کارگاه آموزش شال بافی در خلخال برگزار می شود

به گزارش سرزمین من، معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل گفت: کارگاه آموزش شال بافی مرکز آموزش صنایع دستی خلخال تجهیز و راه اندازی شده و امسال در ایام پساکرونا فعالیت های آموزشی خود را آغاز می کند.

کارگاه آموزش شال بافی در خلخال برگزار می شود

به گزارش سرزمین من به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اردبیل، ناصر محمودی امروز چهارشنبه 10 اردیبهشت 99 اظهار کرد: رونق تولیدات در حوزه صنایع دستی و تلاش برای عرضه محصولات در بستر اینترنت از برنامه های سال 99 در استان اردبیل به شمار می رود.

او از برگزاری کارگاه های آموزشی صنایع دستی در شهرستان های استان در ایام پساکرونا خبر داد و گفت: بر این اساس کارگاه آموزش شال بافی مرکز آموزش صنایع دستی خلخال تجهیز و راه اندازی شده تا امسال فعالیت خود را در حوزه آموزش آغاز کند..

معاون صنایع دستی اردبیل بیان نمود: برنامه ریزی شده تا فعالیت های آموزشی این کارگاه در ایام پساکرونا در سال 99 آغازشده و علاقه مندان بتوانند از آموزش های در نظر گرفته شده در این رشته بهره مند شوند.

او از حمایت فعالان صنایع دستی استان خبر داد و اضافه کرد: حمایت از صنعتگران صنایع دستی می تواند زمینه برای رونق تولیدات آن ها را فراهم آورده و علاوه بر عرضه محصولات تولیدی آنها در داخل کشور زمینه برای رونق صادرات این محصولات را فراهم آورد.

محمودی افزایش تعداد بیمه شدگان در بخش صنایع دستی، ایجاد فرصت شغلی برای فعالان این بخش و تلاش برای معرفی هر چه بیشتر تولیدات آنها در راستای بازاریابی برای محصولات شان را از برنامه های حمایتی از صنعتگران صنایع دستی در استان مطرح نمود.

او همچنین از لزوم استفاده از فناوری های مدرن در حوزه فروش و آموزش صنایع دستی خبر داد و اضافه کرد: یکی از برنامه های پیش بینی شده در یال جدید استفاده از ظرفیت فضای مجازی و فروش الکترونیک محصولات است و فعالان در این حوزه مورد حمایت اداره کل قرار خواهند گرفت.

منبع: میراث آریا

به "کارگاه آموزش شال بافی در خلخال برگزار می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کارگاه آموزش شال بافی در خلخال برگزار می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید