چرا پدیده و سپاهان در تیم ملی بازیکن ندارند؟

به گزارش سرزمین من، در حالی که انتظار می رفت حداقل یکی دو بازیکن تیم پدیده مشهد بتوانند خود را به اردوی اخیر تیم ملی برسانند این اتفاق نیفتاد تا همچنان خراسانی ها فقط تمرکز خود را روی لیگ برتر بگذارند.

چرا پدیده و سپاهان در تیم ملی بازیکن ندارند؟

به گزارش سرزمین من ،کارلوس کی روش بامداد یکشنبه بازیکنان دعوت شده به اردوی تیم ملی را اعلام نمود.نکته عجیب این است که این فهرست ساعت 1:18 دقیقه بامداد اعلام شده که ساعتی غیر متعارف برای اعلام چنین خبری به نظر می رسد.

چهره های مصدوم،شاخص ترین جامانده های لیست جدید کی روش هستند.علیرضا جهانبخش گران ترین بازیکن تیم ملی در اردوی جدید حضور ندارد. جهانبخش به دلیل مصدومیت در این اردو نمی تواند ملی پوشان را همراهی کند و شاخص ترین غایب تیم ملی محسوب می گردد.

سعید عزت اللهی دیگر غایب تیم ملی است؛عزت اللهی نیز دیگر بازیکنی است که در لیگ دوم جزیره دچار مصدومیت شده تا باز هم کی روش یکی از بازیکنان محبوب خود را در اختیار نداشته باشد.

مرتضی پورعلی گنجی که در جام جهانی مهره فیکس و درخشان تیم ملی بود، در این اردو مثل اردوی قبلی غایب است و نمی تواند تیم ملی را همراهی کند.پورعلی گنجی ابراز امیدواری نموده بود که بتواند از آذرماه به تیم ملی یاری کند.

پژمان منتظری دیگر غایب تیم ملی ایران است؛منتظری که سال های زیادی است بازیکن ثابت تیم کی روش محسوب می گردد، به دلیل مصدومیت از ناحیه مچ پا مدتی از میادین دور است و احتمالا چراغ خاموش در کنار ملی پوشان حضور خواهد داشت تا به این ترتیب چهارمین غایب اردوی تیم ملی این مدافع استقلالی باشد.

با وجود مصدومیت سه لژیونر اما از لیست 24 نفره اعلام شده 14 بازیکن لژیونر هستند.لیگ ستارگان قطر هم در اردوی آبان ماه تیم ملی 4 بازیکن خواهد داشت؛محمد خانزاده و امید ابراهیمی از الاهلی،رامین رضاییان از الشحانیه و مهدی طارمی از الغرافه نفراتی هستند که از این لیگ در تیم ملی حضور خواهند یافت.

در لیست جدید نام رامین رضاییان هم دیده می گردد.بازیکنی که در لیست قبل حضور نداشت اما هم با تیم ملی تمرین کرد هم در بازی با بولیوی روی نیمکت نشست.درجریان اردوی قبلی بسیاری معتقد بودند تیم نداشتن رضاییان باعث شده تا کی روش او را به تیم ملی دعوت نکند و به نوعی او را از ادامه حضور در تیم ملی بترساند و مسوولیتش را برای انتخاب تیم بیشتر کرد تا اینکه در روزهای اخیر رضاییان به عضویت الشحانیه قطر درآمد و نام او نیز در کنار سایر نفرات حاضر در اردوی تیم ملی ثبت شد.

در حالی که انتظار می رفت حداقل یکی دو بازیکن تیم پدیده مشهد بتوانند خود را به اردوی اخیر تیم ملی برسانند این اتفاق نیفتاد تا همچنان خراسانی ها فقط تمرکز خود را روی لیگ برتر بگذارند.

هرچند تعدادی از بازیکنان موثر تیم پدیده از سن و سال بالایی برخوردارند اما این عدم دعوت از بازیکنان تیم پدیده در صورتی رخ داد که تعداد زیادی از بازیکنان مهم و کارآمد پدیده از نظر سنی نیز مسئله ای برای حضور در تیم ملی نداشتند.

سعید صادقی هافبک 24 ساله، محمدحسین مرادمند مدافع 24 ساله، مرتضی منصوری مدافع 25 ساله، حسین مهربان مهاجم 22 ساله، محمدمهدی مهدی خانی هافبک 21 ساله پدیده از بهترین بازیکنان این تیم در لیگ هجدهم بودند که تصور می شد حداقل یکی دو نام از آنها را در لیست جدید ببینیم که این اتفاق باز هم به مانند قبل نیفتاد.

از سپاهان تیم دوم جدول لیگ برتر هم بازیکنی در این فهرست نیست در حالی که اعضای این تیم و البته طرفداران سپاهان معتقدند بازیکنانی مثل ایرانپوریان و خالد شفیعی باید به تیم ملی دعوت می شدند.

با این حال کی روش بازیکنان محبوب خود را همچنان به تیم ملی دعوت می نماید.یکی از آنها محمد حسین کنعانی زادگان است که حالا در ماشین سازی تبریز بازی می نماید.

بعد از مصدومیت آخر تا مدت ها کسی از شرایط این مدافع خبری نداشت تا اینکه در ابتدای لیگ با کسب سلامتی کامل پیراهن ماشین سازی را به تن کرد و علیرغم سابقه مصدومیت های سخت فراوان در 10 بازی اولیه این تیم به میدان رفت و اتفاقا توانست بازی های خوبی نیز از خود به نمایش بگذارد و با توجه به علاقه کی روش به نوع بازی این مدافع بلندبالا، نام او یک بار در لیست تیم ملی نهاده شد تا شاید پس از از دست دادن جام جهانی، کنعانی بتواند در تورنمنت مهمی همچون جام ملت های آسیا حضور پیدا کند.

3-670

منبع: ایران ورزشی

به "چرا پدیده و سپاهان در تیم ملی بازیکن ندارند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چرا پدیده و سپاهان در تیم ملی بازیکن ندارند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید