مهاجم پرسپولیسی تمرین استقلال را بهم زد!

به گزارش سرزمین من، آریا برزگر یکی از خریدهای استقلال در جابجایی تابستانی چند روزی است کار خود را زیر نظر جواد نکونام آغاز نموده و امیدوار است با پیراهن نو بتواند روزهای خوبی را پشت سر بگذارد.

مهاجم پرسپولیسی تمرین استقلال را بهم زد!

درباره مهاجم تیم امید ایران اما طی روزهای گذشته یک حاشیه عجیب پیش آمده است؛ برزگر در آخرین بازی محبت آمیز استقلال مقابل آلومینیوم با پیراهن شماره 10 تیم تازه خود به میدان رفت تا اینطور تصور گردد، شماره فصل پیش سجاد شهباززاده به بازیکن 20 ساله و تازه آبی ها رسیده است.

با توجه به جدایی قطعی سجاد شهباززاده از استقلال، پوشیدن پیراهن شماره 10 به وسیله بازیکن جوان آبی پوشان حاشیه هایی را ایجاد کرد و همین امر باعث شد تا او در تمرین روز گذشته شماره روی لباس خود را پنهان کند!

برزگر که در آغاز مجدد تمرین استقلال نیز با شماره 10 کار خود را جلو برد، بخشی از شورت ورزشی خود را بالا زد تا شماره ای که برتن نموده تعیین نگردد. او با این اقدام می خواست ثابت کند که دنبال شماره خاصی در استقلال نیست و برای موفقیت به این تیم آمده است.

با همه این ها برزگر با انگیزه زیاد کار خود را در استقلال پیش می برد. او در تیم امید هم شرایط خوبی داشت و حالا امید دارد در خط حمله آبی پوشان بتواند روزهای خوبی را پشت سر بگذارد و یکی از جوانان آینده دار فوتبال ایران لقب بگیرد.

منبع:خبرورزشی

منبع: فرارو

به "مهاجم پرسپولیسی تمرین استقلال را بهم زد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهاجم پرسپولیسی تمرین استقلال را بهم زد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید