والیبال به سانِ کشتی طوفان زده، وقتی کولاکوویچ جوابگو نیست!

به گزارش سرزمین من، تیم ملی والیبال ایران در چهارمین حضور خود در جام جهانی عنوان هشتمی را تکرار کرد. تیمی که با داشتن بازیکنانی با تجربه ای همچون سعید معروف، میلادعبادی پور، پوریا فیاضی، امیر غفور، علی شفیعی و ستارگان جوانی مانند علی اصغر مجرد، پوریا یلی، امیرحسین اسفندیار و ... شانس قرار گیری در بین چهار تیم برتر و حتی کسب مدال را نیز داشت به شرط آنکه سرمربی با جسارت و باهوش زیر سایه رئیس فدراسیون گام در رقابت ها می گذاشت.

والیبال به سانِ کشتی طوفان زده، وقتی کولاکوویچ جوابگو نیست!

والیبال ایران در سالی که احتیاج به آرامش داشت اسیر طوفان بی ثباتی و قدرت طلبی مسئولان وزارت ورزش شد تا نتایج در خور شان والیبال به دست نیاید. ایگور کولاکوویچ با تصمیمات عجیب و غریب و با اصرار و پافشاری در هر تورنمنتی که گام گذاشت از ترکیب اصلی استفاده کرد.

پس از فرسودگی و آسیب دیدگی بازیکنان اصلی و شکست ناباورانه تیم ملی مقابل مصر در دومین گام رقابت های جام جهانی سرمربی مونته نگرویی چاره ای به استفاده از جوانان ندید تا توفیق اجباری نصیب آینده دارهای والیبال ایران گردد تا گام در میدان جهانی بگذارند. علی اصغر مجرد با درخشش در این مسابقات در سرانجام در رده دومین مدافع برتر جام نهاده شد تا نوید روزهای خوب را در پست جایگزینی محمد موسوی برای والیبال ایران دهد.

کولاکوویچ در زیر سایه بی ثباتی مدیریت فدراسیون والیبال پس از بازگشت از جام جهانی به تهران بدون حضور در نشست خبری برای جوابگویی درباره نتایج تیم ملی ظهر امروز آدینه به همراه دستیارانش به کشورش باز خواهد گشت.

نبود رئیس در راس فدراسیون این فرصت را به سرمربی تیم ملی می دهد تا هیچ توضیحی درباره نحوه عملکردش در تیم ملی ندهد و در آستانه مسابقات مهم و حساس انتخابی المپیک نگرانی در جامعه والیبال به وجود آمده است. در سالی که والیبال ایران احتیاج به آرامش داشت وزارت ورزش یکی از مهم ترین فدراسیون های ورزشی کشور را در بلاتکلیفی و مدیریت سرپرستی قرار داد تا هیچکس جوابگوی عملکرد تیم ملی نباشد. وزارت ورزش، فدراسیون والیبال را اسیر طوفان بی ثباتی قرار داده است و نگرانی عدم کسب سهمیه المپیک ضربه محکمی بر بدنه والیبال کشور خواهد بود.

منبع: خبرگزاری مهر

به "والیبال به سانِ کشتی طوفان زده، وقتی کولاکوویچ جوابگو نیست!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "والیبال به سانِ کشتی طوفان زده، وقتی کولاکوویچ جوابگو نیست!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید