4 گروگانگیر دستگیر شدند، جرم در قم دستگیری در ایوانکی

به گزارش سرزمین من، محمد فوادیان در مصاحبه با خبرنگاران، ضمن تائید خبر دستگیری چهار نفر گروگانگیر در حوالی شهرستان ایوان کی در غرب استان سمنان، تاکید نمود: روز گذشته در شهر قم چهار نفر، یک شهروند 61 ساله را ربوده و گروگان می گیرند همچنین از خانواده وی 500 میلیون تومان پول نقد تقاضا می نمایند که با اطلاع این موضوع به نیروی انتظامی قم، موضوع در دستور کار قرار می گیرد.

4 گروگانگیر دستگیر شدند، جرم در قم دستگیری در ایوانکی

وی اضافه نمود: به دلیل مجاورت گرمسار با قم، موضوع گروگانگیری و احتمال گریز متخلفان به سمت گرمسار نیز در دستور آنالیز پلیس قرار گرفته و پس از آنالیز و عملیات ویژه پلیسی افراد مذکور شناسایی می شوند.

فرمانده انتظامی گرمسار، گفت: پس از تکمیل عملیات اطلاعاتی و شناسایی ویژه پلیسی از سوی ماموران خدوم ناجا در عملیاتی مشترک بین پلیس ایوان کی و قم محل اختفای چهار فرد گروگان گیر در حوالی ایوان کی شناسایی می گردد.

ناجا در برخورد با جرایم امنیتی جدی است

فوادیان بیان نمود: عملیات نجات گروگان و همچنین دستگیری افرا متخلف با این پرونده با همکاری ناجای قم با کمال موفقیت انجام و شهروند گروگان گرفته شده نیز در سلامت کامل رها می گردد.

وی اضافه نمود: پرونده این افراد برای آنالیز و رسیدگی قضایی به دادگستری ارسال می گردد تا مجرمان به سزای اعمال خود برسند.

فرمانده انتظامی گرمسار گفت: ناجا در مورد جرایمی که به موضوع امنیت شهروندان مرتبط باشد از هیچ کوششی فروگذار نکرده و همچنین شدیدترین برخوردها را با متخلفان حوزه جرایم امنیتی و اجتماعی می نماید از سوی دیگر ارتباط شهروندان با پلیس و سامانه 110 نیز می تواند در کشف جرم بسیار موثر باشد.

فوادیان همچنین بیان داشت: مردم همچنین باید موارد ایمنی و احتیاط را نیز مد نظر خود قرار دهند تا زمینه وقوع جرم نیز پدید نیاید.

منبع: خبرگزاری مهر

به "4 گروگانگیر دستگیر شدند، جرم در قم دستگیری در ایوانکی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "4 گروگانگیر دستگیر شدند، جرم در قم دستگیری در ایوانکی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید