پرسپولیس از این دربی ترس دارد، استقلال فقط در پی قهرمانی است

به گزارش سرزمین من، با نزدیک شدن به روزهای پایانی سال، لیگ برتر هم به روزهای حساس خود نزدیک می گردد و یکی از حساس ترین رویدادهای ورزش ایران که تقابل بین دو تیم استقلال و پرسپولیس باشد هم در یکی از آخرین روزهای سال رقم می خورد. سرخابی ها در حالی در چارچوب هفته بیست و سوم به مصاف هم می فرایند که رده های اول و دوم جدول را در اختیار دارند و چه بسا این بازی در سرنوشت قهرمان لیگ برتر هم تاثیر گذار باشد.

پرسپولیس از این دربی ترس دارد، استقلال فقط در پی قهرمانی است

افشین حاجی پور پیشکسوت آبی پوشان در مصاحبه با سرزمین من در مورد این بازی گفت: شرایط جدول به گونه ای است که بسیار بعید است تیمی به جز استقلال و پرسپولیس قهرمان این فصل گردد و برای همین این بازی اهمیت فوق العاده ای دارد. در صورت پیروزی استقلال شاید بتوان گفت سرنوشت لیگ همین جا تعیین و قهرمانی استقلال بسیار محتمل می گردد. اما پیروزی پرسپولیس می تواند تنور رقابت را تا سرانجام فصل داغ تر کند.

پیشکسوت آبی پوشان بیان داشت: استقلال در برترین فرم خود واقع شده است و این تیم کاملاً شخصیت قهرمانی پیدا نموده است. همین موضوع باعث بالا رفتن اعتماد به نفس آبی پوشان و ترس سرخ پوشان از این دربی شده است. بدیهی است که شاگردان مجیدی با استرس کمتری وارد این بازی شوند و این می تواند کارایی آنها را بیش از پیش کند. اتفاقی که برعکس آن در اردوی پرسپولیس رخ می دهد.

وی اضافه کرد: نتایج خوب استقلال و عملکرد بازیکنان خارجی این تیم از یک سو باعث رضایت خاطر طرفداران این تیم شده و از سوی دیگر باعث ایجاد فشار از سوی طرفداران رقیب بر کادر فنی و مدیریت این تیم شده است و همه این عوامل می تواند در شکل گیری نتیجه دربی اثرگذار باشد.

مدافع اسبق آبی پوشان تاکید نمود: مجیدی ابزار پیروزی در این بازی را در اختیار دارد و باید از این ابزار به موقع و به برترین شکل استفاده نماید و اطمینان داشته باشد که در سرانجام هم دست پر از میدان خارج می گردد.

کارشناس فوتبال در مورد حضور رافائل سیلوا و اضافه شدن او به خط دفاعی آبی پوشان گفت: چقدر به موقع این رخ داد و چه خوب بازیکنی به تیم اضافه شد. سیلوا در همان بازی اول نشان داد برترین خرید برای خط دفاعی بود و حالا دغدغه های مجیدی هم برای پر کردن خلا مدافعانی که دیگر نیستند بر طرف شده است.

حاجی پور توضیح داد: استقلالی ها باید تمام انرژی شان را برای موفقیت در این بازی بگذارند چون چه بخواهیم چه نخواهیم این مهم ترین بازی فصل است و قطعاً در سرنوشت نهایی لیگ هم بسیار اثرگذار می باشد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "پرسپولیس از این دربی ترس دارد، استقلال فقط در پی قهرمانی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرسپولیس از این دربی ترس دارد، استقلال فقط در پی قهرمانی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید