قبیل بازیکنان به راحتی از دست می روند عجیب و برای طرفدار غیر قابل تحمل است.

کارگرجم در ادامه بیان داشت: در فراری دادن این ستاره ها عوامل مهمی دخیل هستند از جمله فضای مجازی و از آن مهمتر دلال هایی که برای منفعت بیشتر خودشان قیمت بازیکنان را افزایش داده و آنها را از باشگاه دور می نمایند.

وی اضافه نمود: این موضوع تبدیل به معضلی برای استقلال شده و مدیریت این مجموعه باید برای آینده فکری اساسی برای این منظور بنماید. قرار نیست همواره بازیکنان خارجی ناشناس در منطقه به این تیم بیایند و بعد از نیم فصل بروند.

کارگرجم در مورد شرایط استقلال برای حضور در لیگ نوزدهم بیان داشت: نقطه قوت تیم این است که تمرینات به موقع آغاز شد و برنامه بدنسازی و اردوی تدارکاتی هم زمانبندی مناسبی داشته است. نیروی جوانی و انگیزه بالای استراماچونی هم می تواند برگ برنده ای برای آبی پوشان در فصل بعد باشد.

مدافع پیشین آبی پوشان در مورد جدایی تعداد نفرات زیاد از این تیم گفت: همانطور که نقطه قوت را گفتم، باید نقطه ضعف را هم بگویم و متاسفانه نقطه ضعف استقلال هم همین رفت و آمدهای فراوان است که ثبات را از تیم ما گرفته است.

منبع: خبرگزاری مهر

به "استقلال شده سکوی پرتاب خارجی های ناشناس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استقلال شده سکوی پرتاب خارجی های ناشناس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید