تاج مبلغ قرارداد کی روش با قطر را لو داد!

به گزارش سرزمین من، مهدی تاج پس از مجمع عمومی فوق العاده فدراسیون فوتبال که روز یکشنبه به صورت وبینار برگزار گردید، به شرایط تیم ملی در جام جهانی و پس از آن اشاره نمود.

تاج مبلغ قرارداد کی روش با قطر را لو داد!

تاج گفت: در جام جهانی 2022 اتفاقات خاصی رقم خورد. خیلی از شیطنت ها بود که می خواستند بگردد، ولی از آن عبور کردیم. تیم ملی سه بازی قابل قبول ارائه کرد. در بازی اول با انگلیس شکست خوردیم که طبیعی بود. مقابل ولز پیروز شدیم و برابر آمریکا هم قابل قبول بازی کردیم. در مجموع سه امتیاز گرفتیم. تیم ملی با سرمربیگری کارلوس کی روش به نظرم عملکرد قابل قبولی داشت.

وی سپس به صورت ناخودآگاه مبلغ قرارداد کی روش با قطر را اظهار داشت و اضافه نمود: پس از جام جهانی کی روش به قطر رفت. انتخاب کی روش به وسیله قطر با 3.2 (احتمالاً میلیون یورو) نشان می دهد ما انتخاب خوبی داشته ایم. الان هم سرمربی خوبی انتخاب نموده ایم؛ آقای قلعه نویی که به شهادت آمار و ارقام در لیگ عملکرد قابل قبولی داشته است. در دوره ای هم که در تیم ملی بود با پنالتی (از جام ملت های آسیا) حذف شد. بسیاری از عزیزان این را انتخاب خوبی با توجه به شرایط فدراسیون می دانند.

رئیس فدراسیون فوتبال با مرور عملکرد سایر تیم های تحت نظر این فدراسیون، اعلام کرد: چالش هایی هم داریم مثل مسائل مالی که نتوانستیم با فیفا و کنفدراسیون آسیا حل کنیم. تحریم ها موثر است و نتوانستند پول ما، پرسپولیس و استقلال را منتقل نمایند. در کوشش هستیم، ولی تا امروز مشکل حل نشده است.

تاج در خاتمه گفت: از وزارت ورزش پولی نمی گیریم و عایدی حق پخش را هم نداریم. اگر این تحریم ها را پشت سر بگذاریم موانعی که از نظر مالی مورد رنجش فدراسیون است برطرف می گردد.

منبع: فرارو

به "تاج مبلغ قرارداد کی روش با قطر را لو داد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تاج مبلغ قرارداد کی روش با قطر را لو داد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید