آماده میزبانی و منتظر ایمیل اتحادیه جهانی کشتی هستیم

به گزارش سرزمین من، حسن رنگرز در مصاحبه با خبرنگاران با بیان اینکه هیچ مسئله ای در برگزاری جام جهانی در تهران وجود ندارد و تنها در انتظار اعلام زمان جدید این مسابقات هستیم، گفت: به دلیل آنکه تمامی اقدامات و تدارکات میزبانی جام جهانی کشتی فرنگی در تهران اجرا شده بود و بنا به دلایلی این رقابتها به تعویق افتاد، هر زمان که اتحادیه جهانی به ما اعلام کند آمادگی برگزاری مسابقات را داریم.

آماده میزبانی و منتظر ایمیل اتحادیه جهانی کشتی هستیم

وی اضافه نمود: هم اکنون تیم های چین و کوبا به عنوان دو تیم از تیم های شرکت کننده در جام جهانی در خانه کشتی تهران اردو زدند و امیدواریم با اعلام زمان برگزاری این رقابتها تا سرانجام آذرماه بتوانیم مقدمات حضور دیگر تیمهای شرکت کننده را هم مهیا کنیم.

مدیر فنی تیم های ملی کشتی فرنگی در مورد تعطیلی اردوی فرنگی کاران ایران هم گفت: بچه های ما مدتها در اردو تمرین می کردند و هم اکنون نیز به حالت آماده باش در انتظار اعلام زمان جدید جام جهانی هستند. مشکل خاصی در این خصوص وجود ندارد و هر زمان که به ما اعلام گردد، تیم ملی کشتی فرنگی ایران آمادگی حضور در جام جهانی را به بهترین شکل دارد.

رنگرز در سرانجام گفت: نکته مهم اینجاست که با رایزنی های جدی و تاثیرگذار وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک، سوء تفاهمات در بحث میزبانی جام جهانی در تهران رفع شده و ما نیز با آمادگی کامل در انتظار ایمیل اتحادیه جهانی کشتی در مورد اعلام زمان جدید مسابقات هستیم. طبیعتا با توجه به روزهای سرانجامی سال 2019 میلادی امیدواریم این مسابقات تا سرانجام آذرماه برگزار گردد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "آماده میزبانی و منتظر ایمیل اتحادیه جهانی کشتی هستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آماده میزبانی و منتظر ایمیل اتحادیه جهانی کشتی هستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید