تکلیف خرید ستاره خارجی مدنظر استقلال تعیین شد ، نکونام شخصا مذاکره کرد!

به گزارش سرزمین من، حضور عمرو وردة در استقلال تحت تأثیر پرداخت 50 هزار دلار مورد نظر این بازیکن قرار گرفته است.

تکلیف خرید ستاره خارجی مدنظر استقلال تعیین شد ، نکونام شخصا مذاکره کرد!

به گزارش سرزمین من، یکی از بازیکنان خارجی مدنظر نکونام که باشگاه استقلال برای جذب او نیز اقداماتی را انجام داد، عمرو وردة، وینگر مصری است که در هر سه ملاقات تیم ملی کشورش در رقابت های جام جهانی 2018 روسیه نیز حضور داشت ولی به یکباره مسیر فوتبالی او دچار تغییرات زیادی شد.

این بازیکن که مورد توجه جواد نکونام نیز قرار گرفته بود، قراردادش با تیم آپولون لیماسول قبرس در این تابستان به انتها رسید و بازیکن آزاد محسوب می شد اما به علت به توافق نرسیدن او با مدیران استقلال، راهی تیم راجا کازابلانکا مراکش شد تا اینگونه به نظر برسد که حضور این بازیکن در لیگ ایران منتفی است.

چند روز بعد بود که باشگاه استقلال اعلام نمود پرونده جذب دو بازیکن خارجی را باز نموده است و قرار است به زودی برای مذاکره نهایی و شرکت در تست پزشکی به ایران بیایند. پس از این بیانیه آبی ها بود که از مراکش خبر می رسید عمرو وردة بنا به دلایل شخصی در پی فسخ قرارداد با تیم راجا است.

دو شب پیش نیز باشگاه راجا کازابلانکا با انتشار اطلاعیه ای از فسخ قرارداد با عمرو وردة اطلاع داد و این موضوع امیدواری طرفداران استقلال را برای آبی پوش شدن این بازیکن افزایش داد اما از شب گذشته اخبار متفاوتی از قبرس مخابره شد مبنی بر اینکه وینگر مصری با تیم دوکسا کاتوکوپیاس به توافق رسیده است.

رسانه های این کشور نیز اطلاع داده اند که وردة پس از سابقه حضور در دو تیم قبرسی آنورتوزیس و آپولون لیماسول، حالا حضور در سومین تیم لیگ این کشور را نیز تجربه خواهد نمود. خبری که به هیچ وجه خوشایند طرفداران استقلال نیست و آنها امیدوار بودند تا هم تیمی محمد صلاح را در ترکیب تیمشان داشته باشند.

پیگیری ها نشان می دهد که پس از جدایی عمرو وردة از تیم مراکشی، مدیران استقلال با این بازیکن وارد مذاکره شده اند و وینگر مصری اعلام نموده که در صورت توافق نهایی، خواهان دریافت 50 هزار دلار اضافی خواهد بود که آبی ها به وی اعلام نموده اند توان پرداخت این مبلغ را ندارند.

حالا دو روایت مختلف از باشگاه استقلال به گوش می رسد. روایت اول این است که پس از مخالفت مدیریت آبی ها با این درخواست و پرداخت 50 هزار دلار اضافی، عمرو وردة راهی لیگ قبرس شده و به زودی قراردادش را با دوکسا کاتوکوپیاس امضا می نماید.

روایت دوم این است که حضور وردة در استقلال هنوز منتفی نشده ولی با رسیدن پیشنهاد تیم قبرسی، وینگر مصری مبلغ بیشتری را خواهان شده و طرفین در حال صحبت های نهایی هستند و به زودی تعیین می گردد که این بازیکن به ایران می آید یا در قبرس به فوتبالش ادامه می دهد.

گفتنی است این اتفاق در شرایطی رخ داد که گفته می گردد تا قبل از حضور وردة در قبرس، نکونام شخصا با این بازیکن صحبت نموده بود تا او را برای حضور در ایران مجاب کند.

منبع: همشهری آنلاین

به "تکلیف خرید ستاره خارجی مدنظر استقلال تعیین شد ، نکونام شخصا مذاکره کرد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تکلیف خرید ستاره خارجی مدنظر استقلال تعیین شد ، نکونام شخصا مذاکره کرد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید