فرهاد مجیدی هم به فتح الله زاده رحم نکرد ، اتفاق خاص روی آنتن زنده علیه مدیرعامل استقلال

به گزارش سرزمین من، یکی از موارد مطرح شده به وسیله مدیرعامل فعلی استقلال، پرداخت بدهی فرهاد مجیدی بود؛ موضوعی که خیلی زود از سمت او تکذیب شد.

فرهاد مجیدی هم به فتح الله زاده رحم نکرد ، اتفاق خاص روی آنتن زنده علیه مدیرعامل استقلال

به گزارش سرزمین من یکی از مهم ترین بحث های حاشیه ای که چند روز اخیر حول محور باشگاه استقلال چرخیده، موضوع برداشت 5 میلیاردی علی فتح الله زاده از حساب باشگاه بابت چک هایی بوده که از سال های قبل در دست داشته است.

مدیرعامل باشگاه استقلال که دوشنبه شب در یک برنامه فوق جنجالی مهمان برنامه فوتبال برتر بود، در اولین بخش از صحبت های خود به موضوع این چک های جنجالی اشاره نمود و ادعا کرد آن چک ها، مبالغی بوده که من همان زمان برای پرداخت درصدی از قرارداد به بازیکنانی مثل فرهاد مجیدی، امیرحسین صادقی و حنیف عمران زاده داده ام.

موضوعی که باعث شد، فرهاد مجیدی هم مجبور به افشاگری گردد و اظهارات فتح الله زاده را تکذیب کند. سرمربی فعلی اتحاد کلبا که در دبی سکونت دارد، به وسیله فرزاد مجیدی پیغام خود را به محمدحسین میثاقی رساند تا یکی دیگر از ادعای مدیرعامل فعلی استقلال پوچ از آب دربیاید.

طور که فرهاد مجیدی اعلام نمود، او 400 میلیون تومان طلب خود از باشگاه استقلال را دریافت ننموده است. طبق ادعای مجیدی، وی حتی یک چک از پسر علی فتح الله زاده دریافت نموده که آن هم پاس نشده است تا اینگونه، یکی دیگر از گفته های مدیرعامل آبی ها به وسیله مجیدی زیر سوال برود.

مکالمه رد و بدل شده در این خصوص به طور دقیق به توضیح زیر است:

میثاقی با دریافت پیغام از فرزاد مجیدی به نقل از فرهاد: من هزار تومان هم پول نگرفته ام. از چهار چک که گفته شده، من فقط یک چک از پسر آقای فتح الله زاده دریافت کردم که همان هم پاس نشده است.

فتح الله زاده: بانک نشان می دهد دیگر که ایشان برداشت نموده یا خیر.

میثاقی: می خواهید بگویم فرزاد روی خط بیاید و بگوید.

فتح الله زاده: نه.

منبع: همشهری آنلاین

به "فرهاد مجیدی هم به فتح الله زاده رحم نکرد ، اتفاق خاص روی آنتن زنده علیه مدیرعامل استقلال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرهاد مجیدی هم به فتح الله زاده رحم نکرد ، اتفاق خاص روی آنتن زنده علیه مدیرعامل استقلال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید