حاتمی: از استقلال به AFC شکایت می کنم

به گزارش سرزمین من، مهاجم پیشین تیم استقلال گفت که به دلیل پرداخت نشدن مطالباتش از سوی این باشگاه، به کنفدراسیون فوتبال آسیا شکایت خواهد نمود.

حاتمی: از استقلال به AFC شکایت می کنم

به گزارش سرزمین من، فرزاد حاتمی درباره حضورش در فدراسیون فوتبال گفت: 100 میلیون تومان طلب من از استقلال از سال 91 مانده است. 15 گل زدم، قهرمان لیگ برتر شدیم و در لیگ قهرمانان آسیا از گروه خود صعود کردیم. به حرمت طرفداران از استقلال و پرسپولیس شکایت نکردم. پرسپولیس اخیراً تسویه حساب کرد. نامه مربوط به استقلال را ترجمه کردم و به مددی نشان دادم. گفتم می خواهم این را به AFC بفرستم، اما مسئولیت پذیری آنها در حد صفر است. گفتم به AFC شکایت می کنم، اما مددی گفت برو پول نداریم!

وی با انتقاد از عدم مقابله با باشگاه های بدهکار بیان نمود: جلوی جابجایی استقلال را گرفته اند، اما این موضوع با لابی گری حل می گردد. یک نفر باید جلوی بی قانونی بایستد و نورشرق هم تا جایی می تواند ایستادگی کند، اما مقام بالاتر زنگ می زند و باید اجازه جابجایی را بدهند. اگر 100 میلیون تومان را در سال 91 می گرفتم، می توانستم با آن کاری کنم، اما الان نمی توان یک دوچرخه هم با این پول خرید.

مهاجم پیشین استقلال با بیان اینکه رأی دریافت مطالباتش از این باشگاه در روز 13 شهریور 98 صادر شده است، گفت: چگونه از استقلال طلب دارم، اما مجوز حرفه ای باشگاه صادر شده است؟ این حکم را به AFC می فرستم و می گویم ما طلب داریم. با این حال به کمیته انضباطی و سازمان لیگ فشار می آورند. استقلال و پرسپولیس دولتی هستند و اگر خصوصی باشند، کسی به نورشرق نمی گوید جابجایی آنها را آزاد کنید.

حاتمی درخصوص دریافت مطالباتش از باشگاه پرسپولیس توضیح داد: در سال 93 با پرسپولیس نایب قهرمان شدیم و 200 میلیون تومان مانده بود. شکوری و سمیعی بخشی از این پول را پرداخت کردند، اما مددی جوابی نداد و فقط حکم را نگاه کرد. آدم دوست ندارد به خاطر طلب خود به باشگاه برود، اما 10 سال از آن موقع گذشته است. گفتند برو، هیچ اشکالی ندارد! انگار نه انگار که او مدیرعامل استقلال است. باید رسیدگی گردد و فوتبالی ها را بالای سر فوتبال بگذارند. اگر چنین اتفاقی بیفتد، این بلا سر فوتبال نمی آید و فدراسیون درست عمل خواهد نمود.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی سرزمین من بخوانید. (کلیک کنید)

وی در خصوص شرایط مطالباتش از باشگاه پارس جنوبی جم گفت: 300 میلیون تومان از پارس جنوبی طلبکارم و رأی من صادر شده است، اما مدیرعامل این باشگاه عضو هیئت رئیسه است و مطمئناً اجازه نمی دهد کارمان را انجام دهیم. پارس جنوبی نمی تواند بازیکن بگیرد، اما ببینیم تا چند سال محروم می ماند. مطمئن باشید پارس جنوبی نیم فصل یا نهایتاً خرداد بازیکن جذب می نماید، اما رأی من می ماند. این بی قانونی دارد داد می زند و عزیزی خادم باید به آن رسیدگی کند. 20 سال است فوتبال بازی می کنم و فقط بی قانونی دیدم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "حاتمی: از استقلال به AFC شکایت می کنم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حاتمی: از استقلال به AFC شکایت می کنم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید